No announcement yet.

Atletico de Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Sellist profiili sobivat staarründajat on siiski suhteliselt raske leida. Need nimed, mis läbi on käinud, tunduvad kõik suhteliselt ebarealistlikud. Lacazette ei pakuks Griezmannile omadustelt mingit erilist täiendust, Cavani on liiga kallis, Morata ei ole samuti kindel 20 värava tüüp. Jääb ainult Diego Costa, aga küllap pole ma ainus poolehoidja, kes selle peatüki hea meelega sulgenuna hoiab.

Kommentaar

Mnjah, seda küll, et turg kiratseb tipuründajate osas. Samas ainuüksi fakt, et Cavani vastu huvi tuntakse (rohkemal või vähemal määral on Cavani seda ise kinnitanud) viitab selgelt sellele, et sellesuvine suurim investeering tahetakse just sellel positsioonil teha ning ilmselt ei saa see mitte väike olema (Jacksoni rahad + Meistrite Liiga + muud müügid). Kui veel nimedest rääkida, siis hooaeg või kaks tagasi tehti näiteks Icardi eest Interile ametlik pakkumine (mida itaallased meedias kinnitasid) ja ka sel suvel on ta kergelt teemas olnud - üks võimalus on, et minnakse jälle teda püüdma, kuigi iseasi, kas Inter seegi kord koostööd soostub tegema. Eriti uute omanike valguses. Higuainist on samuti siin-seal räägitud, aga teda on vist kõigist tipuründajadest kõige keerulisem kätte saada - Napoli ambitsioonikuse faktor ja ülikõrge hinnasilt.

Aga üldiselt on mul väga hea meel, et teist aastat järjest ollakse kõiki võtmemängijaid alles hoidmas. Muide - halli kardinali ehk Gil Marini aastalõpuintervjuu:

- How would you describe the season that just finished?

I believe we’ve accomplished another great season. The club keeps growing in every level: sporting, institutional and social. It’s been an excellent season. The level we’re showing in the recent years is letting us become an example of sports management and policy, a model to follow.

- In sporting terms, the team’s performance in the recent years is really spectacular, but, is it possible to make it last?

It’s going to depend on our capability of keeping our principles as the basis of our daily job. As long as we stand in our values, this cycle still goes on. There are players with plenty of talent and youth to make this level last, and other players with the necessary experience to transmit the young ones what really is Atlético de Madrid. The requirement level transmitted by the coach and his team, as well as the current commitment, added with this attitude and these principles, will let us keep competing at this level.

- And, thinking about keeping such a high level for the next season, what’s the strategy to reinforce the group?

We’re working in the same line I talked about earlier. Every new member who may come must fit in this group and this model. Each time it’s getting more complicated for us to find players with the necessary talent who can meet our requirement level and our playing model. Not every talented player can adapt our philosophy where the main principles are based on effort, humbleness and solidarity, where the individualities are never above the team, where everyone runs a lot. Our goal is to make as less changes as possible, since our team’s base is already consolidated.

- But, do you think it’s possible to keep improving the squad’s level?

Everyone in the club is ambitious and tough, we want to compete at maximum level, and win. But we must analyse whether we can compete with the greatest teams in a permanent way having our income levels. We must consider what kind of club we want to be and what kind of club we can afford to be. Those are two very different things. Last season’s incomes have grown, but we’re still fighting in the competitions having a 200 million budget, compared to other teams with more than 600 million. We finished the season in the fourth place of the UEFA rank, while our incomes are in the 15th position. Our hope, our goal, is to maintain the growing tendency of these recent years in management and incomes, but the reality is what it is, and sometimes it can be truly risky trying to compete at the same level with those other authentic financial empires. I can’t stop thinking about the examples of Valencia and Deportivo de La Coruña, whom after winning one national league, tried to maintain the level at the competition against the big teams and the outcome was devastating. Their financial societies nearly broke. It’s really essential to get to know our own limitations. I insist that the key lies in the principles of the entity, and how we, the ones who are part of Atlético de Madrid, apply them. If we want to survive on this field, and keep growing every year, I don’t know any other formula than to put all our efforts in everything we do, and to work with hope without losing the humbleness and the passion. Those are the values that define us and make us improve.

- What does Simeone mean in all this growth?

