No announcement yet.

R.i.p

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Puhka rahus Michael Clarke Duncan aka John Coffey. Tuleb nõustuda eelnevate kometaaridega, Green mile on üks läbi aegade parimaid filme mis on tehtud filmiajaloos.

Kommentaar

R.I.P Michael Clarke Duncan. Green mile oli tõesti kuradi hea film.

Kommentaar

Rest In Peace, M.C. Duncan

Kommentaar

Unustamatumaid filme tõesti mis nähtud, R.I.P, M.C. Duncan aka John Coffey
          Hala Madrid !

Kommentaar

R.I.P, M.C. Duncan. Kusjuures päev enne seda juhtusin nägema ühte klippi 1/2 meni osa, kus ta bädäss isa mängis. Suur R.I.P talle ja aitähh, et maailma paremaks muutsid!
            "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

"Committee to shutdown 24 entertainment venues in Vangvieng"

R.I.P ultimate party zone

Kommentaar

Siidisabad

Kommentaar

Mul lendas ka üleeile üks mööda klaasi. Mõtlesin, et keegi hakkas mul akent loopima, aga ainuke asi mida ma aknast vaadates nägin oli surmaga kokkupõrganud lind mille 5 minutit hiljem naabrikass ära sõi. Looduslik ring sai täis

Kommentaar

McNi (tõenäoliselt esimene) armastus Sylvia Kristel on meie hulgast lahkunud. Langetan mälestades käe.

Kommentaar

Newsweek'i paberväljaanne http://www.thedailybeast.com/article...-newsweek.html

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                        McNi (tõenäoliselt esimene) armastus Sylvia Kristel on meie hulgast lahkunud. Langetan mälestades käe.
                        Mnjah. Rip. Kui palju on Sylvia toel kätt langetatud (ja koheselt tõstetud). Oh neid noorusaegu...
                        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

R.I.P. Terry Callier
                          Catalunya is not Spain!

Kommentaar

R.i.p Илья Олейников

Kommentaar

R.I.P MR Michael Kes ta oli? Ma ka ei tea. Ehki oma sugulasi võiks tunda.

I am Mr DENIS DIEU ADJOU A Legal Practitioner by profession with over 18 years of experience. By the grace of God, I was a legal adviser to the late Mr:Michael,who died in a car Accident here in Port-Novo Benin.I am contacting you after reading your profile in the Internet.

I seek your consent to present you to the Bank as his Next of Kin. You will stand as the right beneficiary of his sum of $12.5 Million USD with the Bank and his un-supervised estate left behind. I will forward the details to you for perusal upon receiving your information as below,kindly send in your response to my private email at (office.dieu@yahoo.com) for security reasons.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                                R.I.P MR Michael Kes ta oli? Ma ka ei tea. Ehki oma sugulasi võiks tunda.

I am Mr DENIS DIEU ADJOU A Legal Practitioner by profession with over 18 years of experience. By the grace of God, I was a legal adviser to the late Mr:Michael,who died in a car Accident here in Port-Novo Benin.I am contacting you after reading your profile in the Internet.

I seek your consent to present you to the Bank as his Next of Kin. You will stand as the right beneficiary of his sum of $12.5 Million USD with the Bank and his un-supervised estate left behind. I will forward the details to you for perusal upon receiving your information as below,kindly send in your response to my private email at (office.dieu@yahoo.com) for security reasons.

Minu sügav kaastunne. Raske on lähedaste lahkumisega leppida...

Kommentaar

Working...
                                X