Elusitt päev

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Shaq Vaata postitust
    Nägin uue nädala tunniplaani, üsnagi tihti võin nüüd siia sattuda.
    Nagu tunde nii vähe, et pead kogu aeg siin passima?
    DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
    Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Türa küll,mingid jobid varastasid mu telefoni ära. Vähe sellest, nad kaapisid mu rahakotist mu viimased jäägid ( 25krooni) + kondoom ning vähe sellest.. mul oli poolik nätsupakk, aga pärast alles oli ainult 1 näts, tra kui piidrid saavad osad inimesed olla..jälle ikaldus

Kommentaar

Kõik kes käia oskavad võivad tead küll kuhu astuma hakata...

Märksõnad:

Tervis,
        Ülemus,
        Psycho-girlfriend 2x,
        Psycho-girlfriends Psycho-roommate,
        Katkine pliidinupp,
        Personaliankeet ja Riigiportaal.

Kommentaar

life is a BITCH, cause if it was a SLUT, it would be easy
          Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
            life is a BITCH, cause if it was a SLUT, it would be easy
            Life's a bitch and then you die; that's why we get high
            Cause you never know when you're gonna go
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ühtlaselt kehv juba nädalaid; samas see on juba normaalseisuks muutunud, nii et ma ei tea enam väga, mida "elusitt päev" tähendada võiks.

Kommentaar

i fucking hate my english teacher. it's second time in a row when she put my english period 3. i don't know what to do, she just wants fuck up everything :@@@:ASD.fgqwtyed tra

Kommentaar

Algselt postitas Calva Vaata postitust
                  i fucking hate my english teacher. it's second time in a row when she put my english period 3. i don't know what to do, she just wants fuck up everything :@@@:ASD.fgqwtyed tra
                  lol .
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ei tea jh miks 3 said...

Kommentaar

Me õppisime present simple "aega" juba 3. klassis...

Kommentaar

Algselt postitas Vapor IV Vaata postitust
                        Me õppisime present simple "aega" juba 3. klassis...
                        ma ei tea siiamaani nendest aegadest mitte midagi
                        Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Algselt postitas Bob_Loblaw Vaata postitust
                          ma ei tea siiamaani nendest aegadest mitte midagi
                          sama siin. selle taha need 4 punkti riigieksamil jäidki äkki.

Kommentaar

pean kahjuks tõdema, et ainuke asi raske inglise keeles on - ajad.

Kui viitsiks õppida saaks vb isegi selgeks ka aga... laiskus
                            järgmine aasta kui lõptetamine, siis tuleb ära õppida vist

Kommentaar

40 kraadi varjus teist paeva jarjest on haige...

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
                                40 kraadi varjus teist paeva jarjest on haige...
                                drop dead

Kommentaar

Working...
                                X