No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pigem kaob ta teatud mängudes täiesti ära. Sest kaitse koha pealt ei saa talle väga midagi ette heita, oli täpselt teada enne ostmist ,mis mehega on tegu.
    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Manchester United fans have been crowned the noisiest when following their team away from home in the Premier League - with West Brom supporters said to be the quietest.

United vs ülejäänud
      Pay attention to the manager!

Kommentaar

Algselt postitas Scarhead Vaata postitust
        Pigem oleks tegu üllatusega, kui võtta arvesse van Gaali philosophy, et mängija peab kaks nädalat enne mängu täistreeninguid tegema. Vahetusest muidugi oma 20 minutit võiks ikka saada, olenevalt seisust.
        Ma seda "võib oodata" mõtlesingi, et vast vahetusest kui üldse, aga poleks mingi ime ka, kui teda platsil näeks.
        Nüüd võiks Falcao ka vähe rohkem mänguaega saada. Ehk saab hooaja teiseks pooleks vormigi?
        Algselt postitas Plechazunga
        Jones doesn't get injuries. Injuries get Jones.

Hmm, that didn't really work.

Kommentaar

eieieiei.

HERNES KOJU!
          buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Jõulud ja uus aasta mängijana, Cahill vs Hull, Henry.
            Scholes: http://www.independent.co.uk/sport/f...s-9934807.html
            SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Minule õpetati lapsena jalkatrennis, et kui keegi kossi taob, siis kuku pikali. Üks kord sain isegi kaasmängijatelt sõimata, et arrogantselt püsti püsisin.
              Usun, et see on üsna standard "off the record" soovitus.

Millegipärast levib arusaam, et kohtunikud ei vilista ära vigu, kus inimene püsti jääb...
              Match Of The Days, kus Howard Webb oli külaline, juhtis G. Neville ka sellele tähelepanu... Kuivõrd kohtunikud vilistavad vigu, kui mängija jääb püsti... Webbi vastus jäi ka selliseks kahtlevaks ja poliitkorrektseks.

In other news: http://www.101greatgoals.com/blog/da...weeks-express/

Pole küll tead mis kindel allikas... Üldiselt vist hispaanlased hispaania hiide atratkiivseks peavad... Aga mulle tundub, et koondisesse jõudmine ja kodumaal soosingusse jõudmine on võimalik ka Manchester Unitedis. Loodan, et De Gea seda mõistab ja lojaalsust näitab. Rahaliselt muidugi ei ole ka põhjust liikumiseks.
              De Geast ilma jäämine oleks täiesti lubamatu. Aga selle kohta pole väga hullult suitsu ka tulnud, seega ei ole praegu küll kartmiseks väga põhjust.

Kommentaar

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Subs: Lindegaard, Blackett, McNair, Rafael da Silva, Angel Di Maria, Januzaj, Wilson.

Kommentaar

Pildil muidu täitsa olemas ka

Aga Falcao üle pika aja algkoosseisu, saab näha mis mees suudab. Rafael ka pingile jõudnud.

Kommentaar

Ühe õnnetus on teise õnn nagu öeldakse. Herrera ei tundnud enne mängu ennast hästi ja tänu sellele saab Fletcher platsile.
                      SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Kehv tulemus arvestades mängupilti. Imelikul kombel pärast AV punast kaarti surve lakkas.
                        Di Maria lõi mingi 3x väga väga emase löögi otse väravavahile kätte. Youngi tsenderdused mängu lõpul olid ikka väga kehvad. Vasakul äärel oli ta aga väga pädev.
                        Vahetused just mingit kasu mängu ei toonud v.a Fletcheri välja võtmine.
                        City ja Chelsea libisevad eeldatavasti kaugemale.

Kommentaar

Mata ja Rooney olid rünnakufaasis ikka kenasti Villa poisye taskus, suht impotentne mäng..

Kommentaar

Evans üritab iga mäng mingi ime tagasisööduga mängu perse keerata, ulme.

Kommentaar

“That’s why I used to go to my watch. I never looked at my watch, I didn’t know how many minutes. It gets across to the opponents and the referee, which is a little trick. The thing about the last 10/15minutes of a game, particularly at Old Trafford, you’ve got 65k people there.

"At half time I always stress don’t panic, be patient, wait. In the last 15 minutes you can do what you like. I’m a gambler, shove bodies up front, take the gamble, it didn’t always work but a lot of times it did.”
                              “If you’re in that dressing room after the game and we’ve scored in the last minute the electricity is unbelievable, they’re jumping on top of each other, hand clapping, it’s a fantastic place to be. Most important thing is that those fans are walking out of the stadium desperate to get down to the pub to talk about, desperate to get home to tell their wife and their kids what happened at Old Trafford in the last minute of the game. And that’s my job, to get them home happy.”

Häid jõule!
                              slimm.ee

Kommentaar

United XI: De Gea, Jones, McNair, Evans, Valencia, Carrick, Rooney, Mata, Young, van Persie, Falcao.
                                Je suis Nasfal

Kommentaar

Working...
                                X