X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Herr Vaata postitust
    no loodame!
    Mida sa loodad? Venelased olid ikka sakslastest paremad selles alagrupis.
    Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
    Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Oi, Stuttgart ikka hävitab kohe mõnuga rumeenia klubi.
      11minutiga juba 3:0
      Ela ja tunne, et elad
      see on kõige lihtsam
      filosoofia, mis toimib
      sule silmad ära vaata
      tagasi, hinga sügavalt ja
      hüppa üle iseenda varju
      tule koos minuga.

Kommentaar

Alagruppidest esimesena edasi:

Bordeaux
        Manchester United
        Real Madrid
        Chelsea
        Fiorentina
        Barcelona
        Sevilla
        Arsenal

Alagruppidest teisena edasi:

Bayern
        CSKA
        Milan
        Porto
        Lyon
        Inter
        Stuttgart
        Olympiacos

Samas alagrupis lõpetanud ning samast riigist pärit tiimid üksteisega kokku ei lähe. Alagrupi võitjad mängivad teise mängu kodus.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mulle jättis kõige sügavama mulje praegu Prantusmaa klubid.. väga võimsad.

Kommentaar

ise loodan, et tuleb mingi üllatuspauk.Bordeaux,Lyon,Fiorentina või Porto. Siiski arvan ,et suurklubid suudavad platsi puhtaks lüüa. Chelsea või Barca ning isegi Manul võimalus. Kui inter mängib samamoodi nagu eile siis neil ka lootust, aga üldiselt ei usu,et neil seda stabiilsust pikalt jätkub.

Ise panustaksin Chelsea peale. Lõpuks peab ju ära joppama.
            Finaal võiks olla Chelsea-Fiorentina !

Kommentaar

Algselt postitas jnz Vaata postitust
              Finaal võiks olla Chelsea-Fiorentina !
              Mutu võiks kübara lüüa.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Milani fännina tundub selline (mõnevõrra küll ebatõenäoline) finaalipaar tegelikult küllaltki meeldiv

Kommentaar

Bordeaux - CSKA
                  Manchester United - Bayern
                  Real Madrid - Lyon
                  Chelsea - Milan
                  Fiorentina - Stuttgart
                  Barcelona - Porto
                  Sevilla - Olympiacos
                  Arsenal - Inter

Loodaks selliseid paare näha

Kommentaar

Group winners pot: Bordeaux, Manchester United, Real Madrid, Chelsea, Fiorentina, Barcelona, Sevilla, Arsenal

Group runners-up pot: Bayern Munich, CSKA Moscow, AC Milan, Porto, Lyon, Inter Milan, Stuttgart, Olympiakos

bordeaux - ac milan
                    manu - bayern
                    real m - lyon
                    chelsea - stuttgart
                    fiorentina - porto
                    barca - olypiakos
                    sevilla - inter
                    arsenal - cska

Ennustage ! Võitjale tasuta pääse Selgeltnägijate Tuleproov 2010 katsetele.

aega tund ja 10min.
                    buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Manu- AC Milan
                      Real Madrid - Inter
                      Chelsea- CSKA
                      Fiorentina - Porto
                      Barcelona - VFB Stuggart
                      Sevilla - Olympiacos
                      Arsenal - Lyon

Kommentaar

Mängud 16/17 ja 23/24 veebruar 2010

Stuttgart - Barcelona
                        Olympiacos - Girondins Bordeaux
                        Milano Inter - Chelsea
                        Bayern München - Fiorentina
                        CSKA Moskva - Sevilla FC
                        Lyon Olympique - Real Madrid
                        FC Porto - Arsenal
                        AC Milan - Manchester United
                        Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Barcal ikka vedas vastasega. Teised suured said päris kõvad pähklid pureda.

Kommentaar

Ac milan - Manu saab kena olema

Kommentaar

Ai tuligi ära, ma sisimas kartsin, et tuleb jälle Milan - ManU ja tuligi, arvatavasti see paar ka kõige võrdsem. Veerandfinaali: 3 Inglise, 3 Hispaania, 1 Saksa ja 1 Prantsuse klubi.

Kommentaar

VfB Stuttgart - Barcelona : Kindlalt Barca võit.
                                Olympiakos - Bordeaux : Kui Bordeaux võõrsil hakkama saab siis nad edasi.
                                Inter - Chelsea : Raske öelda aga arvan, et Moul on mõni trikk varuks.
                                Bayern Munich - Fiorentina : Võrdne.
                                CSKA Moscow - Sevilla : Sevilla, kui nad võõrsil suurelt pähe ei saa.
                                Lyon - Real Madrid : Reali staariparaad lõppeb siin.
                                Porto - Arsenal : Arsenal, kuigi Portol on võimalus - samas neil otsustav mäng võõrsil.
                                AC Milan - Manchester United : ManUl joppab ära nagu tavaliselt.

Toetagem 6+5 ja alla 18. aastaste transferide keelustamist. Väärtustagem jalgpalli, mitte raha.

Parim laul

Kommentaar

Working...
                                X