Diego represents the values we’re trying to bring as a club at its perfection: effort, excitement, ambition, hard work. It’s important for the club to have one person like him, who can bring the current requirement level, but not only him but also us are constantly trying to find impossible balancing. That’s why we have the efficiency level that led us to the 4th position on the UEFA rank, while we’re at the 15th position in the incomes rank, but we must be aware and understand that big instabilities can lead to huge disasters. My responsibility is to take risks, assume them, and keep an eye on them.

- You are constantly bringing up how important are the values in this world. Why do you insist that much?

Because they are what let us compete in spite of the existing differences. Football can bring out the best and the worst of people, because it’s a world where money, passion, egos and vanities live together… and that mix can be explosive because it can lead people to forget their principles. But fortunately there are exceptions who still keep their values despite the environment where they live in; I want those exceptions by my side to make our club bigger and better.

- What is the role of the social mass in this sustainable growth of the club?

Our supporters are the base of everything. They give us the meaning of our work and without them it is not possible to plan this goal of constant growth. This has been another season which their loyalty has broken all the records. At the end of the season the members has surpassed 86.000, the Calderón has been sold out more times than ever, 19 millions of fans follow us on social media, thousands of Atléticos have accompanied the team travelling around Spain and Europe. These are the signs of the union that exists among the fans, the club and the team, which makes the Atlético stronger thanks to the values that we all share.

- The management of the National Professional Football League is becoming important in the growth of the clubs. How do you value its role?

Very positively. Our league is stronger and stronger each day and this makes the clubs that belong to it stronger as well. The economic control on the clubs, the approval of the joint selling of the broadcasting rights and its commercialization later on brought an inflection point for the Spanish clubs. The pursuit of fair play, the work in favor of creating the environment in the stadiums so that friends and families can spend time together, eradicating the violent people, are all fundamental works. The professionalization that LaLiga is accomplishing during these last years has caused a real forward leap of quality for us all which we have to admit in public. In the past it was unthinkable that international investors would come to our football because of the lack of the legal security and the limited solvency of the entities. With the application of control measures we have finished the declarations of the bankruptcy, which was very usual in the past, and our football is becoming healthier and transforming into an attractive market for the great foreign investors.

- In the growth we are talking about, the greatest step of the club is moving to the new stadium. What does this change means to the Atlético de Madrid?

As we discussed in more than one occasion, the new stadium can be useful for consolidating and strengthening our entity. It allows us to offer more and better services to our fans. For now, we need a stadium with more capacity, more comfortable, more functional, better technology, more accessible… In the new stadium the Atléticos will enjoy new experiences, create new habits and live the matches with the same passion of our team in the field. In a place with great offers of leisure, restaurants, more parking spaces, better accesses, and large variety of seats and prices. The stadium will be able to be used for great football events, which we can’t organise right now, and its multifunctionality will allow us to hold events and congresses that will multiply the income in pursuit of the goal of keep growing in all the areas.

- At last, since we are talking about the future, the Academy is another one of the pillars which hold the entity. What is the step that the club takes for its farm team?

For me it’s a pride to see how we played the Champions League final with six players, such as Gabi, Koke, Saúl, Torres, Thomas and Lucas, from our own Academy. The Academy is where our players received the principles we talked about earlier, so that later on they can transmit it to the others who add up to our project. Therefore, for us the role of the Academy is fundamental. Our goal in this field is also build more and better facilities and areas of influence, improve the services that we offer to our players and educate them with those values that later they can practice in the playing field and in their lives. Like I said before, the football brings out the best and the worst of people. Therefore, it’s important that in our Academy we believe those exceptions will capture and defend the values of the club.
      Muide - tuleb ju viimane hooaeg Vicente Calderoni murul. Uus kodu aga kerkib ja kerkib ning klubi viskas paar päeva tagasi uusi pilte ka üles:

Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

no seda Cavanit ei ole teil vaja ka ju, suht "best before" juba
        Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Kelle taga uus El Nino leping on? Mängija või klubi?

Kommentaar

Algselt postitas MMclub Vaata postitust
            Kelle taga uus El Nino leping on? Mängija või klubi?
            Võetakse niisama rahulikult ja oodatakse ilmselt õiget aega. Griezmanniga sama teema - suuliselt on asjad räägitud, ametlikku teadaannet veel pole. Mingi aeg oli juttu sellest, et tahetakse kõik enamvähem ühel ajal avalikuks teha, eks näis.

