No announcement yet.

Geniaalsed ütlemised itaallastelt

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kuna siin teemas seda geniaalsust veel eksponeeritud ei olnud siis minu võit.
    Milani fänn pole kerge olla, kui kogu pidu juhib vaimuhaige nümfomaan, kuid siiski ei ärata te minus kaastunnet.
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
      Kuna siin teemas seda geniaalsust veel eksponeeritud ei olnud siis minu võit.
      Milani fänn pole kerge olla, kui kogu pidu juhib vaimuhaige nümfomaan, kuid siiski ei ärata te minus kaastunnet.
      Nymphomania- Excessive sexual desire in and behavior by a female. Et tu Barbara

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
        Nymphomania- Excessive sexual desire in and behavior by a female. Et tu Barbara
        Vot nüüd sa ei tea....
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
          PS! kus on see teema, kus fitti soovis cännerile õnne smileyde kasutamise puhul. (ma mäletasin, et see oli fitti tehtud teema sünnipäev vms, aga tema profiilil selle sarnast teemat ei olnud)
          Jah, ma ise enam seda ei mäletanudki. Aga pidu oli!

Võime atleticomadridile ka peo korraldada, kui ta selle oksjoni võidab näiteks.
          We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Galliani: "If Cristante is the new Pirlo? Calm down. Let's not do like the Brazilians who value their players at €20m after just 2 goals."

Kommentaar

Amauri pühapäevase Parma-Toro mängu eel: ''Ogbonna, ti batto e poi insieme in azzurro nei mondiali''
              http://www.calciomercato.com/rassegn...azzurro-195174

Kommentaar

Carlo Ancelotti :
                Pippo has always been something of an animal. If I think of the perfect striker, he’s certainly not the
                first one to come to mind. He’s an incomplete player. Still, inside the penalty area, no player on earth
                can compete with him. He woos and seduces the soccer ball. Inside that limited area, he scores in
                every way imaginable: striking with his right foot, his left foot, with cannon shots, ricochets, shots off
                the thigh, the shin, back heels, with eyes shut tight, shots off his ass (often off his ass), with his
                fingertip, goals off of penalty kicks gone astray, off his ear, his big toe, through mind control, and
                even with his shoelace. There are times when another player scores and he celebrates anyway. My
                favorite description of Inzaghi is by Emiliano Mondonico: “Is Pippo in love with goals? No, goals
                are in love with him.” And it’s a red-hot passion.

Kommentaar

Mr. Marcello Lippi :

“It’s clear that Totti is one of the few players who doesn’t have a substitute because there is nobody around who plays like him. There are no alternatives for Totti. No one else can play Totti’s position.”
                  So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                    Mr. Marcello Lippi :

“It’s clear that Totti is one of the few players who doesn’t have a substitute because there is nobody around who plays like him. There are no alternatives for Totti. No one else can play Totti’s position.”
                    Dinosaurus ehk kas tõesti viimane mängiv Itaalia nr 10(trequartista) ?

Kommentaar

Giovinco on ka ju
                      Suhkruhaige

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                        Dinosaurus ehk kas tõesti viimane mängiv Itaalia nr 10(trequartista) ?
                        Tõesti ega kui aus olla, siis sellise ründaja(väravamasina)-mänguehitaja kombot on üsna raske noorte seast hetkel leida.Rääkigu mida teised tahavad, aga ma pakun, et temast andekamat jalgpallurit pole itaalias tänaseni sündinud ega sündinud ka ennem teda.

Sellist vormi ja kasulikkust platsil suudavad sellises vanuses näidata vaid väga vähesed, et nii vanalt platsil tegusid teha ja olla meeskonna liider, peab olema hirmkõva klassiga mees, et kompenseerida kiirust ja muid faktoreid, mis vanusega kaasnevad(reaktsiooni kiirus, vigastused jm).

Del Piero,Baggio,Totti,Pirlo, De Rossi on mehed, keda saab olema väga raske asendada.

Verratti on noor ja andekas, tundub, et temale on antud vanakooli skille.

Huviga oootan, mida see uus ac milani talent tegema hakkab meeste seas,noorte seas teeb kohati väga häid lükkeid ja ulmelisi asju:

Hachim Mastour

Displaying incredible mass for a 25 year-old, this is London-based PT Michal J Kowalski. And here's where he reveals the secret of building such awesome siz...

Itaalias on ta sündinud vähemalt.
                        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas F.Totti Vaata postitust

Hachim Mastour

Displaying incredible mass for a 25 year-old, this is London-based PT Michal J Kowalski. And here's where he reveals the secret of building such awesome siz...

Itaalias on ta sündinud vähemalt.
                          Mingi hea nali või? Ma näen ainult palja torsoga venda.
                          Suhkruhaige

Kommentaar

Pole küll itaallane, aga mängib siiski itaalias:

“The Serie A is the toughest league in the world, if you score here you can score everywhere. - Carlos Tevez.
                            sigpic

Kommentaar

Guys, if you love quotes from Italian football world, then you should not miss this e-book: http://www.ibs.it/ebook/ser/serpge.a...i+Tancredi&ep=
                              Also funny quotes from other sport protagonists but most Serie A players, presidents and protagonists.

Only 1,99€ and I have contributed to the English translation and adaptation (the original version is in italian: http://www.ultimabooks.it/tutto-il-calcio-blob-per-blob )

It collects the best quotes from 'Il Blob della Settimana', weekly quotes collection on Gazzetta.it by Tancredi Palmeri, this is the last chapter: http://www.gazzetta.it/Calcio/15-01-...76558695.shtml

Even Tarmo Rüütli made it to the column once

Rumori di Spogliatoio - Estonian football in English
                              Premium Liiga Clubs News
                              Facebook
                              Twitter

Kommentaar

Kui juba, siis...

Carlitos kommentaaris kunagi Terry ja Bridge'i naise seiklusi.

Algselt postitas L'Apache
                                If you acted like this in Argentina you'd be dead.
                                Algselt postitas L'Apache
                                'It's wrong. In my opinion, Terry has no moral code for what he did to Bridge. In my neighbourhood if you do that, you lose your legs, or more - you don't survive.'

Kommentaar

Working...
                                X