Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
    Kui Lukaku empty net võimalus välja jätta, siis olen väga-väga üllatunud sellest poolajast. Amazing.

Smalling ja Herrera on kaitses jumalad.

Herrera jumaliku arusaama liinikaitsest on siit videost väga hästi näha.

Kommentaar

Pole viimast kuut lehekülge lugenud aga ManUl pidid ju jube head kaistsjad olema :'D #megairwlolroflmao horror. Vaene Jose.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mis juhtus?

Kommentaar

poopty peupty pants

Kommentaar

Eespostis tänapäeval enam nurgalöökide ajal ei olda? See Kane värav noh
            Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Täiesti hale vaadata seda tiimi. Luuserite sats.

Kommentaar

Smelling vs Moura 😁😁😁
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Normaalne kui Luke Shaw on ainus kompetentne kaitsja satsis..

Kommentaar

Algselt postitas linnupoja Vaata postitust
                    kui lukaku empty net võimalus välja jätta, siis olen väga-väga üllatunud sellest poolajast. Amazing.

Smalling ja herrera on kaitses jumalad.
                    :dddddddddddddddd

Kommentaar

Zidane tule pane poisid mängima

Kommentaar

see fred meenutab natuke siili, natuke uudo seppa, natuke neegrit ja rohkem kui natuke debiilikut.
                        aga muidu hea mäng.
                        GG
                        How dare you? You have stolen my dreams, my childhood.

Banging your head against a wall, burns 150 calories an hour

Kommentaar

Algselt postitas gize Vaata postitust
                          Zidane tule pane poisid mängima
                          Inimvõimete piir jookseb ka ikkagi kuskilt.

Kommentaar

Siiani sai Mourinho paadis oldud, aga aeg oleks muutusteks..

Kommentaar

No kui nüüd ka sacki ei saa..

Kommentaar

"kõigil teistel lõbu laialt" my nga
                                How dare you? You have stolen my dreams, my childhood.

Banging your head against a wall, burns 150 calories an hour

Kommentaar

Working...
                                X