No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

See on nii ilus pilt mida hooaja lõpus X kohalt olles vaadata. PL kõige olulisem stat on siit tabelist välja jäänud: palju punne kokku saadi hooaja peale.

Kommentaar

Seda peaks vast teadma. Neid numbreid väga mitte.
      see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Üks stätt, milles ka halvad oleme (mingi 16-19 koht vms) on standarditest imeng. Old häbits dai hard.

Lovrenil muide olla olnud mingi häda juba enne Luikesid ja sai süsti et ära mängida - nüüd räägib ta kodumaameedia, et ei saa ei istuda ega olla ja asjaga olla hapuks läind. Ei välistata et tema ja Lallana ja Clyne ikka terveks saavad pahadeks, fingers crossed
        ★★★★★★

Kommentaar

Ma arvan, et Lovren äkki lihtsalt solvunud, et ei saanud EMil mängida ja kui on siuke vigastuse süvenemise oht, siis ta räägibki kodumeediale sellist juttu ja prolly liverpooli mängudeks taas terve.
          Ela ja tunne, et elad
          see on kõige lihtsam
          filosoofia, mis toimib
          sule silmad ära vaata
          tagasi, hinga sügavalt ja
          hüppa üle iseenda varju
          tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            Kui juba nokkimiseks läks, siis kõige olulisem stat on järjekorranumber klubi nime ees. 2008-08 hooajal saime 86 silma ja teise koha; aastatel 2010, 2011, 2014 ja 2016 võideti Premm 86 või vähema silmaga.
            Hästi nokitud sir!
            http://www.thisisanfield.com/2016/10...orld-football/ panen ka midagi. Oluline on ka viimane lause.
            Ahjaa ja kuna Jürgenil saab homme aasta eesotsas oldud siis 1 oluline stats rida veel: W30 D17 L14. Alla poole on ainult võidud

Tegelikult on üks väga subjektiivne tähelepanek see, et asjad liiguvad paremuse poole. Kogu olustik on muutunud, imelik seda lausa öelda, professionaalsemaks. Kui me oma vurri käima saame siis on ilusat jalgpalli rohkem kui rubla eest. Mulle meeldib. Ja statistika on statistika. See ei peegelda kogu tõde. Kui keegi leiab siis lükaku negatiivne kah ülesse. Ntx, et TOP10's oleme endale kõige rohkem väravaid sisse imenud jne.

Kommentaar

Algselt postitas Marduk Vaata postitust
              http://www.thisisanfield.com/2016/10...orld-football/ panen ka midagi. Oluline on ka viimane lause.
              Ahjaa ja kuna Jürgenil saab homme aasta eesotsas oldud siis 1 oluline stats rida veel: W30 D17 L14. Alla poole on ainult võidud
              Mis kallisse meeskonda puutub, siis ega ta üksnes Kloppi oma ole ühti. Mitu viimasel ajal särama hakanud indiviidi on, üllatus, üllatus, Brendani komitee ostud. Võib-olla ei pannud nad alati nii mööda midagi.
              Kloppi stats on aga mõttetu, sest hetkel loeb ainult käesolev hooaeg. Kunagi kui mees auga pinsile saadetud, võime vaadata, mis kogunumbrid näitavad.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Jah. Hinnanguid kuidas läks tuleb jagada siis kui raamatukaaned sulguvad.

YT hakkas silma siuke video: https://www.youtube.com/watch?v=wFeG0f-XP48 8 esimese mänguga (kõik kokku) oleme löönud 24 väravat. Paremini oleme suutnud ainult 1895 aastal? Üritasin veits netis sobrada ja suutsin leida kinnituse, et tõesti oleme löönud 24 väravat (https://twitter.com/skysportsstatto/...14159667769344). Eelmine hooaeg suutsime sama ajaga 6 toksida. Kui vaid tagant tihkemaks suudaks tõmmata....

