No announcement yet.

Torino F.C.

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Sirigu on tagasi Serie A's, seekord siis proovib end käima saada pullide eest. Laenud Osasunas ja Sevillas olid tal masendavad ning loodetavasti näitab Torino nende eest vähe paremaid esitusi.

Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
      Arvad?

Sesmõttes Hart on suures plaanis ikka räige feil olnud ja Torino on mehele täiesti paraja tasemega klubi. Ma vist ei loeks Harti top8 parima väravavahi hulka ka liigas.
      eile õhul purupurjus eika ütles, et Hart on hea väravavaht.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
        eile õhul purupurjus eika ütles, et Hart on hea väravavaht.
        Naiste ilusaks joomine jalgpallifänni moodi- jood inglased okeideks mängijateks. Suht piinlik nüüd.

Kommentaar

Torino jersey honours Chapecoense

The Medellin tragedy rocked world football a year ago when the Brazilian team’s plane crashed on their way to Colombia for the Copa Libertadores Final.

It was particularly painful for Torino, who saw their greatest ever squad killed in the Superga air disaster on May 5, 1949.

The shirt is green, representing the Chapecoense colours, and a limited edition of 1,500 will be on sale with part of the proceeds donated to families of the victims of the crash.

It also features Torino’s symbol, the bull, bowed in mourning.

“Toro and Chape, united by fate, friends forever.”

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
            “Toro and Chape, united by fate, friends forever.”

Väga ilus. Keegi lähiajal Torinosse on minemas? Või saab seda netist tellida?
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Või saab seda netist tellida?

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

Belotti tuline reaktsioon(1:41) meeskonnakaaslaste suunas mis ei jahenenud ka värava järel oli päris huvitav:

Peab nentima, et eks õnnega pooleks see tuli.
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Belotti tuline reaktsioon(1:41) meeskonnakaaslaste suunas mis ei jahenenud ka värava järel oli päris huvitav:

Peab nentima, et eks õnnega pooleks see tuli.
                    See vend väärib küll tiba kõrgema kvaliteediga meeskonda suvel. Huvitav kuhu ta liigub?

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                      See vend väärib küll tiba kõrgema kvaliteediga meeskonda suvel. Huvitav kuhu ta liigub?
                      Oleneb sellest, kas meeskonnaboss arvab endiselt, et ta on miinimum 100 miljonit väärt.

Kommentaar

Hiljuti ajas Belotti ju nii Mazzarri, klubi, kui ka fännid marru oma avaldusega " suurde klubisse liikumise" soovist meedias rääkides.
                        100 milkut hetkel käiva hooaja pealt ei käiks vist välja isegi kõige suuremad suhkruissid. Itaalia liiga on hetkel seisus, kus kindel samm edasi oleks vaid Juventus, nii Milanod, Romad, kui ka Napoli ei tundu olevat tähtede hetkeseisu vaadates turvalised sammud.
                        Küllap on kõige rohkem huvilisi premmis.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                          Oleneb sellest, kas meeskonnaboss arvab endiselt, et ta on miinimum 100 miljonit väärt.
                          Viimaste sõnavõttude põhjal mitte eriti
                          Urbano Cairo: "I haven’t thought about the clause anymore, as we discussed it two years ago when drawing up the contract. It’s only valid for abroad, we’ll see what to do, but it’s not a problem"

Kommentaar

Mazzarri töökoht läks ka ilmselt selle kaotusega Spalile.

Kommentaar

Mazzarri töökoht läks ka ilmselt selle kaotusega Spalile.
                              Ikka pukis

oh wait...

Kommentaar

Belotti kukkus, kuid hakkas kohe kohtunikule näitama, et viga tegelikult polnud. Kohtunik määras siiski karistuslöögi ja andis Romerole kollase. Belotti ei tahtnud seda karistuslööki vastu võtta ja lõpuks anti Atalantale pall tagasi.

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Working...
                                X