X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Face-a-book või faceaboob?
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Jasper

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Kommentaar

Kuidas seda nüüd öeldaksegi... venitusi või harjutusi sabale?

Kommentaar

Kommentaar

Spooky sussy vibes

Kommentaar

Pühh Nasfalile

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                  Pühh Nasfalile
                  Kas teised #blm ja #defundthepolice tsikid photoshopivad ka oma pilte ebarealistlikumalt kui Mart Sander neid maaliks
                  “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Heels on wheeles... I guess

Juuste värv on vist küll photoshopitud, kuid reaalsuses pole asu kuhu konts pole oodatud.

Kommentaar

The amazing Kiera

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                        The amazing Kiera

Kas sa tahaks, et ta pigistaks oma reitega su peanupu puruks nagu arbuusi?
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Kas sa tahaks, et ta pigistaks oma reitega su peanupu puruks nagu arbuusi?
                          Sina ütlesid seda, mitte mina..

Kommentaar

Kommentaar

Iga kord siia teemasse tulles ja teiste postitatud paska nähes kahetsen ja ootan, millal Daz Booob oma järgmise postituse teeb.

Kommentaar

See Kiera on näost ikka suht mittetotsid-totsid-totsis

Kommentaar

Working...
                                X