Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas vincent Vaata postitust
    ...või ka lüüa 'Ben Foster' guuglisse. eeldusel siis muidugi, et ikka tõesti huvitab.
    su eeldus on täiesti õige, sest siit ma ju teada ei saanud uut koduklubi
    Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
      su eeldus on täiesti õige, sest siit ma ju teada ei saanud uut koduklubi
      anteeksi vaan. nagu öeldud, siis eespool oli sellest juba juttu olnud, seetõttu ei hakanud kordama. edasised ostu-müügi-vahetusuudised luban kirjutada boldis, punase värviga ja täielike andmetega.
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

anteeksi vaan. nagu öeldud, siis eespool oli sellest juba juttu olnud, seetõttu ei hakanud kordama. edasised ostu-müügi-vahetusuudised luban kirjutada boldis, punase värviga ja täielike andmetega.
        Võiksid siis juba PM ka laiali saatma hakata. Äkki kellegil jääb veel kahe silma vahele
        Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
        Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

mees sõnast
          Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

hapukurgihooaeg...

In a contract that will go down well with Sir Alex Ferguson, leading South American producer and exporter of premium branded wines Concha y Toro has been confirmed as United's official wine partner.

A renowned wine expert, Ferguson has already given his seal of approval and admitted: "This is a partnership that unites the two great passions of Latin America: football and wine. I am looking forward to it."

Kommentaar

A renowned wine expert... lol. ma ei viitsi ise seda kivipalluri klippi otsida.
              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Võib asja vist enam-vähem ametlikult kirja panna.

Lahkuja : Ben Foster
                Koht : Väravavaht
                Number : 12
                Kuhu läks: Birmingham City
                Hind : 6 miljonit naela

Aitasin natukene vince'i

Kommentaar

hapukurgihooaeg...
                  natukene rohkem infot selle kohta

Manchester United have confirmed a South American producer as the official wine partner as the club racks up commercial deals

edit :

Väikene jutt, võib olla kedagi huvitab

On loan winger Zoran Tošić has hailed his move as success having scored 5 goals in 13 appearances with FC Köln and has thanked Ferguson for allowing him to spend the second half of the season with the German side.

"I needed first team football before the World Cup in South Africa and I've had it. I hope to have a good tournament and have the chance repay Sir Alex with good performances in the first team".

Since his arrival at Manchester United from FK Partizan first team opportunities have been very limited with many deeming the Serbian wingers move a failure.

"When you arrive at such a big club you get nervous and sometimes that affects how you play. I am in no doubt that having played in the Bundesliga and in South Africa it will go along way in preparing me mentally and physically for the Premier League".

The Cologne based outfit are eager to retain his services for next season but manager Zvonimir Soldo admits it will be difficult.

"Zoran no doubt has improved our side and we would love to have him again next season but it will be hard to convince Manchester United to allow him to leave after such impressive performances. After the World Cup I will contact Sir Alex and see if this would be possible".

When asked if he would consider a permanent move away from Old Trafford Tošić he said that had never crossed his mind.

"For me Manchester United is the best club in the world and even if I play a small part in first team football I will be happy. Why anyone would consider moving bewilders me, I am still young and will continue to fight for a place even if it is on the substitutes bench".

Kommentaar

Tohoh. Ma olin eelnevalt küll Tošici maha kandnud, kuid kui ta armastus klubi vastu nii suur on, siis pole mingit põhjust temast loobuda. Viimased read oleks justkui noore Solskjaeri suust.
                    20 LEGEND

Kommentaar

Algselt postitas FCTnr11 Vaata postitust
                      Lahkuja : Ben Foster
                      Koht : Väravavaht
                      Number : 12
                      Kuhu läks: Birmingham City
                      Hind : 6 miljonit naela

Aitasin natukene vince'i
                      Jumal tänatud, et vints lõpuks teada sai, mis positsiooni see Foster õieti mängis ja veel mis numbri all!
                      We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
                        Jumal tänatud, et vints lõpuks teada sai, mis positsiooni see Foster õieti mängis ja veel mis numbri all!
                        Tola

Vince lubas liikumised punaselt ja boldina kirja panna, kuna asi oli manutd.com üleval, siis asi suht ametlik, mõtlesin et panen kirja, vb mõned sinusugused pole ka foorumit eriti tähelepanelikult jälginud.

Kommentaar

khm, lubasin panna järgnevad. Fosteri minekust on isegi selles teemas juba korda mitu jahutud ja ammu selge asi, mis sest enam kvadrupeldada siin.

ja mis puudutab manku käekäigu tähelepanematuid jälgijaid, siis leidsid ka näite muidugi.

Kommentaar

ma aitan ka

(pärast võib postituse ära kustutada no)

foster grand B
                            koht: 12
                            number: väravavaht
                            läks birmingami, kuue milliga
                            PUNASELT

Kommentaar

Kas Foster on juba üle läinud? Kui jah, siis kuhu?
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Ei tea, raisk. Ootame selle Tabivere kuti ära, äkki see on midagi kuulnud.
                                We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Working...
                                X