No announcement yet.

Kergejõustik

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Korralik võistlus Peetrelt ja Kaie alustas ka tublilt.
    AILTON

Kommentaar

krt. Uuendasin firefox-i ja nüüd kadus streamilt heli ära..
      Või on üldine viga?

Edit: juutuubis polnud ka heli. Restart arvutile aitas

Kommentaar

saksa operaatorid on parajad lohvid, kuulitõuke finaali viimased katsed tulid pildina hilinemisega niiet meie kommentaatorid jõudsid juba ära seletada mis juhtub. ei mingit põnevust.
        AILTON

Kommentaar

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

BOLTI TEINE JOOKS

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
            saksa operaatorid on parajad lohvid, kuulitõuke finaali viimased katsed tulid pildina hilinemisega niiet meie kommentaatorid jõudsid juba ära seletada mis juhtub. ei mingit põnevust.
            See oli tõesti täiesti ajukas. Näitab parajasti Bartelsi kordusi ja vennad kommenteerivad Majewski tõuget, et "üle 21 meetri küll, aga mitte piisavalt ja Cantwell juba lehvitab"
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Täna siis 100M finaal. Kelle peale panustate?

Kommentaar

Bolti peale ikka

Kommentaar

Bolt. Kes muu

Kommentaar

Siin ei ole tõesti küsimust. Gay on kindel teine ning kolmas koht on suhteliselt loto. Ehk ikka Powell suudab 3. koha ära võtta.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kõigepealt tuleb ikka finaali pääseda, elu on näidanud et kõik on võimalik, ise küll eeljookse ei näinud aga ajad on kuidagi väga kahvatud, kas tõesti longiti lihtsalt kindla peale finishisse?

Ahha ok, jooksu nähes on selge mis seal toimus

Kommentaar

Hommikune võistluspool migagi head meile ei toonud. Käimine on venkude ala

Aava kohta veel niipalju, et vaimselt nõrk kuigi kogemusi peaks nagu olema.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Siin ei ole tõesti küsimust. Gay on kindel teine ning kolmas koht on suhteliselt loto. Ehk ikka Powell suudab 3. koha ära võtta.

1 1254 Gerald Phiri ZAM 10.13 10.13
                          2 1178 Monzavous Edwards USA 10.02 10.02
                          3 1116 Richard Thompson TRI 10.01 9.89
                          4 665 Asafa Powell JAM 9.88 9.72
                          5 1183 Tyson Gay USA 9.77 9.77
                          6 492 Dwain Chambers GBR 10.04 9.97
                          7 660 Michael Frater JAM 10.02 9.97
                          8 693 Naoki Tsukahara JPN 10.09 10.09

need siis 2. jooksus koos..
                          Edasi peaksid saama Powell, Gay, Chambers..
                          võivad tulla ka sellised yllatajad nagu Frater ja Thompson...

nii, et ei tea midagi kes võib saada finaali...

Kommentaar

Usun, et finaalis on need mehed just sellises järjekorras, muidugi, keegi on alati võimeline üllatama.

Bolt
                            Gay
                            Powell
                            Bailey
                            Chambers
                            Rodgers
                            Patton
                            Frater
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

See on ilmselge kui Bolt vigastada ei saa, paneb ta selle jooksu kinni.

Kommentaar

Kaie Kand ja 20. koha piirimail? tõesti meil kedagi paremat pole?
                                Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Working...
                                X