No announcement yet.

Joel Lindpere (107/7)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

sellest oli juba pikalt juttu, kuna siis kui ta sündis oli selline suur riik olemas ja Eesti kuulus selle kooseisu.

Kommentaar

Algselt postitas jkj Vaata postitust
      sellest oli juba pikalt juttu, kuna siis kui ta sündis oli selline suur riik olemas ja Eesti kuulus selle kooseisu.
      OK, sorry et risustan. Aga ikkagi on nõme! Ma kah nõuka ajal sündinud ja passis on Eesti mitte Nõukogude liit. Samas teades ameeriklasi siis on arusaadav nende kohatine arusaamatu jäikus. ... peaasi, et pressis ikka estonian kirjutatakse.
      Kamikaze - " Like a friend dropping in"

Kommentaar

huvitav mida neile näiteks siis sünnikohaks kirjutatakse kes näiteks sünnivad lennukis kusagil ookeani kohal
        Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas Kamikaze Vaata postitust
          OK, sorry et risustan. Aga ikkagi on nõme! Ma kah nõuka ajal sündinud ja passis on Eesti mitte Nõukogude liit. Samas teades ameeriklasi siis on arusaadav nende kohatine arusaamatu jäikus. ... peaasi, et pressis ikka estonian kirjutatakse.
          (Kahjuks) ei olene meist maailma ajaloo keerdkäikude vastu võitlemine. Eks see olene palju inimesest enda (kultuuriteadmuse)st, mis ja kes mis masinast läbi ole käinud. Paljude tähdenab ka Eesti Ida-Euroopat, Venemaad ja vene keelt, nii et tragöödiaks ma põhjust ei näe. Klassikuid tsiteerides: kes teab, see teab.

edit: aga kas passis on kirjas Eesti või Eesti vabariik?

Oluline on ju ikkagi sini-must-valge. Siiani on mulle tundunud, et selle sümboli rõhutamisega ei ole väga kitsid oldud.
          I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
            huvitav mida neile näiteks siis sünnikohaks kirjutatakse kes näiteks sünnivad lennukis kusagil ookeani kohal
            vanemate järgi ei peaks kodakondsuse saama sellisel juhul?

Kommentaar

if you want to be technical about it, juki was born in eesti in 1981, which was at the time a soviet state. therefore he was technically born in the USSR. its not meant to offend you, its just merely a fact.

the United States is made up of 50 individual states. so instead of listing each individual state a player was born in the United States, they just listed the country the players were born in. For instance just going down the list, Chris Albright - Pennsylvania, Conor Chinn - California, etc etc, it gets a little annoying. Instead of listing each individual state a player was born in, they're doing it by country to make it easier on everyone.

you can call us "jäikus" all you want, but its still a fact that juki was born in the STATE of Eesti, of the COUNTRY of Soviet Russia. furthermore, Giorgi Chirgadze country of birth is listed as USSR also, but he was born in the STATE of Georgia

the column says "COUNTRY of birth" not "STATE of birth"

Kommentaar

Actually it says: "Place of Birth" and to be fair, USSR is so misleading. At least it should say USSR, Estonia.

Kommentaar

Algselt postitas Hutskizzle Vaata postitust
                  if you want to be technical about it, juki was born in eesti in 1981, which was at the time a soviet state. therefore he was technically born in the USSR. its not meant to offend you, its just merely a fact.

the United States is made up of 50 individual states. so instead of listing each individual state a player was born in the United States, they just listed the country the players were born in. For instance just going down the list, Chris Albright - Pennsylvania, Conor Chinn - California, etc etc, it gets a little annoying. Instead of listing each individual state a player was born in, they're doing it by country to make it easier on everyone.

you can call us "jäikus" all you want, but its still a fact that juki was born in the STATE of Eesti, of the COUNTRY of Soviet Russia. furthermore, Giorgi Chirgadze country of birth is listed as USSR also, but he was born in the STATE of Georgia

the column says "COUNTRY of birth" not "STATE of birth"
                  I´m not agree this kind of solution! I say that State and Country is a very different meaning! For me (and I think for all others estonians) is logical that Pennsylvania, Nevada, Arizona etc etc are all a part of United States of America! We all now that USA consists of 50 federal states. But the USSR is a former country. It does not exist anymore!!! Estonia is a democratic parliamentary republic and is divided into fifteen counties/states - eg. Harjumaa, Jõgevamaa, Tartumaa etc. We are an independent country again since 20 august 1991!!
                  I was born in 1977 in USSR but my passport say´s that I was born in a country called Estonia!!! I dont think that in Lindpere´s passport´s are writed USSR!
                  Kamikaze - " Like a friend dropping in"

Kommentaar

Algselt postitas Shparkz Vaata postitust
                    vanemate järgi ei peaks kodakondsuse saama sellisel juhul?
                    Kodakondsus ei võrdu sünnikohaga.

Sünnikoht peaks käima ikka esimese ametliku elukoha järgi. Või ei?

Kommentaar

Rõõm näha, et eelvaates peetakse Joel Lindperet meeskonna Liidrite hulka. http://seattletimes.nwsource.com/htm...yndication=rss
                      Soovtan lugeda!
                      "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

The fact that Estonia was part of something as stupid as USSR doesnt mean, Estonia didnt excist back then. Republic of Estonia didnt excist then indeed.

To compare Estonia in USSR with one of states in USA isnt appropriate.

The fact that, Estonia wont say a lot to causal users on that page and USSR does is understandable, but maybe its time to educate them?

Kommentaar

I was born in 1977 in USSR but my passport say´s that I was born in a country called Estonia!!!
                          mine vaata uuesti.

ja tra, saage sellest üle.

Kommentaar

No vot!

Former Arsenal goalkeeper Jens Lehmann is to re-unite with former Highbury team-mate Thierry Henry at New York Red Bulls next season, despite announcing plans to retire.

Kommentaar

lihtsalt teema jätkuks...

Kui sinna mõni sakslane läheb mängima, kas temale pannakse siis ida-saksamaa või lääne-saksamaa? Kuna need riigid olid ju kaa omalajal jagatud või siis mõni slovakk või tšehh, tšehhoslovakkiast??

Kommentaar

no kui ta on tšehhislovakkias või ida-, lääne-saksamaal sündinud , küllap siis.
                                teema on mõtetu ja jätaks sälle äkki?
                                Jalgpall

Kommentaar

Working...
                                X