No announcement yet.

ebaterve huumor

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Soomes otsustasid kaks Üliõpilaslehe töötajat(üks oli peatoimetaja), et hea idee oleks teha lugu sellest kuidas nad sõidavad bussiga Helsingist Turusse, ning keset reisi meelega omal püksid täis situvad.
    Kogu "seiklusest" kirjutati kattev reportaaž, mis avaldati ka Üliõpilaslehe 100 aasta juubelinumbris.

soome keelt jagavad võivad raportiga tutvuda - YL Raportti: Paskoimme housuun bussissa Turkuun

Kakakotid

Masterplani kaart. Plahvatused tähendavad teadagi mida ...
    Lisatud failid
    Joga Bonito!!!

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Mis ajastu kujundusega FB see veel on?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

püstoli-pistoriuse asju tuleb juba igast august, aga seni parimaga on saand hakkama mtv3.

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

To be fair to Oscar Pistorius he had been drinking before murdering his girlfriend.
                  Onlookers said he appeared legless

Oscar Pistorius obviously misunderstood when someone suggested he buy some Bullet For My Valentine albums for his girlfriend.

Oscar Pistorious is a lucky bloke.
                  I have to wine and dine my mrs before she lets me shoot a load into her on valentines day.

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Kommentaar

mistaken for burglar? valel on lühikesed jalad.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

4 kuuli igaksjuhuks lased ikka ju varga suunas teele.

Kommentaar

Algselt postitas Katk Vaata postitust
                            4 kuuli igaksjuhuks lased ikka ju varga suunas teele.
                            tundub, et see sissetungija mula on BS
                            Sprinter charged with murdering girlfriend, as police deny making claims that he had thought she was an intruder

Kommentaar

Suhteliselt raske paigutada alateemasse aga Ebaterve huumori pilootlause sai otsustavaks : http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy
                              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                                püstoli-pistoriuse asju tuleb juba igast august, aga seni parimaga on saand hakkama mtv3.
                                NIKE eemaldas ka oma reklaamid...

DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                                Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Working...
                                X