No announcement yet.

Hoiatused ja bännid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Palun tungivatlt saata Meintz puhkusele.... nii IGAVESEKS võinii!!!!! Totaalne m*nn ning lollpea kah, troll ja hunnik soppa!!!!1

Kommentaar

kas Jyrka->Jürvi-Hool->Teiresias->ke$ha?
      slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
        kas Jyrka->Jürvi-Hool->Teiresias->ke$ha?
        Eks kõik suured postitajad on eelmistelt õppinud ja nende poolt mõjutatud. Nagu ilma Aristotelesita ei oleks Einsteini, ei oleks ka ilma Jyrkata mind.
        Vajuta siia ja kõik su unistused saavad teoks!

Kommentaar

Algselt postitas mazz Vaata postitust
          Black Magicu näol on foorumis nüüd üks troll vähem.
          Koopainimene on tagasi ja veel idiootsemana !

Kommentaar

Koristage see sitt ära plz
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Terve foorum on täis "BlackMagicu comeback"'i saasta.

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

Üks troll vähem jälle.

Kommentaar

http://foorum.soccernet.ee/member.ph...uurim-comeback

Kommentaar

paar nädalat võiks ju puhata - http://foorum.soccernet.ee/member.php?28841-F.Totti
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                      Sinna listi lisada siis ka juba Uuu, Vendetta, Reinu ja profülaktika mõttes Counti. Saaks teemad kõvasti puhtamaks.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Sinna listi lisada siis ka juba Uuu, Vendetta, Reinu ja profülaktika mõttes Counti. Saaks teemad kõvasti puhtamaks.
                        Võtan seda kui komplimenti
                        Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Algselt postitas Rein Vaata postitust
                          Võtan seda kui komplimenti
                          Minu arust oled sa idioot.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Minu arust oled sa idioot.
                            See on veel pehmelt öeldud...

Kommentaar

Tõde on valus
                              Rein on geenius.
                              Vajuta siia ja kõik su unistused saavad teoks!

Kommentaar

Ei ole sel Reinul midagi häda, et puhkama peaks saatma.

Kommentaar

Working...
                                X