Green Day

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas dannar Vaata postitust
    Minu tabelis on üle 100 korra kuulatud 150 laulu ja esikohal olev lugu on hetkel 1506 peal.. ekstranaine!
    1506 faking korda ühte lugu? loodetavasti ei ole sa 1506 korda kuulanud Orelipoissi.

aga et üldiselt algab minu soovitus umbes nii: katsuge kusagilt laenata üks padrun..
    «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
    «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Dananananaykroyd ja nende album Hey Everyone!

Äre laske ennast nimest heidutada. Tegelt on päris äge energiline rokk, mida tüübid teevad. Soovitan albumi läbi kuulata. Ise olen kaks korda seda teinud ja hea meelega kuulan veel.

"You didn't realize that they had guns? Big, long, dangerous machine guns. With war criminals attached to the trigger."

RocknRolla (2008)

Kommentaar

seda, et... Birgiti uus lugu on jubehea!

olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Algselt postitas Maekas Vaata postitust
            Dananananaykroyd ja nende album Hey Everyone!

Äre laske ennast nimest heidutada. Tegelt on päris äge energiline rokk, mida tüübid teevad. Soovitan albumi läbi kuulata. Ise olen kaks korda seda teinud ja hea meelega kuulan veel.
            Nimi on just selle bändi kõike lahedam osa

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
              Nimi on just selle bändi kõike lahedam osa
              No ausalt öeldes selle järgi ma nad leidsingi. Silmitsesin Fifa 10 soundtracki nimekirja ja vaatasin, et vau, mis nimi
              "You didn't realize that they had guns? Big, long, dangerous machine guns. With war criminals attached to the trigger."

RocknRolla (2008)

Kommentaar

selle sajandi halvim rock album on.....

01. The Jonas Brothers: "A Little Bit Longer" (2008)

The world's citizens - well, those under the age of 13 - stopped in their tracks when The Jonas Brothers released "A Little Bit Longer" in 2008 such was the anticipation for its release.

Well, it's just a shame that the world didn't blow up as well, because that would have eradicated the possibility of further releases from these three self-confessed virgins, whose voices are so high-pitched they manage to make James Blunt sound like Barry White.
                forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Maailma igavaim bänd teeb 2010 järelnoppimist. Muuhulgas esinetakse ka 20. augustil Helsingi Olympiastaadionil. Piletid müügil juba ülejärgmisel esmaspäeval.

Kommentaar

Pearl Jami "The Fixer" kipub sinna aasta parimate laulude sekka.
                    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Ah jaa ja see... See on ikka tõeliselt...huh, cool. Ootasin seda videot juba nädala või kaks.

Kommentaar

Keegi laupäev Riiga ka minemas?
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Keegi laupäev Riiga ka minemas?
                          Ma igatahes käisin:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Ma igatahes käisin:
                            Oleks võinud vist ka ikka minna. Tundub võimas.

Kommentaar

Kogumik Pearl Jamist, Edward Sharpe'ist, Pete Yornist, One EskimOst ja Subdudesist. Mis saab elus toredamat olla?

Kommentaar

Päev kui rock'n'roll suri: 50 aastat hiljem.

A woman who lives in an apartment above Madonna in Manhattan has complained to the New York State Supreme Court about the pop star rehearsing to loud music. Karen George said in papers that the star and "her invited guests repeatedly dance and / or train" to "unreasonable high decibel amplified music".

Kommentaar

Working...
                                X