X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

On Stacey õde vä?

AILTON

Kommentaar

Mulle enam neegrinaised miskipärast ei kirjuta, aga see ei tähenda, et omapärased lähenemised lõpeks.

Dear Friend,

Kuidas sa täna ja teie pere? Loodan trahvi, olen Mr.kevin Brown,Alates Haledon, North West London, siin Inglismaal. Ma töötan Natwest Bank Corporation Londonis. Kirjutan teile työhuoneestani, et saab olema tohutu kasu meile mõlemale.
      We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
        Mulle enam neegrinaised miskipärast ei kirjuta
        Hüüa hunti ja ta tuleb. (Vana-Haljala vanasõna)

Täiendame kollektsiooni Suzanne'iga (väärtus $6,5M)

ja tema isa testamendiga:

Tundub akuraatne värk, mis?

Kommentaar

mõnel kohe joppab
          Algselt postitas JT8055
          Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Ainuke võimalik seletus neegrinaiste kirjadetulvale saab olla see, et mu meiliaadress on naelutatud kuhugi Dakari põgenikelaagri infotahvlile. Tunnistage üles, kes tegi. Kuivik banaan?

Igatahes, rõõm lisada albumisse järgmine eebeni-taam. Varsti võib hakata missi valima nende seast.

Joy, 23, summasid ei maini, aga isa oli muidugi doktor ja suure pealiku isiklik nõuandja, nii et mõned milkud väärt vast ikka.

Kommentaar

She's an hustla and all those n*ggers are.
              Tundub, et tumedanahalised ongi sündinud petised
              "You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone."
              - Al Capone (1899-1947)

Kommentaar

Pikalt oli vaikus, aga lõpuks jälle üks taam Aafrikast kirjutas mulle.

Jennifer, 24. Summadest taktitundeliselt esimeses kirjas vaikib.

Kommentaar

Lydia Ardella <lydia.ardellaxn@cho.ge.com>

+ Mingit sissemaksu ei taha
                  - Ise ka raha ei paku. Pilti ka pole

Kogu sõnum oli üsna lühike...
                  Algselt postitas Lydia
                  xq
                  Ma tean, mis on XO, aga see xq tundub juba vingem värk. Täkud lennake aga peale.

Kommentaar

Viimasest neegrinaise kirjast oli juba peaaegu poolteist aastat möödas ja võis juba arvata, et ühegi doktori pärandus ei ole enam ripakil. Aga, ei siiski:

Miss Fatimah Ramia Daddah, 25yrs old, from the Republic of Sudan a country in Northeastern Africa, 5.8 ft tall, 65.25 kg, fair in complexion, never married before. $5,3M.

Kommentaar

Selle spämmitava 'Kony 2012' võiks ka sinna scammide alla lisada. Kui asja tausta kohta rohkem uurida, tundub asi päris kahtlane (kui rääkida rahalisest poolest).

http://visiblechildren.tumblr.com/po...we-got-trouble

Kommentaar

Sain Kirja Julialt.
                        Tere Minu nimi on miss Julia. Ma nägin oma profiili täna kell
                        ja sai huvitatud sind, ma ka nagu rohkem teada teile ja ma tahan teile saata e-posti minu e-posti aadress, et ma annan sulle minu pilt teile teada, kellega ma olen. Ma usun, me saame liikuda
                        siin. i saab Teid ootab vastust minu e-posti kasti

Kommentaar

I'm Interested on you
                          My name is miss Susy, I saw your email contact when searching for a true love and became interested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send a mail to my email address so i can give you my picture for you to know whom l am.Here is my email address(sussytur@yahoo.com) I believe we can move from here.I am waiting for your mail to my email address.(Remember the distance or color does not matter but love matters alto in life)

joppas ka ära

kuigi tundub et siin eelmise postitusega on mingi muster tekkimas...
                          Algselt postitas JT8055
                          Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Sain sõnumi et võitsin 720 000 naela ja paluti meil saata andmed. Kohe ei tea mida teha. .

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                              Sain sõnumi et võitsin 720 000 naela ja paluti meil saata andmed. Kohe ei tea mida teha. .
                              Saada andmed.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Täna tuli siis kiri diplomaat Mark Wilfredilt. Tundub, et mees on JFK lennujaamas natuke hädas. Vähemalt on inglise keel suht decent...

I’m diplomat Mark Wilfred; I have been trying to reach you on your telephone about an hour now just to inform you about my successful arrival in John F.Kennedy International Airport with your two boxes of consignment worth $2.5MUSD which I have been instructed by FEDEX COURIER DELIVERY COMPANY to be delivered to you. The Airport authority demanded for all the legal back up papers to prove to them that the fund is no way related with drug nor fraud money,

I have presented the papers I handed to them and they are very much pleased with the paper’s I presented but the only thing that is still keeping me here is the airport delivery Tag which is not placed on the boxes, one of the Airport Authority has advise that we get the delivery tag so that I can exit the airport immediately and make my delivery successful.

I try to reason with them and they stated the delivery tag will cost us just $155 Dollars only to get the two tag placed on the boxes as that tag will enable me get to your house successfully without any interference,they scanned the boxes and found out that the fund is 100 % spend able and accepted by any bank in the whole world.

Please try and reach me with my international roaming number +229-98347499 as I can not afford to spend more time here due to other delivery I have to take care of in Bangkok.Here are the papers backing the funds together with my ID CARD as I can accompany you to your bank were you will deposit the fund successfully with these papers. I have one more vital paper with me but I can only present you the hard copy when I reach your house as that it’s the diplomatic rules, such as authorization to deliver.

You can direct the tag fee to our Head Office as they will get it here for you and they are entitled to receive and make any payment to foreign countries authority.

GET BACK TO ME IN MY EMAIL NOW; diplomatmark034@hotmail.com
                                Receiver ANIEMENA JOHN.
                                Country Benin republic .
                                Amount $155US Dollars
                                Text Question. Who is our Savior?
                                Answer …The Lord Jesus.
                                SENDER NAME
                                MTCN.............

Best Regard
                                Diplomat Mark Wilfred,

Kommentaar

Working...
                                X