• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas J.R.I.M Vaata postitust
    Ikka juhtub
    see oli üsna tahtlikult ma arvan küünarnukk otse kulmu

Kommentaar

Mängu parim hetk oli see Interi fännile kui aus olla.
      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
        Kui minu iidol sellise käkiga hakkama saaks, siis oleks minul igatahes tema pärast häbi. Paistab, et Interi fänne sellise iseloomuomadusega õnnistatud pole?

Kommentaar

Euroopa ja Maailmamesiter Zidane>mängu häbiplekk Materazzi
          Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Materazzi käsib Empoli fännidel vait jääda mängu soojendusel, kui nad kogu aeg Interi mängijate peale vilistasid.
            Kõva mees. Kõik jäid raudselt vait, kui selline autoriteet miimikat tegi.

Algselt postitas dannar Vaata postitust
            Kui minu iidol sellise käkiga hakkama saaks, siis oleks minul igatahes tema pärast häbi. Paistab, et Interi fänne sellise iseloomuomadusega õnnistatud pole?
            Isegi mina tean, et Interi fännide seas on normaalseid inimesi ka. Seda meest hinnates lööb paljudel siiski puue välja nagu näha.
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Mina küll seal midagi head ei näinud, see oli ikka liiga jõhkralt antud. Vahv mees on muidu see matrix aga igal asjal on ikka piirid!
              “Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

www.marcomaterazzi.it - lõpuks avatud. Vähe kesine veel teine.

Channel4.com -

Marco Materazzi has embraced his reputation as a hated figure in football. “As long as I’m winning, I don’t care.”

The defender has long been a controversial player for his rough style, fiery temper and trash talking, which FIFA stated provoked Zinedine Zidane into a headbutt during the 2006 World Cup Final.

Now he finds himself a key member of an Inter side that is breaking Serie A records, but has lost the ‘likeable’ edge of previous years.

“Inter are no longer liked? I know something about that. I was, I am and I always will be disliked – but finally a winner. This year everyone tried to highlight our supposed tension, but on the field we silenced them all.”

Even Nerazzurri President Massimo Moratti has seen the tide of public opinion turn against him. After an altercation with an opposition fan in the street this week, police confirmed he had received a bullet in the post, although it was considered “more of a practical joke than a real threat.”

“We really have scraped the bottom of the barrel,” sighed Materazzi when asked about this incident. “I only hope it was a stupid joke. Moratti is one of the clearest people in our football, but sometimes these things have nothing to do with sport, they are just decoys.”

He also shook off accusations that Inter have only dominated this season – and picked up the 2005-06 Scudetto by default – due to the Calciopoli scandal cutting the other big clubs out of the picture.

“I too heard that our Scudetto was made of cardboard, but they stopped when we put a hand on this year’s title. Now that we are about to win it, it shines like gold.”

In theory, the mathematical certainty could be just 270 minutes of football away, but Matrix is in no hurry.

“I am not interested in sealing the Scudetto in three games. In my view, it will only be on May 28, when we’ll have a huge party at San Siro that for me will be better than the World Cup. Only then will we count up how many points we have totalled.”

For the moment the former Perugia man is focusing on Scotland, as Italy prepare for a crucial Euro 2008 qualifier next Wednesday.

“This is decisive for our European Championship hopes. Is it also decisive for Roberto Donadoni’s future? No, just for the Azzurri. We are all in the same boat. In any case, I believe we will reach the tournament.”

---

Marco, sa ju tead, et Interi fännidele oled sa koos JZ'ga no. 1! Vähemalt mulle ja enamikele itaallastest Interi fännidele!
                sigpic

Kommentaar

Paras ülbik on...........aga mängida oskab
                  Daje!!!
                  1.totti koondisesse.
                  2.Money talks bullshit(totti) walks.
                  3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                  "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Marco, sa ju tead, et Interi fännidele oled sa koos JZ'ga no. 1! Vähemalt mulle ja enamikele itaallastest Interi fännidele!
                    Oot, aga miks see nii on? Interis on palju toredaid mängijaid ju kaa.

Kommentaar

Ise küsin, ise vastan.
                      Ma vaatan siin, et Interis mängibki põhimõtteliselt ainult kaks itaallast- Materazzi ja Grosso. Mõni ime, et ta nii populaarne on

Kommentaar

Materazzi = punk'd.

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Haha that was hilarious! Basically the "patient" pretends to be an inter fan in a coma. The doctor tells Matrix to talk to him as hearing his voice might help him wake up.

Matrix starts calling his name, then whispers to his friend (god he's looking terrible!). Then... it's a miracle! The guy wakes up! He starts whispering, Matrix, Matrix, tutti pazzi per Materazzi.

The doctor tells Matrix to keep talking to him or he might slip back into the coma, then runs for help. The guy keeps randomly saying Tutti pazzi per Materazzi. Matrix gives him an inter shirt, the guy says "What? A scudetto badge? But we never win...". Matrix starts explaining about JuBe and takes about 10 minutes doing so!

When he tells him JuBe went to serie B the guy smiles and says Goood!

Whenever the guy seems to be falling asleep Matrix slaps him.

Then the guy asks him about the world cup. Matrix says Italy won it against France, and that he scored 2 goals and a penalty. The guy's reply is "Matrix, I'm sick not a moron".

Then the guy's dad comes in, starts asking why Matrix is slapping his son, looking pissed off. He takes him out and asks what did he do to wake him up, he says he only talked to him. Dad says they've been talking to him for ages!

Then dad says that Matrix has messed up since dad was getting big money from the insurance company and now that was phucked up.

Then they give Matrix a shirt saying it's all a joke, very funny!
                        Frisko @ FI

Lõpus saab Materazzi ka järjekordse headbutti, mis muidugi ala suure meistri Zidane vääriline ei olnud. Aga eks harjutamine teeb meistriks.
                        sigpic

Kommentaar

Materazzi = punk'd.

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Frisko @ FI

Lõpus saab Materazzi ka järjekordse headbutti, mis muidugi ala suure meistri Zidane vääriline ei olnud. Aga eks harjutamine teeb meistriks.
                          suht hea tüng..eks zidane´il ole austajaid ka juurde tekkinud peal WC2006-te.
                          AILTON

Kommentaar

lihtsalt närvidele käib, et see debiil saab CL karikat(lisaks kõikidele muudele) katsuda. see on lihtsalt vale.
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                              lihtsalt närvidele käib, et see debiil saab CL karikat(lisaks kõikidele muudele) katsuda. see on lihtsalt vale.
                              x2

Ela ja tunne, et elad
                              see on kõige lihtsam
                              filosoofia, mis toimib
                              sule silmad ära vaata
                              tagasi, hinga sügavalt ja
                              hüppa üle iseenda varju
                              tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                                tema nime h22ldatakse count..

Kommentaar

Working...
                                X