• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

tuhat tänu ! visake nüüd ülesse ka see

Kommentaar

Algselt postitas kuramusevaim Vaata postitust
        shakhtari oma sa nii külje- kui ka püstipikkusega 128. KuPsi logo aga jäi 143 peale püstipikkus. on see okei?

Shakhtar Donetsk (Ukraina) Kuopion Palloseura (Soome)

Kommentaar

mazz?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Neil enamustel on palju fänne!
            “I am Zlatan. Who the hell are you?”

Kommentaar

UP!
              Üritagem siis veel! Tuleks vastustki või midagi.

Blackpool FC (Inglismaa)

Aldershot Town F.C. (Inglismaa)

Shakhtar Donetsk (Ukraina)

Kuopion Palloseura (Soome)

Kommentaar

a mul siuke küss, et kui ma panen nüüd Twisteri avatari asemele miskit muud ja tahan seda hiljem tagasi panna, siis kas ma saan? Asi siis selles, et vaatasin Eesti klubide avatarid üle ja Twisteri oma seal nagu enam näha polnud

Kommentaar

täitsa olemas esimesel lehel kohe.

Kommentaar

Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
                    a mul siuke küss, et kui ma panen nüüd Twisteri avatari asemele miskit muud ja tahan seda hiljem tagasi panna, siis kas ma saan? Asi siis selles, et vaatasin Eesti klubide avatarid üle ja Twisteri oma seal nagu enam näha polnud
                    Manchester City logosid on ka muidu kaks, vaata et ilusama paned.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
                      täitsa olemas esimesel lehel kohe.
                      vbla olen loll, aga mul ei näita. või on asi selles, et ei näita seepärast, kuna see on kasutuses?

Kommentaar

Mul ka ei näita kasutuses olevat. Selles on jah asi.

Kommentaar

kasutaja Martini avatar on gei. I'm just sayin'

Kommentaar

Katalooniat paluks!
                            "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

teema võiks ära kustutada, kasu nagu sellest suurt ei ole.

Kommentaar

Algselt postitas kuramusevaim Vaata postitust
                                aldershot town f.c. (inglismaa)
                                up-up !!!!

Kommentaar

Working...
                                X