No announcement yet.

toredaid pilte

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

märksõnadeks tänapäeva tehnoloogia ja 1900 algusest pärit pildid venemaalt.vms.

Kommentaar

Algselt postitas plekkpurk Vaata postitust
      http://www.boston.com/bigpicture/201...ntury_ago.html

märksõnadeks tänapäeva tehnoloogia ja 1900 algusest pärit pildid venemaalt.vms.
      Päris äge! ; )

Kommentaar

Algselt postitas Stok
        Tänapäeva tehnoloogia? Mina sain sissejuhatusest nii aru, et need pildid olid juba originaalis värvilised.
        ...sissejuhatust ei viitsinud küll lugeda ent sellise kvaliteediga värvifotosi vast küll 100+ aastat tagasi teha ei osatud... kohati on piltidel ka ilusti näha fototöötlusi...
        RummaBastards!

Kommentaar

Algselt postitas jansa Vaata postitust
          ...sissejuhatust ei viitsinud küll lugeda ent sellise kvaliteediga värvifotosi vast küll 100+ aastat tagasi teha ei osatud... kohati on piltidel ka ilusti näha fototöötlusi...
          "He used a specialized camera to capture three black and white images in fairly quick succession, using red, green and blue filters, allowing them to later be recombined and projected with filtered lanterns to show near true color images."

Kommentaar

Ma sain ka aru, et neid on ikka veel ka pärast muditud. Iga pildi allkirjas on võimalik vajutada "LOC"-i peale, siis näeb samu pilte algelisemalt ja ka mustvalgena. Samuti ka millal ja kuidas on midagi muditud, kui ma just midagi väga valesti ei tõlgenda.

Nt:
            * Digital color composite made for the Library by Blaise Agüera y Arcas, 2004.
            * Digital color rendering, with hand editing, made by WalterStudio, 2000-2001.

Kommentaar

Hong Kongi kortermajad http://www.dailymail.co.uk/news/article-2306842/Stunning-images-Hong-Kong-living-cubicles-look-just-like-Borg-cubes.html

Kommentaar

Mingid aastad tagasi tegid Method Man ja Redman sealsetele maakleritele tunnusloo "How High" - asi toimib.
                see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Lisatud failid

Kommentaar

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Kommentaar

So self aware so full of shit

Kommentaar

In toytown, Noddys car gets towed for parking on a double yellow.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa
                                Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Working...
                                X