Kommentaar

RIP Maradona.
      Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Mexico86
        Maradona has the ball, two mark him, he touches the ball. The genius of world football dashes to the right and leaves the third and is going to pass to Burruchaga. It’s still Maradona! Genius! Genius! Genius! Ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta. Gooooooooooal! Gooooooooooal! I want to cry! Dear God! Long live football! Gooooooooooal! Diegoal! Maradona! It’s enough to make you cry, forgive me. Maradona, in an unforgettable run, in the play of all time. Cosmic kite! What planet are you from? Leaving in your wake so many Englishmen, so that the whole country is a clenched fist shouting for Argentina? Argentina 2, England 0. Diegoal, Diegoal, Diego Armando Maradona. Thank you, God, for football, for Maradona, for these tears, for this, Argentina 2, England 0.”
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

"▶ Kuuntele: https://lnk.to/MaradonaKesa86YDTilaa kanava: https://lnk.to/TeflonBrothers_SubscribeYDKatso lisää videoita: https://lnk.to/TeflonBrothers_Videos...
          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Võiksin pajatada sellest, kuidas mul oli poolvennaga Falklandi sõja aegu suuri erimeelsusi, sest me toona suurte maailmapoliitika asjatundjatena teadsime teemast nii mõndagi. See kandus mõnevõrra edasi ka õige pea alanud jalka MM-ile, mida isa renditud kaasaskantavast värvitelerist vaatasime. Ta oli nimelt hirmsasti Inglismaa vastu, aga mitte eriti Argentiina poolt ja Maradonat ma 1982. aasta MM-ilt ka ei mäleta. Neli aastat hiljem oli muidugi juba teine lugu. Suur mängija on lahkunud.
            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

ERR-i tasuta veebikanal, mis näitab parimaid saateid, sarju, filme, dokfilme ning võimaldab mugavalt otse kuulata kõiki ERRi raadio ja teleprogramme.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

RIP Maradona

Kommentaar

Maradona ärasaatmist näeb siit- https://www.youtube.com/watch?v=4-Xi...ature=emb_logo

huvitav kas paavst on hetkel Argentinas?
                  Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Maradona minek on küll väike üllatus. Pele on tunduvalt vanem ja tema aeg ei pruugi kaugel olla, aga eks see ole näide elustiilide ja eluea seosest.

Kommentaar

Algselt postitas Vask Vaata postitust
                      Maradona minek on küll väike üllatus. Pele on tunduvalt vanem ja tema aeg ei pruugi kaugel olla, aga eks see ole näide elustiilide ja eluea seosest.
                      Järgmine legend, kes ilmselt juba varsti suikub igavesse unne on Gerhard "Gerd" Müller (suuresti kontaktivõimetu ja kiiresti hääbumas).

Kommentaar

RIP Darth Vader

Kommentaar

Papa Bouba Diop

Kommentaar

Algselt postitas szandor Vaata postitust
                            Papa Bouba Diop
                            42-aastaselt

Kui ta 2002 MM-i avavärava lõi tundsin intuitiivselt, et sellest tuleb äge turna.

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

RIP Chuck Yeager

Esimene inimene, kes lendas ülehelikiirusel.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

RIP Paolo Rossi

1982a MM võitja lahkus 64-aastaselt.

Kommentaar

Working...
                                X