Mõned päevad tagasi ütles Torres muidu, et kõik on juba lõppstaadiumis ning vaid väga väikesed detailed on jäänud lahendada.

Kommentaar

Kahtlusi enam ei ole.

Kommentaar

Gaitán täitsa ametlikult kotis nüüd:

Agreement with Benfica for the transfer of Gaitán

The midfielder is now playing the Copa América with Argentina's national team and will later travel to the capital of Spain to finish the necessary formalities to join the red and white team.

Atlético de Madrid and Benfica have reached an agreement for the transfer of Nicolás Gaitán to our club. The midfielder is currently playing the Copa América with Argentina, and will travel to Madrid after the tournament that is being held in the United States, to finish all the necessary formalities so he can join the red and white team.
                The midfielder is now playing the Copa América with Argentina's national team and will later travel to Madrid next July to finish the necessary formalities to join the red and white team.

+

Vrsaljko kohe-kohe kotis:

"Atlético is the only club I want to go to. I told Sassuolo about my desire to go to Atlético Madrid. I also told my agent I don't intend on [joining Napoli], even though everything was already agreed between the clubs."

"I can say, at least as far as I know, Atletico and Sassuolo must close the deal. I'm optimistic of a move."

Kommentaar

Nonii, tundub, et Vrsaljko osas on ka kokkulepe lõplikult saavutatud ja oodata jääb vaid lõplikku kinnitust, Wiki andmetel on tehing juba tehtud. Sama seis peaks olema ka Torrese lepinguga ja seega on nüüd võimalik täielikult uue ründaja otsimisele keskenduda. Viimastel päevadel on Atleticoga seotud uudistes kuumaks nimeks tõusnud Higuain ja kui need reportid tõele vastavad, oleks tõenäoliselt tegu parima võimaliku valikuga. Iseasi, mille eest teda üldse ära antakse, eks see pakkumine peaks maailmarekordile päris lähedale jõudma. Atletico tavaliselt selliseid pakkumisi ei tee, kuid raha peaks hetkel olema - talvisest Jackson Martineze müügist on veel kindlasti midagi alles ja mitu meest alles ootavad rahaks tegemist (Vietto, Gamez, Manquillo). Minu jaoks, erinevalt mõnest teisest fännist, on Diego Costa ikkagi parimaks alternatiiviks - mehel on Simeonega hea klapp ja ta on end selles meeskonnas juba tõestanud. Ka Icardi vastu pole mul midagi, peamine on, et üks staarründaja kätte saadakse. Jutte on liikunud ka Marcelo Brozovici võimalikust liitumisest, ehkki talle ma hetkel meeskonnas kohta ei näe, sellisel juhul peaksid nii Partey kui Kraneviter laenule siirduma, samas on ta hetkel neist mõlemast parem. Mina näen järgmise hooaja ideaalkoosseisu sellisena:

Oblak
                  Godin - Gimenez - Luis - Juanfran
                  Augusto - Gabi - Koke - Saul
                  Griezmann - Higuain

Vahetus:
                  Moya, Savic, Vrsaljko (loodan väga, et Lucas hooaja jooksul ühelt kaitsjatest koha ära võtab), Brozovic, Gaitan, Carrasco, F.Torres

Varu:
                  Lucas, Tiago, O.Torres, Correa

Viimase koha koosseisussaaks endale ilmselt mõni noor väravavaht. Tahaks eelkõige näha, et tänu Higuaini kvaliteedile tõuseb löödud väravate arv ja realiseerimisprotsent. Stiil jääb igal juhul endiselt kaitsvaks, kuid täiendused peaks eelkõige tagama selle, et kui Atleticole initsiatiiv kätte antakse, nagu Real CLi finaalis tegi, siis ei jääda mõtlema, mida selle palliga nüüd ette võtta, vaid lüüakse karistuseks värav ära. Kolmik Carrasco - Gaitan - Torres on eelmise hooaja pingilt tulijatega võrreldes kindlasti upgrade ja Simeone julgeb seega loodetavasti värskeid jalgu palju rohkem kasutada, mis oleks samuti eelmise hooajaga võrreldes pluss. Arvestades, et lisandujatest Higuain on maailmaklassist ja Gaitan ning Vrsaljko samuti kõrge klassiga mängijad, pink on tugevam ning jokker Tiago on tagasi, samas ükski põhimees lahkumas ei ole ja Atleticos on sammu edasi tegevaid noori alati rohkem kui tasemelt langejaid, ollakse tuleval hooajal kõigi eelduste kohaselt veel tugevamad ja näljasemad. Jään huviga uut hooaega ootama ja loodan, et Vicente Calderoni ajastule pannakse CLi võiduga ilus punkt.

