No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Igav mäng nagu tavaks on saanud Europa Leagues võõrsil mängides.

Kommentaar

Nagu Torres Chelseas - eksinud, isoleeritud, segaduses, omapäi..

Kommentaar

kõmutatakse, et Carroll saab platisle juba tuleval pühapäeval.
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust

kõmutatakse, et Carroll saab platisle juba tuleval pühapäeval.
          Kollane press kõmutab. Tegelikult vara veel.

Kommentaar

Märkasite, kuidas meie vana sõber Arbeloa eile Lyoni värava puhul toimis? Lapsik lapsus.
            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Kenny: "There are an awful lot of positives that have happened over the last couple of years (at the club), mainly from the Academy. I think the progress there from the young kids has been fantastic and it's really pleasing to see.
              As I've said before, it's great credit to Rafa (Benitez) that he made the changes there and brought in two Spanish lads and Frank McParland on the administrative side of it to get the Academy going, and that's really positive for us."

Kommentaar

Stevie G saab ehk nädalavahetuse mänguks terveks. Täna treenis üksi, sest teised valmistuvad täna homseks mänguks.

Kommentaar

Lahe pilt ..
                  U-21 on minu elu mõte!

Kommentaar

Suarez on siis "mängukeelu" all või, et ta jälle pole isegi pingile mahtunud?Ega ilmselt EL´is teda see hooaeg ei näe...?
                    Adiós amigos

Kommentaar

Algselt postitas Fänn614 Vaata postitust
                      Suarez on siis "mängukeelu" all või, et ta jälle pole isegi pingile mahtunud?Ega ilmselt EL´is teda see hooaeg ei näe...?
                      Suarez ei tohi sel hooajal EL-is mängida jah.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Europa Leagues teda tõesti see hooaeg ei näe. Oleks Ajax CL-i edasi jäänud, oleks ta meiega rahulikult EL-is ka mänginud. Peame N'gogi ja loodetavasti varsti ka Carrolliga hakkama saama.

Nii
                        Liverpool: Reina, Kelly, Wilson, Agger, Kyrgiakos, Meireles, Lucas, Poulsen, Kuyt, Cole, Ngog. Subs: Gulacsi, Pacheco, Jovanovic, Maxi, Carragher, Spearing, Skrtel.

Kommentaar

Kas Suarez siis ikka ei saa mängida ELis kui Ajax välja kukub?

Kommentaar

Algselt postitas Dano Vaata postitust
                            Kas Suarez siis ikka ei saa mängida ELis kui Ajax välja kukub?
                            Ei saa jah. Ajaxi käekäigust ei sõltu mitte midagi. Peate järgmist aastat ootama.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                              Peate järgmist aastat ootama.
                              Pigem ülejärgmist...
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Liverpoo euromängud on ikka jubedad see aasta.

Kommentaar

Working...
                                X