R.i.p

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Puhka rahus see poiss, kes Mäetagusel surma sai
    Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Andrzej Wajda.
      Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Arne Sirel.
        Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

R.I.P Carlos Alberto.
          Koos Pelega tuli maailmameistriks 1970. Oli veel ka Brasiilia kapteniks sellel turniiril. Mees kes lõi ka värava finaalis Itaalia vastu (4-1)

Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Valter Ojakäär

Kommentaar

RIP Valter Ojakäär

Kommentaar

Leonard Cohen
                Tundmatu - ehk mida mina ka tean

Kommentaar

Kommentaar

Ja just paar päeva tagasi mõtlesin, et tulen pajatan midagi ja panen selle loo siia, et kui hästi vanameister ikka edasi rühib:

Aga eks juba esimene kord albumit kuulates jäid mitmed viited kõrva, et 'ma olen nüüd valmis' ja nii...
                    järjekordne one-of-a-kind läinud
                    ★★★★★★

Kommentaar

Leonard Cohen penned an emotional final letter to Marianne Ihlen, his muse for "So Long, Marianne" and "Bird on the Wire," days before her death.

"Well Marianne it's come to this time when we are really so old and our bodies are falling apart and I think I will follow you very soon. Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine,"
                      "'And you know that I've always loved you for your beauty and your wisdom, but I don't need to say anything more about that because you know all about that. But now, I just want to wish you a very good journey. Goodbye old friend. Endless love, see you down the road.'"

Kommentaar

Algselt postitas Koopia Vaata postitust
                        http://www.rollingstone.com/music/ne...e-muse-w433144

"Well Marianne it's come to this time when we are really so old and our bodies are falling apart and I think I will follow you very soon. Know that I am so close behind you that if you stretch out your hand, I think you can reach mine,"
                        "'And you know that I've always loved you for your beauty and your wisdom, but I don't need to say anything more about that because you know all about that. But now, I just want to wish you a very good journey. Goodbye old friend. Endless love, see you down the road.'"
                        Leo jättis ju Marianne'ga juba 1967 hüvasti.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                          Leo jättis ju Marianne'ga juba 1967 hüvasti.
                          Leonard Cohen penned an emotional final letter to Marianne Ihlen, his muse for "So Long, Marianne" and "Bird on the Wire," days before her death.

Kommentaar

Algselt postitas Koopia Vaata postitust
                            Ma tegelikult tean. Tahtsin viidata heale loole.

Kommentaar

★★★★★★

Kommentaar

R.I.P. Robert Vaughn

PS! Parim intro ever
                                AILTON

Kommentaar

Working...
                                X