Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

31 jaanuar Inter-Milan, keegi on huvitatud?
    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

8. Mai 2016 Roma - Chievo. Veel keegi?

Kommentaar

Heil.
        Siin võib mõni Milani fänn ka olla või isegi Interi oma, mine tea, maailm on imelik.
        Kas Milanos on mingit linnaosa, kuhu tasub majutust mitte võtta? Staadioni lähedus on okei kant? AirBnB-ga üritan praegu leida, et minna mingit mängu mai lõpus vaatama.
        Mõnu/007.

Kommentaar

staadioni lähedus on suht igav koht, aga muidu okei
          THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Lähme kevadel kaheks nädalaks Itaaliasse?

Kommentaar

mul on mingi plaan isegi minna jah kevadel. Täpsemalt selgub kunagi hiljem.

Kommentaar

Minul ja vb Jasperil on aprill mõttes
                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

inter-Milan siis. a hetkel ainult windowshopping faasis. täpsemalt vaatam nov-jaanuar.
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Juve - Napoli it is. 30. oktoober. OFFICIAL.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Juve - Napoli it is. 30. oktoober. OFFICIAL.
                      29.oktoober* ehk reisijatele (vist nüüdseks ametlik) hooaja esimese poole graafik: https://pbs.twimg.com/media/CrFdhHCW8AAoBji.jpg:large

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                        29.oktoober* ehk reisijatele (vist nüüdseks ametlik) hooaja esimese poole graafik: https://pbs.twimg.com/media/CrFdhHCW8AAoBji.jpg:large
                        See on küll nüüd paha. Lennupiletid ostetud nii, et 29. oktoober mängule küll ei jõua...
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          See on küll nüüd paha. Lennupiletid ostetud nii, et 29. oktoober mängule küll ei jõua...
                          Päris amatöörlik viga ju. CL-eelne mäng.
                          Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
                            Päris amatöörlik viga ju. CL-eelne mäng.
                            Jup. Pmst annab seda probleemi 40€ eest lahendada. Järgmine küsimus - kuidas saada 4 kõrvuti piletit? Mis on tõenäosus, et need general sale'i jõuavad? Või tuleks 50€ eest iga üks memberid ära teha ja piletid varakult osta? ViaGOGO on ka variant, pakuvad 3 piletit otsale 112€/tk + lisatasud. Või küljele 230€/tk + lisatasud.

tl; dr

A) j1897 membership 130€ face, saab kohe pileteid osta
                            B) Premium membership 50€ face, saab järgmisena pileteid osta
                            C) ViaGOGO 3 piletit otsale 112€/tk + lisatasud
                            D) ViaGOGO piletid küljele 230€/tk + lisatasud
                            E) Proovime oma õnne ja loodame general sale'i peale listicket.com'ist

Kommentaar

Juve staadion on ju mingi veits üle 30K? Ja hooajapileteid müüdi 29K? Suht keeruline, eriti vs Napoli. Must turg ftw tundub.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                                Juve staadion on ju mingi veits üle 30K? Ja hooajapileteid müüdi 29K? Suht keeruline, eriti vs Napoli. Must turg ftw tundub.
                                Juve staadion on nu 41K. Turvakaalutlustel olenevalt mängust ilmselt mingid (pole kindel) puhvrid külalisfännide vahel, aga üldiselt ikkagi pigem 40K lähedale kui et veits üle 30K.

Kommentaar

Working...
                                X