Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'Geniaalsed ütlemised itaallastelt\'

eurosport.com paneb Costacurta vanuse paika kuuendal minutil:
    Reggina-Milan 6\' Costacurta on the pitch for Milan...he\'ll be turning 40 pretty soon.\'
    ´
    Minu jaoks oli naljakas seda lugeda live matchi kommentaarina.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Kommentaator peale Sheva kolli:\"Don\'t mess with the legends, Kahn\"
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Koomik Giraudo:

\"In London we laid down the foundations for a great achievement in Turin\"

\"A Londra abbiamo creato i presupposti per una grande impresa a Torino.\"

Kolmapäev ei ole muidugi nalja-asi.

Kommentaar

“I am a big fan of Sampdoria and in the last few days I’ve frequently read newspaper reports that Christian Vieri will join our club. I hope you will be able to complete the transfer. Yours affectionately, Christian Vieri.”
          Realising he’s been dumped by three clubs in less than a year, Vieri begins sending in bogus fan e-mails. Unfortunately, he forgot to use an alias…

jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Lazio’s lawyer hit out at the massive penalties requested. “It’s lucky the death penalty doesn’t apply,” joked Gian Michele Gentile.
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

pole küll itaallane, aga..

Diego Maradona: \"Kui ma peaksin valima Zidane\'i ja Del Piero vahel, valiksin ma Del Piero\"

Kommentaar

Siia tahaks väga need Materazzi ja Zidane kuldsed sõnad kirjutada, kus siis nõrgem pool peaga hüppama hakkas, nagu Kukkedel kombeks

Kommentaar

Üks suvaline itaalia jorss: \'\'Ma tahan sind igavesti teenida. Sinu ori\'\'. Täpsustuseks nii palju, et need sõnad ei ole mulle öeldud.

Kommentaar

Vastus teemale \'Geniaalsed ütlemised ita

Kallid ITALIA, fännid!!! See mis eile toimus oli lihtsalt fantastiline!!!

Kommentaar

Napoli president Aurelio De Laurentiis, having grown frustrated by the constant transfer speculation, has now issued a sensational declaration as to why the four youngsters should reject moves to England.

"We made these players — two years ago nobody knew who they were, if they want to go to England then in the end they're going to go, but they need to understand this: the English live badly, eat badly and their women do not wash their genitalia. To them, a bidet is a mystery."

Kommentaar

jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

"Flamini is the greatest midfielder in Europe. As for Ronaldinho, well, to be honest I am no longer interested in him." - Silvio Berlusconi.

Holy shit Berlu
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Holy shit tõesti.
                            Kiire guugeldamine ütles, et käisid oma lemmiksaidil.
                            Suhkruhaige

Kommentaar

Algselt postitas Milanista Vaata postitust
                              Holy shit tõesti.
                              Kiire guugeldamine ütles, et käisid oma lemmiksaidil.
                              Jumal tänatud Guugli eest.
                              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

woohoo. soovime õnne atleticomadridile way-back-machine leidmise puhul. nüüd saab ka tema kuuluda eksklusiivsesse Way-Back-Club'sse koos Iceman, eika ja Taneliga. nagu kombeks leidis ta veel vanema džõuki üles.

tulevastele kandidaatidele - http://archive.org/web/web.php - go nuts

PS! kus on see teema, kus fitti soovis cännerile õnne smileyde kasutamise puhul. (ma mäletasin, et see oli fitti tehtud teema sünnipäev vms, aga tema profiilil selle sarnast teemat ei olnud)
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X