320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Green Day
Collapse
X
-
Kuulan Prince'i remasterdatud Sign O' The Timesi ja mõtlen, millist vaimustavat muusikat ikka omal ajal tehti. Viimase paari kuu uued plaadid on pea eranditult pettumuse valmistanud. Vanadus, vanadus.the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
because belle of st mark is a beauty extraordinaire
Kommentaar
-
Suht sama jama siin 2020'ga, kõik põnevused tulevad säärastest taasväljaannetest ja kogumikest. Sign 'O The Times kindlasti üks selle aasta suurimaid ja tulekul ka Deutsche Elektronische Musik 4. - fantast sari.
Aga et uus muusika ei köida üldse ei saa juhus olla, et tänavu on selline imelik aasta üldse.★★★★★★
Kommentaar
-
Paneks siis kirja hinnanguliselt enda TOP20 albumit, isegi kui aasta pole veel päris läbi, suuresti võiks ainsana muuta mängu Playboi Carti.
1. Charli XCX "How I'm Feeling Now"
2. The Seshen "CYAN"
3. Chiiild "Synthetic Soul"
4. Alice Boman "Dream on"
5. Kelly Lee Owens "Inner Song"
6. J Hus "Big Conspiracy"
7. Tkay Maidza "Last Year Was Weird, Vol. 2"
8. Oklou "Galore"
9. I Break Horses "Warnings"
10. Delmer Darion "Morning Pageants"
11. Katie Day "Mydata"
12. Backxwash "God Has Nothing To Do With This Leave Him Out Of It"
13. Otta "Songbook"
14. Mac Miller "Circles" - hoidsin ka sellest postuumalbumist suht kauem eemale, aga isegi üllatas
15. Tame Impala "Slow Rush"
16. Buscabulla "Regresa"
17. Grimes "Miss Anthropocene"
18. Kllo "Maybe We Could"
19. Pa Salieu "Send them to Coventry"
20. Das Body "Peregrine"
Eesti omadest muidu meeldisid kõige rohekm HUNDI lood, seal ameeriklastega koos tehtud kassetil.
Kommentaar
-
Võib siis traditsiooni hoida, kuigi minu jaoks oli 2020 uute albumite mõttes viletsaim aasta vähemalt 10-15 aasta jooksul. Ei tea kas aasta viiruselised-poliitilised asjad segasid ja panid artiste üle mõtlema või mis ta oli, eks mingi maani ikka, sest kõvasti oli albumeid täis kaasaja ärevusi ja igasugu poliitilisi/keskkondlikke sõnumeid. Arusaadav, kuid mingi hetk juba väsitav, seepärast oli mu jaoks The Nude Party täielik värske hingeõhk, kuigi nad midagi uut muusikaliselt ei teinud, lihtsalt vana hea hoolimatu ja lõbus glämm-rokk. Üliägedat new-wave tantsu pakkusid Sneaks ja debütandid Working Men's Club - viimane nagu Sleaford Modsi ja Falli segu indieklubis. Springsteen hämmastab taas, uskumatu uus tuhin vanameistril viimase kahe albumiga peal. Tootsi viimane album oli kah parim mis ta teinud since 80dad. Ja psühhedeelia liigutas taas enim kõrvu Holy Wave ja Garcia Peoplesi seikluste näol. Ja seda oli eestis ka, mahtus isiklikku topi suisa kolm albumit pmtst ühelt loojalt Misha Panfilovilt - kes ei tea, uurige kindlasti - selline talent meie maal. Centre El Muusa ja soolovärgid, sealhulgas soundtrack. Ja Holy Motorsi teine album on ka suur samm edasi esimese laisast unistamispopist, noored katsuvad kantrit, yeee!
1. Holy Wave "Interloper" (Reverberation Appreciation Society)
2. Working Men's Club "Working Men's Club" (Heavenly)
3. Garcia Peoples "Nightcap At Wits' End" (Beyond Beyond Is Beyond)
4. The Nude Party "Midnight Manor" (New West Records)
5. Toots & The Maytals "Got To Be Tough" (BMG)
6. Centre El Muusa "Centre El Muusa" (Sulatron)
7. RVG "Feral" (Fire Records)
8. Sneaks "Happy Birthday" (Merge)
9. Secret Machines "Awake In The Brain Chamber" (TSM Recordings)
10. Gum Country "Somewhere" (Gum Country)
11. Shadow Show "Silhouette" (Burger Records)
12. Habibi "Anywhere But Here" (Muddguts)
13. Misha Panfilov "Rain OST" (Funk Night Records)
14. Ivan The Tolerable and his Elastic Band "Out Of Season" (Stolen Body)
15. Misha Panfilov "Days As Echoes" (Funk Night Records)
16. Bruce Springsteen "A Letter To You" (Sony)
17. Holy Motors "Horse" (Wharf Cat)
18. Brigid Dawson and The Mothers Network "Ballet Of Apes" (Castle Face)
19. Sparks "A Steady Drip, Drip, Drip" (BMG)
20. U.S. Girls "Heavy Light" (4AD)★★★★★★
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar