Scamm või mitte

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Reintz Vaata postitust
    Kuulge siin tuleks küll mingid auhinnad välja jagada, geniaalne.
    2015 juba auhinnatud + telesse jõudnud.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Mul oli eile omamoodi huvitav kogemus. Nimelt viskasin netti müüki ühe vana telefoni, mis kapiservale vedelema on jäänud.

Mingil hetkel sain yandex.com aadressilt ingliskeelse meili, kus uuriti veidi telefoni vanuse kohta ja küsiti madalaimat hinda, mille eest olen nõus telefonist loobuma.

Kuna tundus kergelt kahtlane, ei hakanud järgi andma ning kirjutasin, et müün kuulutuses toodud summaga. Õige pea saabus vastus, et no problem, maksab selle. Ja lisaks veel postikulud, sest tegelt olla ostja üldse Hiinast ja tal olla kolleeg Nigeerias, kellele seda (roosat!) telefoni hirmasti oleks vaja saata. Takkatippu visati veel ka Omniva hinnakirja link koos täpse viitega, mitmendalt leheküljelt leiaksin Nigeeriasse saatmise postikulu, mille ma siis mingil põhjusel pidin järgmises vastuses talle välja kirjutama.

Kuna asi oli juba üsna selge, siis järgmises meilis panin kirja, et ootan summat x enda kontole ja paki panen teele niipea kui kogu summa kohal. Siiski-siiski tegi ta kaaluka vastuettepaneku, et temal pank tuleb meile vahendajaks. Tema tegevat ülekande panka, mis mind siis teavitab, et raha on turvaliselt nende käes, ja see raha jõuab minuni "hetkega" niipea, kui olen paki ära saatnud ja "pangale" saatmiskviitungi edastanud.

Minu viimasele kirjale, milles juhtisin tähelepanu, et nii labase scammiga vist kaugele ei sõua ja, kui tahab, on ta endiselt teretulnud minu kontole raha kandma, ei ole paraku vastust enam tulnud.

See-eest sain täna aga SMS-i, kus järgmine härra on "very interested to discuss the sale". Lootusrikas.
      20 LEGEND

Kommentaar

Okidokis vist ei saa midagi müüa enam normaalselt. Müün vanemat Goprod ja üks tšikk võttis ühendust inglise keeles, et soovib osta. Andsin oma konto nr ja värgid. Öösel sain mingi fabritseeritud e-mailid, et "Paypal" on raha kätte saanud ja ootab nüüd ostja confirmi kauba kohalejõudmisest. Kirjas on käik Paypali logod peal, aga on kasutatud multi värvi teksti ja lähte e-mail on muidugi mingi täiesti suvakas. Ma kujutan, et suur osa eestlasi ei hammustaks seda jama läbi ja saadaksi asja teele.

Viskasin Googlisse ka tšiki e-maili aadressi ja uudis sellisest scämmist Eestis on kuu aega vana juba.

Kommentaar

Uus level on fake e-kaubamaja + reklaamid fesaris?
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Hea, et võidunumbrid on, muidu sounds legit.

JALGPALLI LIIDU FEDERATSIOON
            FIFA PRESIDENDI KONTOR
            FIFA-STRASSE 20, 8044 ZURICH, ŠVEITS.

Viide: FIFA00198 / 8/2019.
            Võidunumbrid:*(13) (76) (90) (31) (45)
            Kuupäev: 8/15/2019.

Tähelepanu: meie lugupeetud võitja.

FIFA*presidendi (hr Gianni Infantino) nimel kirjutame teile, et teatada, et*olete FIFA spordivõistluste loosimises võitnud 455 000,00 eurot (NELJAS*UMMASTATUD JA NELJAS VIIS TUHAT EUROT). Viisime läbi internetis toimuva*loosimise, mille käigus koguti miljon Internetist kogutud e-posti*aadressi ja teie e-posti aadress selgus 455 000,00 euro suuruse*loosimisauhinna võitjana.

Peate hr Changile (lui.chang2000@gmail.com)*viivitamatult e-kirja saatma, et ta juhendaks teid, kuidas oma raha*välja maksta. Õnnitleme teid võidu puhul ja soovitame edastada oma*täisnimed ja mobiilinumber hr Changile. Võite jõuda ka hr Lui Changini*telefonil*+44 7821 047137.

Järgige juhiseid ja pöörduge auhinnaraha saamiseks e-posti teel hr Changi poole.

Soojade soovidega.
            Gianni Infantino.
            FIFA president.
            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Nigeerlased on püstihädas Eestist tulevate petukirjadega

Kommentaar

Väga viisakas, ühtegi linki ei ole ja isikuandmeid ei küsita. Saatnud vaid on keegi ruzicadelackuzmanovic, mis on veits kahtlane.

Barclays Bank UK
                1 Churchilli koht
                London, E14 5HP, Ühendkuningriik

Tel: +44 7520647684

Faks: +44 1412807710

Hea hinnatud klient:

Kas olete oma fondi kätte saanud?
                Teie viivitamatule reageerimisele pööratakse nõuetekohast tähelepanu.

