Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Sir David Frost dies of heart attack

Kommentaar

Puhka rahus Hiroshi Yamauchi. Aitäh NES'i, SNES'i ja neis olnud mängude rõõmu eest.

Kommentaar

R.I.P. Olev Ulp
        Invest In Africa

Kommentaar

R.I.P. Mark Brandon "Chopper" Read. Ning samas soovitan kõigil huvilistel temast tehtud filmile pilk peale visata - http://www.imdb.com/title/tt0221073/?ref_=nv_sr_1
          Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

R.I.P. Maria de Villota Elu oli tema jaoks liigagi karm,siis nüüd see ...

Kommentaar

Bruno Metsu

http://sport.delfi.ee/news/jalgpall/....d?id=66912192

Kommentaar

Lou Reed

Kommentaar

Sad, sad day

Minu jaoks üks kolmest suurimast muusikust, kes sõna otseses mõttes elas muusika tegemise nimel, mitte vastupidi.

Kommentaar

Jube kurb jep - The Velvet Underground on üks mu lemmikuid bände, pluss tema Transformerite plaat on samuti üks vingemaid albumeid, mis kunagi tehtud, kurb kurb.

Kommentaar

Väga kurb päev.

Puhka rahus, Lou.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Oi persse, just siit saingi teada praegu. Kurb päev kogu muusikamaailmale. VU'ga lõi nii kõvasti maad ette tulevatele artistidele ja soolona samuti palju-palju nauditavat. Muuhulgas väga intelligentne inimene. Kahju.
                        ★★★★★★

Kommentaar

Lou, take a walk on the wild side.
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Marcia Wallace alias Edna Krabappel
                            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                              Marcia Wallace alias Edna Krabappel
                              Samal teemal jätkates...

Puhka rahus, Brian Griffin
                              Last edited by rauulo; 26.11.13, 12:22.

Kommentaar

Algselt postitas rainis007 Vaata postitust
                                Samal teemal jätkates...
                                ...lihtsalt selle vahega, et ühes olukorras lahkus siit ilmast näitleja, kes karakterile hääle oli andnud; teises aga tegelaskuju ning seda episoodis, mida mina ja kindlasti veel mõni foorumlane veel näinud ei olnud ja näiteks täna õhtul vaadata plaanis Spoiler või nii. Sänks.

Kommentaar

Working...
                                X