No announcement yet.

Hoiatused ja bännid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

mingi itaalia teema jälle? trollimise pärast võiks muidugi pool foorumit kinni panna.
    BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
      mingi itaalia teema jälle? trollimise pärast võiks muidugi pool foorumit kinni panna.
      Itaalia teemasse ta õnneks jõudnud pole. Ta trollib igal pool mujal.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mingisugune striimispämmer.
        Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Võtke JanK uurimise alla, on tegu inimesega, robotiga või hoopis millegi muuga? Igastahes, see riist paneb segast.
          FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

Algselt postitas epicap Vaata postitust
            Võtke JanK uurimise alla, on tegu inimesega, robotiga või hoopis millegi muuga? Igastahes, see riist paneb segast.
            Ma arvan, et JanK on kasutaja WanK varikasutaja.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kahjuks on aeg jõudnud sinnamaani, kus mina, count, pean tulema kõige häbiväärsemasse soccernetti nurka - "pealekaebajate Meka"...

Olen olnud väga kannatlik ja süüalusele isegi piisavalt aega andnud tegutsemiseks, kuid siiani on tulemus ümmargune null (kandilisi pole olemas). Ei mitte null, vaid ainult hullemaks läheb.

Seega palun kallitel soccerneti moderaatortel, direktoritel, omanikel, kinni pidada soccerneti reeglitest "KELLEGIL EI TOHI OLLA VARIKONTOSID/OMADA KAHTE VÕI ENAM KONTOT" ja kustutada Jasperi konto, või siis tema varikonto. Te kõik teate millest ma räägin ja tegutseda on vaja!!!

Aega tegutsemiseks on teil 72 tundi. Selle aja sees ootaks muidugi et kodanik Jasper teeb ise lükke ja kustutab oma loodud koletise ära, kui mitte, siis olen sunnitud soccernetti boikoteerima ja/või suure varikontode rahega üle valama.

Tänan tähelepanu eest,
              count

xoxoxo
              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
              sigpic

Kommentaar

Used to have a firm grip, now you dropping names
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  Used to have a firm grip, now you dropping names

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                  sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                    kui mitte, siis olen sunnitud soccernetti boikoteerima
                    Ma kahtlen, et kellegil ülemäära kurb meel sellest oleks.

Kommentaar

Algselt postitas Nugisemees Vaata postitust
                      Ma kahtlen, et kellegil ülemäära kurb meel sellest oleks.
                      Su kahtlustel pole tõepõhja all.

I LOVE COUNT!
                      So self aware so full of shit

Kommentaar

Normaalne emopoiss ju.

Kommentaar

Mu tuhandes postitus! Õnnesoovid Francesco!

Aga tulin kaebama kasutaja atleticomadridi peale, liiga palju käiakse veinisena foorumis postitamas :/

Hoiatust vaja !
                          So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                            Mu tuhandes postitus! Õnnesoovid Francesco!

Aga tulin kaebama kasutaja atleticomadridi peale, liiga palju käiakse veinisena foorumis postitamas :/

Hoiatust vaja !
                            Pehmo
                            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

http://foorum.soccernet.ee/member.php?34768-Staadium
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Spämmer Tanel

Kommentaar

Working...
                                X