R.i.p

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

RIP Robert Miles
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

R.I.P Salme Poopuu

Kommentaar

Arvo Kukumägi...

Kommentaar

RIP Kuku

Kommentaar

RIP Chris Cornell.

Kommentaar

Kurb. Puhka rahus, Chris Cornell. Väga väga vara lahkus.

Kommentaar

Ja nüüd Nicky Hayden. 2006. aasta MotoGP maailmameister. 5 päeva tagasi jäi jalgrattaga sõites auto alla ja täna paraku suri. RIP.

Kommentaar

lahkus venelaste kunagine staar-reporter Vladimir Pereturin ...

Kommentaar

Roger Moore, RIP James Bond...
                    Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
                      Roger Moore, RIP James Bond...
                      Paljud ütlesid RIP James Bond siis kui Roger Moore Bondi kehastas. Eks ta kohutav oli ka.
                      Corner taken quickly...

Kommentaar

Algselt postitas Redman Vaata postitust
                        Paljud ütlesid RIP James Bond siis kui Roger Moore Bondi kehastas. Eks ta kohutav oli ka.
                        Lõpuosad olid, algus oli pädev.

Kommentaar

Sügavalt kahju, minu jaoks parim Bond, osake lapsepõlvest ja VHSi kuldajastust.

Kommentaar

RIP ka neile kes järjekordse islamistist värdja pärast Manchesteris oma elu kaotasid.
                            Moore oli minu jaoks Bond nr 2, Conneryt ei löö keegi üle.

Kommentaar

Kelmid ja Pühakud. Kurat, Moore oli mu esimene iidol üldse siin elus vist.
                              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

RIP Roger Moore.

Bondina oli ta küll nõrgim, koos Brosnaniga.
                                Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Working...
                                X