No announcement yet.

Saapamaa vuti üldarutelu

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pole seda kuhugi mujale postitada aga täna on suur päev San Marino kääbusriigi jalgpallile ! Poola vastu on löödud värav
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Francesco@FRANCESCalciO

Only in Italy. Brescia manager Marco Giampaolo gave in his resignation, turned off his cell phone, and nobody from the club can contact him.

Brescia want Giampaolo to rethink his decision and take back his resignation according to owner Gino Corioni

Kommentaar

Sellised arvud siis Itaalia klubidel!
        Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
        I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Madalamates liigades toimub:
          http://www.football-italia.net/41598...ernitana-match

The local derby started 40 minutes late because the Nocerina players arrived at the stadium and refused to get off the team bus. They had reportedly received threats from their own fans before the game and were extremely nervous.

After negotiations with the Lega Pro representatives at the stadium,Nocerina agreed to play, but it only appeared to be a ruse. After two minutes Nocerina made three substitutions, then over the next 17 minutes another five players limped off with "injuries".

Ficarrotta of Nocerina and Salernitana’s Iannarilli were also sent off for a scuffle. This left Nocerina with only six players on the pitch, forcing the referee to suspend the game definitively.

It's reported Nocerina fans threatened the players because they had been banned from attending, so wanted to stop the game from going ahead.

Kommentaar

Täiesti jalkaväline, aga homme õhtul pärast Välisilma on dok. film itaalia võlakriisist. Kel huvi, vaadaku etv pealt

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
              videopilti ka

puhas huumor

Kommentaar

Mängijate intervjuud toimunust oleks ka päris huvitavad kuulda.
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Midagi kohvi sõpradest Serie A fännidele.

Saate alustada oma hommikut lemmikkubi hümniga.
                  FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                  FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

“I’ll certainly sit on the bench of a national side again because I’m too young for a desk job…”

That’s 74-year-old Giovanni Trapattoni, who might even consider playing again after seeing Javier Zanetti

Kommentaar

Minu meelest väga huvitav FT lugu (muidugi Simon Kuperi tehtud) Carlo Ancelottist.

"At multinational Milan, Ancelotti learnt to coach players from everywhere. Once he had to brief his squad on a practical joke being prepared at the expense of newcomer Mathieu Flamini. “First you tell the Italians, in Italian,” he recalls, “then you tell the Brazilians, in pseudo-Italian, and then you tell Beckham, with grunts and gestures.”

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                        Laenutasin torrentist Vasakkulmu autobio: http://bitsnoop.com/carlo-ancelotti-...q24885352.html
                        Head lugemist.

Kommentaar

Hea uudis kõigile Itaalia jalgpalli sõpradele ja Calciole üleüldiselt on see, et Luciano Spalletti sai lõpuks ometi Zenitist priiks ja usutavasti tuleb taas kodumaa vutile hoogu andma.
                          Milan ? Roma ? Inter ? Keegi muu ?

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                            Hea uudis kõigile Itaalia jalgpalli sõpradele ja Calciole üleüldiselt on see, et Luciano Spalletti sai lõpuks ometi Zenitist priiks ja usutavasti tuleb taas kodumaa vutile hoogu andma.
                            Milan ? Roma ? Inter ? Keegi muu ?
                            Itaalia koondis.

Kommentaar

Ma kardan, et Spalletti liigub mõnda teise kõrgliigasse nagu enamus Itaalia tegijad on juba teinud. Ja tagasi ei taha keegi tulla.....Ancelotti, Mancini, Lippi, Capello, Di Matteo, Di Canio(ta luuser, aga ikkagi), Trappatoni, Zola......kindlasti veel.
                              Hetkel muidugi spekuleeritakse Serie-A come backi, aga kui laual on pakkumised hiidliigadest hakkab meel muutuma.
                              Daje!!!
                              1.totti koondisesse.
                              2.Money talks bullshit(totti) walks.
                              3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                              "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                                Ma kardan, et Spalletti liigub mõnda teise kõrgliigasse nagu enamus Itaalia tegijad on juba teinud. Ja tagasi ei taha keegi tulla.....Ancelotti, Mancini, Lippi, Capello, Di Matteo, Di Canio(ta luuser, aga ikkagi), Trappatoni, Zola......kindlasti veel.
                                Hetkel muidugi spekuleeritakse Serie-A come backi, aga kui laual on pakkumised hiidliigadest hakkab meel muutuma.
                                Kas Lotidioti suur tranfer nutsakas ja "kõrged" palganumbrid mitte Laziot ei tee Spallettile valikuks numeroo UUNO ?

Tulemuste põhjal mulle tundub, et Reja on juba ammu arusaanud sellest, et selles klubis ei ole mitte sittagi vahepeal muutunud ega hakka ka muutuma kui Pedepaar eesotsas on.
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X