Kommentaar

Lõpuks mõni uus nägu ka punavalgete seas, loodetavasti ei kao kiiresti pildilt ära

Aga jah, Higuaín näikse mitme allika sõnul olevat tõusnud nüüd suve number üks eesmärgiks. Samas saab see operatsioon kuratlikult raske olema, kuna De Laurentiis vaevalt ühte oma kroonijuveeli kaotada tahab. Ja seegi ei tule ilmselt väga kasuks, et me Vrsaljko Napoli nina alt endale meelitasime. Gil Marin, Berta ja Caminero peavad seal küll kergemat sorti ime korda saatma. Kõikidest variantidest oleks tema ilmselt minugi lempar, kuid nagu öeldud - kõiki tehiolusid vaadates ka kõige raskemini kättesaadav.

Ja noh, mees ise trollib ka päris mõnuga - paar tundi pärast seda, kui jutud valla pääsesid, viskas tüüp sotsiaalmeediasse sellise pildi:

Costa olevat ka tugev alternatiiv, aga seal on jällegi omad takistused. Peamiselt see, et Chelseaga on klubidevahelised suhted üsna sealsamuses ning me ei taha väga tädi Marinaga läbirääkimisi pidada ja vastupidi.

Mis Vrsaljkot puudutab, siis ääretult rahul tegelikult. Noor, talendikas ja Serie A üks paremaid paremkaitsjaid ning tänapäeva turutingimustes üsna mõistliku hinnaga saadud. Juanfran saab lõpuks ometi ehk vajalikku puhkust ning ei pea enam ca 95% mängudest koguaeg põhis rassima. See on siiani suht imetlusväärne olnud, kuidas ta sisuliselt kolm hooaega on suutnud tervena püsida sellise mahvi pealt. Ning pikemat perspektiivi vaadates, siis Juanfran ei jää enam nooremaks ehk et paari hooaja jooksul võiks Vrsaljko vast vaikselt põhiparemkaitsja koha üle võtta.

Kommentaar

No sorry aga Higuain tundub suht märg unenägu, kui mees ise transfer requesti sisse anna siis peaks tema saamiseks maksma 94m€ väljaostu klausli. Sellest oli juttu pikemalt ka Redcafe foorumis.

Kommentaar

Ega ta tundub mullegi, nagu öeldud, hetkel väga ebareaalne. Samas suvi on pikk ja muutuda võib palju. Parim näide on Zlatan, kes 2012 suvel paar päeva enne PSGsse siirdumist väidetavalt sellist juttu rääkis: "PSG? Is this some sort of pisstake? PSG are not good enough to buy a player of my calibre. They have won fuck all recently and are simply not worthy of my talents. Do they know who I am? I am Zlatan." Edasine on kõigile teada. Atletico fännidel tuleb hetkel loota, et Napoli teistele põhimeestele tehakse nii head pakkumised, et Napoli neid kinni hoida ei suuda ja nõrgema koosseisuga väheneb ka Higuaini motivatsioon klubis jätkata. Hamšik, Hysaj, Koulibaly ja Insigne nimed on sellesuvistes uudistes juba mitmeid kordi läbi käinud, juttu on olnud ka teiste klubide huvist Ghoulami, Gabbiadini ja Jorginho vastu. Väike lootus on, et Higuain saab ühel hetkel aru, et Napoliga ta CLi nkn ei võida ja kuigi temapoolset transfer requesti on palju loota, õnnestub ehk hind umbes 70 mln € peale saada ja see on Atleticol sel suvel olemas.

Kommentaar

Samas ka 70 milli 28-aastase tüübi eest tundub kahtlaselt palju. Me ikka päris PSG või Chelsea ei ole. Kui imet ei juhtu, siis ei tule vast ükski pakutud nimedest. Küllap on mõni Slimani tasemel tüüp realistlikum. Keskvälja südamesse kellegi uue toomise vastu poleks mul midagi, aga siis peaks see täiendus ka midagi erilist olema. Samuti ei usu, et Gaitan pingile maanduks. Küllap võtaks ta koha sisse vasakul, Koke läheks keskele ja Saul alustaks paremalt.