Kommentaar

Ajalooline mäng oli öösel. Coutinho ja Firmino skoorisid mõlemad brasside 5:0 võidumängus Boliivia üle.
                  the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                  because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Innovaator!
                    Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Tule eile meile
                      Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                      Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

See ringleb vist juba kuu aega ringi

Niikaua siiski mitte, kuid peaaegu
                        Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                        Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Kloppil sai aasta täis juba, kuhu aeg kaob? Mingi leht pani puhuks best-of quotesid kokku, enjoy

20. On losing the 2013 Champions League final: “The only thing I can say is that it was great. London is the town of the Olympic Games. The weather was good, everything is OK. Only the result is sh*t.”

19. On his playing days: “I never succeeded in bringing to the field what was going on in my brain. I had the talent for the fifth division, and the mind for the Bundesliga. The result was a career in the second division.”

18. On winning at least one trophy in four years at Liverpool: “When I sit here in four years I would say we won one title. If not next time [I will manage] in Switzerland.”

17. On rumours of Mats Hummels joining Manchester United: “If that’s not a bullsh*t story, I’ll eat a broomstick.”

16. On Bayern Munich: “We have a bow and arrow and if we aim well, we can hit the target. The problem is that Bayern has a bazooka. But then Robin Hood was quite successful.”

15. On purple bins: “We had a good plan in the first half but conceded two goals, so you can throw your plan in the purple bin.”

14. On Dortmund’s poor 2014: “The best news today is that football is over for 2014, any criticism that we receive now is justified. We are standing here like complete idiots and it’s completely our own fault.”

13. On beating Bayern 5-2 in the German Cup final in 2012: “It could have been a bit warmer.”

12. On Bayern Munich again: “At the moment, they are like the Chinese in the business world. They look at what others are doing and copy it, just with more money.”

11. On remaining discreet in public: “In extreme situations, you have to think fast. At one of my mates’ stag parties, we all dressed up as Father Christmas – fully masked.”

10. On Arsene Wenger: “He likes having the ball, playing football, passes. It’s like an orchestra. But it’s a silent song. I like heavy metal.”

9. On his wife: “She wrote a book for children. It’s like Harry Potter – but it’s about football. There’s no Harry Potter flying on his f***ing stick – just football.”

8. On an Alberto Moreno goal being ruled out in a defeat to Newcastle: “We made our goal but because we weren’t good enough today the linesman thought: ‘Well, you don’t make world class goals if you play this sh*t’.”

7. On losing to Crystal Palace – the only defeat in his first ten Liverpool games: “I would really like to change my personality, but I can’t forget this f***ing loss against Crystal Palace.”

6. On Henrikh Mkhitaryan: “Mkhitaryan fits us like an arse on a bucket. What he offers is exactly what we need.”

5. On Mario Gotze: “Gotze has gone because he is Guardiola‘s personal chosen signing and he wants to play with Guardiola, in his style. It’s my fault. I can’t make myself 15cm shorter or start speaking Spanish.”

4. On Barcelona: “I show my team very often Barcelona but not the way they play. Just the way they celebrate goals. Goal no 5768 in the last few weeks and they go ‘Yeeeess’ like they never scored a goal. This is what I love about football. That’s what you have to feel all the time. Until you die. And then everything is OK.”

3. On explaining to a Schalke fan how to win the Bundesliga: “How do you explain to a blind person what colour is?”

2. On himself: “The problem with my life is that I’ve said too much sh*t in the past and no-one forgets it.”

1. On his first red card as a manager: “I’m a bit proud of my first red card as a coach. I approached the fourth official and said: ‘How many mistakes are allowed here? If it’s 15, you have one more.'”
                          ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                            Innovaator!
                            Ootasin kuidas sa siia teemasse comebacki teed. Stiilselt nagu alati. Või noh "stiilselt" sokid ja sandaalid ja fitness õllekõht.

Kommentaar

Corner taken quickly...

Kommentaar

On Wednesday, The Guardian posted its annual rundown of the '60 best young talents in world football', and 17-year old Grabara is the only Liverpool youngster to make the list.

Käivad (jälle) kuulukad, et PSG jahib endiselt Coutinho't ja jaanuaris tehakse 60. mil. pakkumine.
                                Benitez: "In football, everything is a lie".

Kommentaar

Working...
                                X