Soovitage head söögikohta

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Sa see vend, kes pirukat kutsub pitsaks?
    esimest korda teadliku elu jooksul kuulsin, et kui stefanist räägitakse, siis viidatakse nende õhukesele pitsale. nad ikka selle piruka pärast tuntud. ise nimetavad küll pitsaks muidugi või muutunud see?

Kommentaar

Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust
      esimest korda teadliku elu jooksul kuulsin, et kui stefanist räägitakse, siis viidatakse nende õhukesele pitsale. nad ikka selle piruka pärast tuntud. ise nimetavad küll pitsaks muidugi või muutunud see?
      Ma pärnakana alati seda pirukat seal söönud ja mõelnud, et miks see nii populaarne on. Aprillis võtsin esimest korda pitsa ja see oli parim Steffi pitsa mu elus.

Ehk nad võivad olla Eesti parimad pirukameistrid, aga pitsa on ikkagi parem.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Steffani tuntud calzone tõttu? (esimest korda kuulen)
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
          Steffani tuntud calzone tõttu? (esimest korda kuulen)
          Ei, jassu. Ikka oma pannipitsa pärast. Aga ma kutsun seda pirukaks, sest suurem osa on sai.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Koostisosade kogus peaks olema sama, mis õhukesel pitsal.
            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Yo, kuskohast pealinnas head carpacciot või pöff ala tatart saab? Kolmes sibulas ei viitsi ka koguaeg käia.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                Yo, kuskohast pealinnas head carpacciot või pöff ala tatart saab? Kolmes sibulas ei viitsi ka koguaeg käia.
                NOAs oli viimati hea pöff.

Kommentaar

Algselt postitas Markko Vaata postitust
                  NOAs oli viimati hea pöff.
                  See oli see, kus pärast saad kerge isetekkelise klistiiri ka, eks?

Kommentaar

Kuressaares olev Pöide Grillhouse on väga hea.

Kommentaar

Kõik kellel Otepää kanti asja, siis tasub kindlasti Valgjärve KODAS restoranist läbi astuda (tasub ette helistada ja uurida kas vabu laudu on). Superteenindus ja oivaline söök, viimase paari aasta positiivseim üllatus.
                      tulevik on tunni aja pärast

Kommentaar

See oli see, kus pärast saad kerge isetekkelise klistiiri ka, eks?
                        Jep. Seekord minu puhul küll mitte, isegi pärast austrite mekkimist.

Kommentaar

07.06 oli "Mon Reposes" carpaccio täitsa olemas, niiet ei tea kas enam pakutakse. Muidu oli täitsa maitsev ja korralik taldrikutäis
                          ROHE-VALGE SURMANI

Kommentaar

Gianni (seal üsna suur see carpaccio valik), Controvento. Juhul kui pole proovint, siis võta vahelduseks vitello tonnatot, hea see.
                            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Diftong Vaata postitust
                              07.06 oli "Mon Reposes" carpaccio täitsa olemas, niiet ei tea kas enam pakutakse. Muidu oli täitsa maitsev ja korralik taldrikutäis
                              Mon Reps tahtsid öelda?

Kommentaar

https://puffid.ee/ kõikidele magusasõpradele kohustuslik!
                                ROHE-VALGE SURMANI

Kommentaar

Working...
                                X