Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kure sai mõned uued pallurid

Kommentaar

Flora lehel on ülevaatlik naiskonna osa tekkinud. http://www.fcflora.ee/index.php?lang=est&main_id=10

Kusjuures siin pole midagi tegemist enesekiitmisega, kuna mina pole selles muutmises osalenud.

Kommentaar

Võistkonna pilt vist küll mobiiliga tehtud. Sitt ühesõnaga.

Kommentaar

Algselt postitas ClubLife Vaata postitust
          Võistkonna pilt vist küll mobiiliga tehtud. Sitt ühesõnaga.
          Pilt on tehtud profikaameraga, lihtsalt väikses formaadis tundub halva kvaliteediga .

Kommentaar

Mõnede mängijate ankeetide koha peal on tühjus.
            Samuti on osad mängijad lemmikjoogi kohal vassinud Kus on Dilight ja Gin Long drink?
            Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

JK Alko vs Flora 0:6 (0:4). Mängu 9ndaks minutiks oli Flora juba 0:3 ees. Flora domineeris täielikult, mida oligi arvata

Kommentaar

Flora naiskonnale kohustuslik võit

Kommentaar

Flora naiskond on Taanis edukas

Kommentaar

can you please tell me in which stadium the women of levadia tallinn are playing their matches? thank u.
                    i am interested in the match at 3rd of august, 3 p.m.

Kommentaar

home matches at levadias training complex in maarjamäe but on that date they are away to flora so will be playing at a le coq arenas training pitch by the side of the stadium

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
                        home matches at levadias training complex in maarjamäe but on that date they are away to flora so will be playing at a le coq arenas training pitch by the side of the stadium

thank you very much for your answer.
                        as I just recognised I picked the wrong game. I meant the women of Kalev Tallinn. This is the game played at 3 p.m. this date, right?

I am sorry but could you tell me also where they play?

Thank you.

Kommentaar

Yes, Kalev is playing at 3pm on 3. august on Kalevi Keskstaadion (adress - Staadioni 2, Tallinn)

Kommentaar

women of kalev tallinn play at tallinna keskstaadion. either on the big stadiums grass pitch or on the artificial turf next to the big bowl

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
                              women of kalev tallinn play at tallinna keskstaadion. either on the big stadiums grass pitch or on the artificial turf next top the big bowl
                              thank you

so I think I'm gonna watch this match Sunday 3. p.m. and then Eesiliiga Levadia Tallinn II at 5 p.m.

Kommentaar

Flora Taanis finaalis

Kommentaar

Working...
                                X