• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mis krdi nike poest?
    #20 FLORA!

Kommentaar

Nike laost? Jalajäljest?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Citysport?

Kommentaar

Kas keegi oskab öelda palju maksavad Adidas f50'te tallad, Lilleküla Sportlandis numbrile 41-43 ?

Kommentaar

Algselt postitas Sutenöör Vaata postitust
            Kas keegi oskab öelda palju maksavad Adidas f50'te tallad, Lilleküla Sportlandis numbrile 41-43 ?
            Mingi 400 - 500 kr minuteada.

NB! Küsimus, kus see jalajälg on? Ja kas sinna võib mingi niisama sisse tulla ja osta?
            #20 FLORA!

Kommentaar

i got a problem guys
              #20 FLORA!

Kommentaar

viru cityspordist jah
                forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Nii, igatahes, mul on Nikes käpp sees väikestviisi ning mul oleks huvi korral võimalus pakkuda neoonrohelisi Vapor IV. Papud ise tuleksid müüki alles 2009 kevadel. Pakkuda oleks üks paar igale pinnasele. Kellel huvi, see võiks ka öelda, palju oleks nõus ta nende eest plekkima.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kellegil Asics Gel tüüpi putsasid on?
                    slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Nii, igatahes, mul on Nikes käpp sees väikestviisi ning mul oleks huvi korral võimalus pakkuda neoonrohelisi Vapor IV. Papud ise tuleksid müüki alles 2009 kevadel. Pakkuda oleks üks paar igale pinnasele. Kellel huvi, see võiks ka öelda, palju oleks nõus ta nende eest plekkima.
                      oleks huvitatud, aga eelkõige , mis suurus . ? 41-42 on?

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Saatsin Sulle PM'i.

Kommentaar

ma saatsin ka.

Kommentaar

nike tiempo natural II tf'id ostsin. Niipalju kui mängida olen saanud tunduvad väga head.

Kommentaar

Algselt postitas rain. Vaata postitust
                              oleks huvitatud, aga eelkõige , mis suurus . ? 41-42 on?
                              42,5 peaks olema vist.

Kommentaar

oskate soovitada midagi sellekohta, et kui vapor III see kollane kannatugi vms hõõrub rämedalt..mida peaks tegema, et enam ei hõõruks?

Kommentaar

Working...
                                X