Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Calva Vaata postitust
    kes sai esimese karistusl66gi ja palju oli readingul cornereid?
    Ei mäleta ja vähe.
    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

aga kust saaks selliseid asju u'ldse j2rgi vaadata?

Kommentaar

keegi on täna vist mingi suurema läbu korraldanud, sest väljakul viibinud härrased hoidsid end küll millegi muu kui jalkamängimise jaoks. kõige kuradi igavam kottide sügamine, mis ma sel hooajal näind olen. reading oli ka muidugi lasnamäe ajaxi tasemel.
        aga rio on boss, see on nüüd kindel.
        buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Algselt postitas Calva Vaata postitust
          aga kust saaks selliseid asju u'ldse j2rgi vaadata?
          Mõnest live kommentaarist, nt bbcst.

0:12 Unfair challenge on Oliveira Anderson by Noel Hunt results in a free kick. Free kick taken by Chris Smalling.
          Ja readingul oli 4 nurgalööki.

e. ja no Kagawa,Valencia ja Chicharito küll kurta ei tohiks.
          Ferguson added: "We are making arrangements for some players to fly home by privately hired jet after their matches to make sure they get home as quickly and as smoothly as possible.
          "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Ei tea juba mitmes sel hooajal, aga eile järekordne andmata penalt. Rio on see hooaeg jube hea olnud, peaasi, et nüüd sinna koondise ei hakka veel ronima oma vanuses.
            SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Algselt postitas Scarhead Vaata postitust
              Ei tea juba mitmes sel hooajal, aga eile järekordne andmata penalt. Rio on see hooaeg jube hea olnud, peaasi, et nüüd sinna koondise ei hakka veel ronima oma vanuses.
              ei meenu küll ühtegi momenti kus oleks pidanud penaltit andma, peale selle 50/60 olukorra kus vidic mariappa kätega eemale lükkas.
              varupallivarupumpaja

Kommentaar

ei teadnudki, et selline meeskond olemas on
                Algselt postitas Tofoa
                Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

International commitments

CHILE (v Peru A, Uruguay H)
                  Angelo Henriquez

ECUADOR (v El Salvador H, Paraguay H)
                  Antonio Valencia

ENGLAND (v San Marino A, Montenegro A)
                  Michael Carrick, Tom Cleverley, Wayne Rooney, Chris Smalling, Danny Welbeck, Ashley Young

FRANCE
                  Patrice Evra (v Georgia H, Spain H)

JAPAN
                  Shinji Kagawa (v Canada N, Jordan A)

MEXICO (v Honduras A, USA H)
                  Javier Hernandez

NETHERLANDS (v Estonia H, Romania H)
                  Robin van Persie

NORTHERN IRELAND (v Russia H, Israel H)
                  Jonny Evans

SPAIN (v Finland H, France A)
                  David De Gea

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      old
                      Adiós amigos

Kommentaar

<---- old

Kommentaar

tulemas norm mängumees
                          Algselt postitas Tofoa
                          Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Mis asi see on?

Kommentaar

ei saa aru jaa, mis keiss on. kollane kirjandus on juba pikemat aega mingit keskkaitsja-tuutu pand. isegi kui rio peaks suvel ära minema, on endiselt vida, evans, smalling ja jones. kui rio jääb - ja pigem ikka jääb -, siis seda enam.
                              rääkides jonesist, siis kas keegi teab kaua noorhärra võib-olla-saab-reali-teiseks-mänguks-terveks väljas on? kiire guugel ei and midagi.
                              buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Jones peaks nüüd physioroomi ja PLi lehte uskuda siis see nädalavahetus/esmaspäeval saab terveks.

Kommentaar

Working...
                                X