Andres Oper (134/38)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Kutt Vaata postitust
    Oper sai tänases 3-2 kaotusmängus vahetusest platsile. Kusjuures 2:0 juhiti võõrsil
    Ei noo, Oper'i süül muidugi kaotati.
    FC Shark United

Kommentaar

Algselt postitas Änimal Vaata postitust
      Ei noo, Oper'i süül muidugi kaotati.
      Ma mõtlesin hoopis seda, et viimaste halbade tulemuste juures oli võimalus võtta väga tähtsad punktid, aga siiski kaotati küllaltki heas hoos olevale meeskonnale, kahju. Aga võta kuidas tahad.

Kommentaar

Algselt postitas Kutt Vaata postitust
        Ma mõtlesin hoopis seda, et viimaste halbade tulemuste juures oli võimalus võtta väga tähtsad punktid, aga siiski kaotati küllaltki heas hoos olevale meeskonnale, kahju.
        Kellele?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Oper täna põhis ja lõi ka esimese värava.

Kommentaar

Hea meel operi üle, loodame et satub soone peale ja võib teda veel koondiseski näha.
            T. Rüütli: "Parem platsil targalt seista kui lollilt ringi joosta"

Kommentaar

maha on teda ilmselgelt vara kanda tundub õnneks.vahepeal juba siin tekkis küll küsimus kas ta enam vutimees ongi. aga siiski on ja see on hea teadmine!

Kommentaar

Näha on, et hetkel ei ole lihtne klubi leida. Nüüd vaja loota, et Jäägeril ka õnnestub, siis on tasemel mehed kõik taas klubides.

Kommentaar

värav siin kes näinud pole.

Kommentaar

Oper taas värava löönud

Kommentaar

see on küll väga meeldiv uudis.

Kommentaar

värav siit, õnnega pooleks

Kommentaar

Korralik header "vana" mehe kohta

Kommentaar

Aasta geenius on selgunud?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Opi varav toi tana 2-1 voidu meeskonnale

Kommentaar

Working...
                              X