No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Schneiderlin pidavat päris kindel diil hetkel olema. Usaldusväärne twitterimees (@Agent_Edward) väidab nii.
    Algselt postitas Plechazunga
    Jones doesn't get injuries. Injuries get Jones.

Hmm, that didn't really work.

Kommentaar

Algselt postitas RVN Vaata postitust
      Gundogan siis BVB-ga uue lepingu sõlminud, varsti siis arvatavasti Ramos ka sama teinud, klubi ikka korralikuks naerualuseks muutunud.
      miks naerualuseks muutunud? gundomaniga käis vahepeal siuke uudis läbi, et kuna barca oli huvi tundnud korraks, siis hakkas manult rohkem palka nõudma kui enne kokku lepitud oli ja gaali härra oli mehe kuu peale saatnud. Ehk jäi hoopis gundoman ise naerualuseks?

Praegu pole veel juuligi, anna natukene aega.
      Je suis Nasfal

Kommentaar

Ma arvan, et igat pastakast imetud transferi juttu ei ole mõttet ka uskuda. Selle RVN jutu peale lisaks sellise pildi.
        varupallivarupumpaja

Kommentaar

Gaitan tuleb. Kindlalt.

#irony
          slimm.ee

Kommentaar

Pigem on Morgan poiss see järgmine täiendus.

Kommentaar

Gaitan tuleb viimased 3-4 aastat juba

Kommentaar

Kaugelt tulla ka ..

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                  Pigem on Morgan poiss see järgmine täiendus.
                  Morgan de Sanctis?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Morgan Freeman?

Kommentaar

Piers Morgan?
                      So self aware so full of shit

Kommentaar

Unitedi fotograaf followis Schneiderlini twitteris. Ehk pmst ongi done deal siis
                        Algselt postitas JanK Vaata postitust
                        Gaitan tuleb. Kindlalt.
                        Kui tuleb, siis vähemalt isiklikult tema suhtes päris sügav skepsis.
                        Mitte eriti tugeva liiga tipptiimi põhitegija kohta suht nadid statistilised numbrid (215/30)+ vanustki juba piisavalt+ tõenäolised kohanemisraskused+ wiki järgi 35 milline release clause. Ehk siis nende sümptomite järgi tundub väga väga vaese mehe Di Maria olevat. Üle üldse võiks selle wingeri/nr10 positsiooni rahule jätta hetke seisuga.
                        Hetkel aga keskendugu Colemani endale meelitamisele. Reaalsemaid variante Euroopa turul sarnase kvaliteediga väga ei leidu vast.

lisaks üritati Gaali puhkuse ajal tülitada. Tulemus järgnev:
                        Reporter: Hello, Louis. How are you?
                        Van Gaal: Why are you calling?
                        Reporter: I was calling about De Gea [rumours]. Are you angry?
                        Van Gaal: Yes, yes, but I don’t have any comment. You know that… no problem, it doesn’t interest me either.
                        Reporter: Are you expecting him to stay at Manchester United or do you think that he will come to Madrid?
                        Van Gaal: No, I don’t give…I don’t want to respond! I never talk with the media about this topic.
                        Reporter: Not even about Ramos? Not Sergio Ramos?
                        Van Gaal: I don’t talk about these things because I talk with my directors, not with the media. So, no problem, but… Goodbye. You know me, you know that I don’t respond.
                        Reporter: I know, I know, but as it’s such a conflicting topic, conflicting these days…
                        Van Gaal: Conflicting? You say that! You say that!
                        Reporter: Man, if your goalkeeper leaves or if Sergio Ramos wants to leave Madrid so they can play together, that’s conflicting no?
                        Van Gaal: No. Goodbye.

Kommentaar

Schneiderlin done dealio? Skybet peatas bettimise igatahes sellele.

Kommentaar

Ilmselt tuleb teile küll aga neid Beti songerdisi ära tõsiselt võta - nad on vist viimase paari aasta jooksul paar korda ka Arsenali mineku koha pealt sama bettimist peatanud

Kommentaar

ser Philip of House Jones sai uue diili aastani 'o19. või järgmise katkiminekuni ehk et ülehomseni. sellegi poolest tore.
                              buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X