No announcement yet.

Saapamaa vuti üldarutelu

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Francesco ‏@FRANCESCalciO The city of Rome will have 3 professional teams next season. Lupa Roma were promoted to Lega Pro from Serie D.
    3 Rooma meeskonda Serie a-sse!!!

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
      3 Rooma meeskonda Serie a-sse!!!
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
        Ei liha ega kala?

Kommentaar

tunne oma sõpru ja vastaseid ehk sõbrad/vaenlased regiooniti:

Kommentaar

Kahju, et kellelegi Inter ja Milan ei meeldi
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Brescia?

Kommentaar

Roma paneb ikka pika puuga.

Cagliari on forever alone.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Brescia?
                  Mõnele üksikule külasatsile meeldite jah, aga valdav osa vihkab teid.

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  Roma ka, jah. Aga eriti ei imesta ka, vaata millised imbetsillid meil siin Soccernetis on. Kõik vihkavad neid isegi siin!
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Suht loogiline joonis puht geograafiliselt. Vihatakse ikka üldiselt sama regiooni klubisi. KUna jUve on seal piirkonnas lisaks Torinole suht üksi, siis ei ole ka sellist "suure klubi" vihkamist väga. Npolis on lihtsalt tillid. Nende hääl ei lähe arvesse.

Kommentaar

Suht loogiline joonis puht geograafiliselt. Vihatakse ikka üldiselt sama regiooni klubisi. KUna jUve on seal piirkonnas lisaks Torinole suht üksi, siis ei ole ka sellist "suure klubi" vihkamist väga. Npolis on lihtsalt tillid. Nende hääl ei lähe arvesse.
                      Juventus on itaallaste armastatuim klubi. Fakt. (mida iganes ka see joonis nüüd ei ütleks).

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        Inimestel on kombeks maailma parimaid vihata. Thank you for participating!

Juventus on itaallaste armastatuim klubi. Fakt. (mida iganes ka see joonis nüüd ei ütleks).
                        Hälbega kantsid on alati inimestes kaastunnet tekitanud.

FORZA ROMA!
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                        sigpic

Kommentaar

Investoril on võimalik saada osa vähemalt 23st Euroopa vutitiimi võitudest ja kaotustest. Just nii mitu klubi sisaldab sama regiooni jalgpalliklubide finantsvereringet jälgiv STOXX Europe Football index, mis on tänavu tõusnud 6,3%.
                          FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                          FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

MM aasta on.
                            Mingit kohtunike äraostmis jama oleks nüüd kiirelt vaja.

Kommentaar

Palermo President Maurizio Zamparini said he’s selling Kyle Lafferty to Norwich because “he’s an out-of-control womaniser.”

“Lafferty is sold as a result of a precise request from my Coach Beppe Iachini,” President Zamparini told Radio 24.

“He is an out-of-control womaniser, an Irishman without rules. He is someone who disappears for a week and goes on the hunt for women in Milan.

“He has two families with six children, he never trains, he’s completely off the rails. On the field he’s a great player, because he gave us everything he had and more.

“In terms of his behaviour, however, he is uncontrollable. My Coach told me he cannot sort this player out, so he has to go.”
                              lolololol
                              Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Protsent noortetiimide mängijatest, kes esindavad täiskasvanute meeskonda. Jup, Euroopa liidrid!!!

Serie A klubid, kellel koosseisus on omakasvandikud

Kommentaar

Working...
                                X