• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Y̶i̶p̶p̶e̶e̶ ̶k̶i̶-̶y̶a̶y̶ ̶m̶o̶

R.i.p.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Maailm võiks omadega perse minna. RIP Alan Rickman.

Kommentaar

Väga kurb aasta algus

Kommentaar

Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust
          Väga kurb aasta algus
          jah, kolmas 69-70 aastane järjest, kes jäi vähile alla.

Kommentaar

Arutasime semuga, et hakkab kätte jõudma aeg, kui väga tihti hakkab suuri legende minema (me küll arutasime ainult muusikamaailmast). Umbes 1945-47 oli suur peale-sõja beebibuumi aeg ja nende hulgas on kõik Ray ja Dave Daviesed, Pete Townshendid Roger Daltreyd, Jaggerid Richardsid jne jne järjekorras
            ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
              Arutasime semuga, et hakkab kätte jõudma aeg, kui väga tihti hakkab suuri legende minema (me küll arutasime ainult muusikamaailmast). Umbes 1945-47 oli suur peale-sõja beebibuumi aeg ja nende hulgas on kõik Ray ja Dave Daviesed, Pete Townshendid Roger Daltreyd, Jaggerid Richardsid jne jne järjekorras
              Võib nii öelda küll, jah.

1926 - Chuck Berry, George Martin
              1928 - Fats Domino, Ennio Morricone
              1932 – Little Richard
              1933 - Yoko Ono, Willie Nelson, John Mayall, Quincy Jones
              1934 - Leonard Cohen, Frankie Valli
              1935 – Sam Moore, Jerry Lee Lewis
              1936 - Kris Kristofferson, Bill Wyman
              1937 - Dick Dale, Roberta Flack, Don Everly
              1938 - Bill Withers, Jet Black
              1939 - Neil Sedaka, Tina Turner, Ginger Baker
              1940 - Ringo Starr, Dionne Warwick, Cliff Richard, Smokey Robinson, Phil Lesh
              1941 - George Clinton, Joan Baez, Neil Diamond, Buffy Sainte-Marie, Mike Love, John Williams, Bob Dylan, David Crosby, Paul Simon, Hank Marvin, Art Garfunkel, Pete Best, Bruce Welch, Charlie Watts, Eric Burdon
              1942 – Aretha Franklin, Leon Russell, Paul McCartney, Brian Wilson, Mick Fleetwood, Peter Sarstedt, Andy Summers, Albert Hammond
              1943 – Sly Stone, Vangelis, Jeff Wayne, Christine McVie, Mick Jagger, Roger Walters, Joni Mitchell, Randy Newman, Keith Richards, Henry McCullough, Tony Christie, Ronnie Spector
              1944 - Booker T Jones, Jimmy Page, Dave Davies, Roger Daltrey, Diana Ross, Gary Glitter, Gladys Knight, Michelle Philips, Jeff Beck, Patti LaBelle
              1945 – Stephen Stills, Rod Stewart, Eric Clapton, Ritchie Blackmore, Bjorn Ulvaeus, Pete Townshend, Carly Simon, Debbie Harry, Van Morrison, Bryan Ferry, Don McLean, Neil Young, John McVie, Bette Midler, Ian Gillan, John Fogerty, Nick Simper, Roger Glover
              1946 – John Paul Jones, Dolly Parton, David Gilmour, Dave Hill (Slade), Cher, Barry Gibb, Richard Carpenter, Marianne Faithful, Patti Smith, Donovan, Noddy Holder, Al Green
              1947 – Elton John, James Woods, Iggy Pop, Ronnie Wood, Brian May, Meatloaf, Jeff Lynne, Ian Anderson (Jethro Tull), Don Henley, Gregg Allman, Rod Evans, Wilko Johnson
              1948 – Alice Cooper, Tony Iommi, Shakin Stevens, Steve Winwood, Brian Eno, Grace Jones, Leo Sayer, Stevie Nicks, Robert Plant, Ozzy Osbourne, Ted Nugent, Greg Lake, James Taylor, Don Airey, Ian Paice
              1949 – Billy Joel, Rick Wakeman, Lionel Richie, Mark Knopfler, Gene Simmons, Gloria Gaynor, Bruce Springsteen, Tom Waits, Roger Taylor, Francis Rossi, Steven Tyler, Steve Perry, Geezer Butler, Larry Wallis
              1950 – Peter Frampton, Stevie Wonder, Huey Lewis, Tom Petty, Bernie Taupin, Joan Armatrading, Eddie Clarke
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Heh, ma sain tänu sulle teada, et Fats Domino on veel elus. Chuck Berry muidugi täielik müsteerium. Oli ju veel kaks korda vangis kah.
                ★★★★★★

Kommentaar

Glenn Frey 1948-2016.
                  Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                    Glenn Frey 1948-2016.
                    Uuh, kurvad uudised muudkui tulevad ja tulevad

Don't your feet get cold in the winter time?
                    The sky won't snow and the sun won't shine
                    It's hard to tell the night time from the day
                    You're losin' all your highs and lows
                    Ain't it funny how the feeling goes away?

Aga aitäh imeliste lugude eest ja puhka rahus.

Kommentaar

RIP Black

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Abe Vigoda (alias Salvatore Tessio) 1921-2016

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          RIP Black

Krt, ja mina arvasin siiamaani, et laulu esitajaks on Chris Isaak.
                          Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Terry Wogan
                            ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
                              Terry Wogan
                              Slow and steady wins the race

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

RIP Dave.
                                varupallivarupumpaja

Kommentaar

Working...
                                X