Austusega,
                Hr Watford Keelan
                Rahvusvahelise panganduse osakonna juhataja.
                Barclays Bank UK
                1 Churchilli koht
                London, E14 5HP, Ühendkuningriik

Tel: +44 7520647684

Faks: +44 1412807710

Hea hinnatud klient:

Kas olete oma fondi kätte saanud?
                Teie viivitamatule reageerimisele pööratakse nõuetekohast tähelepanu.

Austusega,
                Hr Watford Keelan
                Rahvusvahelise panganduse osakonna juhataja.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Eriti laisaks läinud. See saadeti ühte listi.

Hi!

Unfortunately, I have some bad news for you.
                  Several months ago, I got access to the device you are using to browse the internet.
                  Since that time, I have been monitoring your internet activity.

Being a regular visitor of adult websites, I can confirm that it is you who is responsible for this.
                  To keep it simple, the websites you visited provided me with access to your data.

I've uploaded a Trojan horse on the driver basis that updates its signature several times per day, to make it impossible for antivirus to detect it. Additionally, it gives me access to your camera and microphone.
                  Moreover, I have backed-up all the data, including photos, social media, chats and contacts.

Just recently, I came up with an awesome idea to create the video where you cum in one part of the screen, while the video was simultaneously playing on another screen. That was fun!

Rest assured that I can easily send this video to all your contacts with a few clicks, and I assume that you would like to prevent this scenario.

With that in mind, here is my proposal:
                  Transfer the amount equivalent to 1500 USD to my Bitcoin wallet, and I will forget about the entire thing. I will also delete all data and videos permanently.

In my opinion, this is a somewhat modest price for my work.
                  You can figure out how to purchase Bitcoins using search engines like Google or Bing, seeing that it's not very difficult.

My Bitcoin wallet (BTC): 13TUwaAfoHAQktm4aLN6M9iHSNmPN59UNZ

You have 48 hours to reply and you should also bear the following in mind:

It makes no sense to reply me - the address has been generated automatically.
                  It makes no sense to complain either, since the letter along with my Bitcoin wallet cannot be tracked.
                  Everything has been orchestrated precisely.

If I ever detect that you mentioned anything about this letter to anyone - the video will be immediately shared, and your contacts will be the first to receive it. Following that, the video will be posted on the web!

P.S. The time will start once you open this letter. (This program has a built-in timer).

Good luck and take it easy! It was just bad luck, next time please be careful.
                  Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Nali naljaks, aga ykskord tuli taoline kiri, kus oli âra toodud mu zone.ee mailboxi passwordi esimene osa (oli kyll mainitud et see on terve password). Kust persest nad selle võisid saada?

Kommentaar

Algselt postitas cabron Vaata postitust
                      Nali naljaks, aga ykskord tuli taoline kiri, kus oli âra toodud mu zone.ee mailboxi passwordi esimene osa (oli kyll mainitud et see on terve password). Kust persest nad selle võisid saada?
                      Have I Been Pwned allows you to search across multiple data breaches to see if your email address or phone number has been compromised.

Kommentaar

Algselt postitas futbolidipaul Vaata postitust
                        Eriti laisaks läinud. ..
                        hea et see idee tuli algselt Black Mirrori osast mis just hoiatas tuleviku tehnoloogia eest, nagu sari tihti teeb. Andis hoopis idee ja peale seda osa hakkas sellist spämmi igaltpoolt tulema
                        ★★★★★★

Kommentaar

If you want my dickpic - just ask.
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Hea uudis on, et keegi pole talle midagi saatnud.

Hi!

Several months ago, I got access to the device you are using to browse the internet.

Being a regular visitor of adult websites, I can confirm that it is you who is responsible for this.
                            To keep it simple, the websites you visited provided me with access to your data.

I've uploaded a Trojan horse on the driver basis that updates its signature several times per day, to make it impossible for antivirus to detect it. Additionally, it gives me access to your camera and microphone.
                            Moreover, I have backed-up all the data, including photos, social media, chats and contacts.

Just recently, I came up with an awesome idea to create the video where you cum in one part of the screen, while the video was simultaneously playing on another screen. That was fun!

Rest assured that I can easily send this video to all your contacts with a few clicks, and I assume that you would like to prevent this scenario.

Transfer the amount equivalent to 1500 USD to my Bitcoin wallet, and I will forget about the entire thing. I will also delete all data and videos permanently.

You can figure out how to purchase Bitcoins using search engines like Google or Bing, seeing that it's not very difficult.

It makes no sense to complain either, since the letter along with my Bitcoin wallet cannot be tracked.

If I ever detect that you mentioned anything about this letter to anyone - the video will be immediately shared, and your contacts will be the first to receive it. Following that, the video will be posted on the web!

P.S. The time will start once you open this letter. (This program has a built-in timer).

BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                              "Pwned in 8 data breacheds and found no pastes (subscribe to search sensitive breaches)"

“Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Hi!

Mulle tuli sama sõnum vene keeles ja mitu korda.

Kommentaar

Working...
                                X