No announcement yet.

Green Day

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Def Räädu. Valner Valme kiitis taevani, kuid pole minu teetass. Segatud on džunglitäis žanre, kuid kuskilt sealt kumab pidevalt esile minu mittelemmik dancehall. Viru Vanne on aga väga hea lugu. Kahjuks vist idaploki klubide fännid seda oma repertuaari ei lisa. Ehk Tarvas ...
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Twilight Sad - Forget the Night Ahead. Pisut liiga kurvameelne, kuid sellise nimega bändilt ei saagi muud oodata. Kokkuvõttes sigahea ja mina julgen selle albumi panna Joy Divisioniga ühte playlisti igausguse häbita. http://www.myspace.com/thetwilightsad
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Your musical compatibility with mazz_ is SUPER

btw, kas ma olin ainus, kes pärast Contra kuulamist kedagi surnuks pussitada tahtis?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Aaa ... ja Alicia Keysi viimane meeldib ka üllatavalt palju

*runs away*
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Your musical compatibility with mazz_ is SUPER
            Mitutuhat korda Orelipoissi oled kuulanud sina?
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
              Aaa ... ja Alicia Keysi viimane meeldib ka üllatavalt palju

*runs away*
              a place for you

Mitutuhat korda Orelipoissi oled kuulanud sina?
              Uuri välja

BTW: mõned artistid on mu imeliku fetiši pärast seal.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

a place for you

Uuri välja

BTW: mõned artistid on mu imeliku fetiši pärast seal.
                Minul on sinuga very high compatibility. Aga eks mul ole nii lahe muusikamaitse lihtsalt.

Kommentaar

Kõva vend. Seda lugu pole uuel ja ma ei vaevu seda kuulama ka.

The Brian Jonestown Massacre + The Horrorsi eelmise aasta plaadid on tip-top.
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Kõva vend. Seda lugu pole uuel ja ma ei vaevu seda kuulama ka.
                    Mu pinginaabrile meeldib lisaks The Element Of Freedomile ka 30STM - This Is War, ehk kuulaksid seda ka?

Kommentaar

tom waits - rain dogs = so goood

Kommentaar

Kes kellelt soundi röövis, Groundhog Day Angels & Airwavesilt või vastupidi?

Kommentaar

During Slash's appearance at NAMM show on Saturday, it was announced that his debut solo album, 'Slash', will be released in the US on April 6.

fuckin hell yeah, minu aasta oodatuim plaat!
                          forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Even Vaata postitust
                            http://www.ultimate-guitar.com/news/...t_april_6.html

fuckin hell yeah, minu aasta oodatuim plaat!
                            Kõlab nagu mingi räpiplaat oleks tulemas. featurinfeaturingfeaturing. Ja enamus featuring artiste ongi sellised, kes ühelt plaadilt teisele fjutšurivad. Eks näe.

Siim Nestor nimetas Alicia viimase aasta parimate sekka. Võta välja, Tofoa.
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

see on teada tuntud asi, et slash ei laula. slash ise on kõikide (peaaegu vist) nende artiste salvestustel "featuring" olnud, sellepärast ka selline koostöö.
                              forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Even Vaata postitust
                                slash ise on kõikide (peaaegu vist) nende artiste salvestustel "featuring" olnud, sellepärast ka selline koostöö.
                                Milliste täpselt? Black Eyed Peas singer Fergie's (a.k.a. Stacy Ann Ferguson), Dave Grohl, Flea, Chris Cornell, Duff McKagan, Wolfmother's Andrew Stockdale, Iggy Pop, Alice Cooper, Nicole Scherzinger, Meat Loaf, Maroon 5's Adam Levine.

Ma mõtlen just salvestisi, mitte livet.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X