No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Smalling oli algul päris õnnetu, kohavalik, kiirus ja kõik muu lonkasid päris tugevalt. Kirsiks tordil esimene värav, kus Benteke ta puhtalt jõuga üle mängis, ja teisegi puhul oli just tema see, kes ei suutnud liini hoida. Sealt edasi aga väga positiivse üllatusena kosus ja lõpus klaaris mitu olulist palli. Kokkuvõttes näeb ta välja nagu keskkaitsja, kes pole kuus kuud mänginud. Mulle jubedalt meeldib selle mehe suhtumine ja vaimne kindlus, seega ei kahtle üldse, et mängupraktikaga teeb ka vorm korraliku hüppe edasi. Iseenesest on head mängud tulemas, kus ta saaks seda koguda - isegi kui korra või paar eksib, peaks olema nende vastaste vastu võimalik väljaku teises otsas päästa.
    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

mulle jäi arusaamatuks miks mängijatel punane roos rinnas oli, oskab keegi kommenteerida?

Kommentaar

Algselt postitas piido Vaata postitust
        mulle jäi arusaamatuks miks mängijatel punane roos rinnas oli, oskab keegi kommenteerida?

Täna on Remembrance Day, mälestatakse sõdades hukkunuid. Ja kui täpne olla, siis see pole roos, vaid kukemagun
        Newton Heath 1878

Kommentaar

Sellega mälestatakse sõdades hukkunud inimesi. http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy

Kommentaar

tänud info eest, vaatasin mingit võõrakeelset striimi ja ei suutnud mitte mõista mida need tähendama peaksid

Kommentaar

A primary school teacher starts a new job on Mersyside and, trying to make a good impression on her first day, explains to her class that she is a Man United fan. She asks her students to raise their hands if they too are Man United fans. Everyone in the class raises their hand expect one little girl.

The teacher looks at the girl with surprise and says: "Mary, why didn't you raise your hand?"

"Because I'm not a Man United fan," she replied.

The teacher, still shocked, asked: "Well if you're not a Man United fan, then who are you a fan of?"

"I'm a AC Milan fan, and proud of it," Mary replied.

The teacher could not believe her ears. "Mary, why pray tell, are you a AC Milan fan?"

"Because my mum and dad are from Milan, and my mum is a AC Milan fan and my dad is a AC Milan fan, so I'm a AC Milan fan too!"

"Well," said the teacher, in a obviously annoyed tone, "that's no reason for you to be a Milan fan. You don't have to be just like your parents all the time. What if your mum was a prostitute and your dad was a drug dealer and car thief, what what you be then?"

"Then," Mary smiled, "I'd be a Man United fan."
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

The Reds' number 10 must be a major doubt for England's midweek friendly in Sweden after hobbling out of the action, with Anderson taking his place in the 79th minute.

"Rooney got an ankle knock and he's got some ice on it," Sir Alex informed Sky Sports. "We'll see what it's like tomorrow."

ei olegi mõtet parimaid mehepoegasi sõprusmängule vigastama saata
                Algselt postitas Tofoa
                Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                  See pidi küll mingi abikool olema, kus klassitäis scousereid on Man Utd ventilaatorid. Muidu kena kirjutis, kirjavead ja värki.
                  Itaallastel pohui, kes on scouser ja kes elab meryside'l ja mis kuradi linna klubi fännid need manu fännid on. Muidu tähelepanekuid õiged jah.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ei tea millal Kagawa mängukõlbulikuks peaks saama?
                    "But you can't write us off. You can never write Manchester United off."

Kommentaar

RVP vigastatud.Ise spekuleeriks,et tegu on nn Ryan Giggsi vigastusega.
                      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Mis see nn Giggsi vigastus on? Hernandez tipus võib suht huvitav olla. Norwichi vastu tuleb hakata tsenderdustega pommitama

Aajaa tegin väikse lehekülje facebooki täna:
                        Üritan panna sinna enda eelvaateid/ülevaateid mängudele ning ka muidugi uudised

Kommentaar

No interlullide ajal oli Giggsil alati mingi knock,strain vms ja siis kui nädalavahetusel oli premieri mäng siis oli imeline paranemine toimunud.Kuivõrd Walesil väga suurturniiridele asja polnud siis ,et meest puhata mõeldi välja mingi vigastus.
                          Siinkohal tasuks mainida, et ka minu jaoks on need selle nädala rahvuskoondiste mängud täiesti pointless.
                          "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas EII Vaata postitust
                            Ei tea millal Kagawa mängukõlbulikuks peaks saama?
                            ise küsin ise vastan, 23 oktoobril sai vigastada ja 3-4 weeks. aitäh
                            "But you can't write us off. You can never write Manchester United off."

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa
                              Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Nii poolkohustuslik vaatamine , kes näinud pole.Arvestades Ole hiljutist teist liigavõitu järjest siis täitsa päevakohane ja mõnus vaatamine. Väga loodan ,et kunagi ka Unitedit juhendab, ülisümpaatne mees.

Kommentaar

Working...
                                X