Kommentaar

Koke keskele minekut on raske uskuda, Gabi ei tohiks veel pingile maanduda ja lõhkuv mees peab Augusto näol ka kindlasti olemas olema. Kordan veel kord, Higuain on suhteliselt ebareaalne, kuid vaadates, keda juba taga aetud on - Higuain, Cavani, Costa, Morata, isegi Aubameyangi nimi on korraks läbi käinud - võib ehk sel suvel staarmängija ost siiski tõeks saada. Ega Cavani ka odav ei ole, umbes 60 mln €, ja kui tema või Higuaini kohta liikuvatest juttudest mõnigi tõeks osutub, siis see näitab, et raha on täiesti olemas. 28-aastase mehe eest 70 mln on küll natuke palju, aga 4 aastat pakub ta siiski täielikku tipptaset ja kui tema osalusel lõpuks CL ära võidetakse, ei saa sellise ostu pärast kellelegi etteheiteid teha.

Kui nüüd kõige reaalsemaid variante vaadata, siis Icardi rumoureid pole endiselt ümber lükatud. Varasemalt on räägitud ka Michy võimalikust liitumisest, mis oleks väga Atleticolik tehing - ostetakse lubav talent, kes on veel veidi toores, ja viiakse ta parimate hulka. Samas kui tavapärane suvine taktika üldse millalgi veidikeseks ära unustatakse, siis on see nüüd, sest klubi saab aru, et kui lähemate aastate jooksul CL võita tahetakse, siis peaks see juhtuma järgmisel aastal. Godin, Juanfran, Luis, Augusto, Gabi, Tiago ja Torres on kõik juba üle 30 ja kuigi uue tuumiku otsimisega tegeletakse, ei asenda neid mehi aastaga. Samuti suureneb iga aastaga oht, et keegi lööb Oblaki, Gimeneze, Koke, Sauli või Griezmanni eest hiigelpakkumise lauale ja üks liidritest ongi läinud.

Ise olen viimastel päevadel veel mõelnud, et kui kedagi neist kätte ei saada, siis oleks päris huvitav varuvariant Falcao laenulevõtmine, mis ka talvel üheks variandiks oli. Üldjuhul poleks sellist ära vajuvat meest mõtet meeskonda võtta, kuid kui Torres kolmandasse noorusesse tuua suudeti, siis ehk tehakse ka Falcaoga imet. Pluss peaks olema ka tema varasem hea mäng Atleticos. Seda kõike muidugi tingimusel, et Monaco vähendab tema suhtes rahalisi nõudmisi vähemalt kahekordselt ja teda saaks nimetada odavaks katsetuseks, mitte suurte ootuste ja suure hinnasildiga staarründajaks. Tema praeguse palganumbriga ma muidugi kursis ei ole, kui see niivõrd suur on, et Monaco hinda oluliselt alla lasta ei saa, pole mõtet seda meest ka meeskonda tuua. Alati on võimalik ka Vietto alles jätta või Borja laenult tagasi tuua ning ühe varuvariandina on läbi käinud veel ka Cedric Bakambu nimi, seega seda ohtu, et lõpuks ST positsioon täitmata jääb, kindlasti pole.

Kommentaar

No siis läheb Koke paremale ja Saul keskele. Ilmselt võimaldab pikem pink ka teatud rotatsiooni. Raske on lihtsalt uskuda, et Atlético ostab 25 miljoni eest 28-aastase Gaitani ja siis istutab ta pingile. Küllap talle ikka koht leitakse.

Kommentaar

Borja puhul on meeldiv see, et järjest enam räägitakse sellest, et kui mees isegi rahaks tehakse, siis klubi sooviks tagasiostu klausli lepingusse panna. Pakkumisi kutile on nii Hispaaniast, Saksamaalt kui ka Inglismaalt. Ka Vietto puhul räägitakse sellest, et kui rahaks peaks minema, siis soovitakse samamoodi klausel ikka sisse toppida.

Ründajatest rääkides, siis on praegu vist sobiv hetk ära mainida, et juba üsna pikka aega on meil kindlalt kotis olnud selline noor, 17-aastane uruguailane nagu Nicolás Schiappacasse. Hetkeseisuga on ta pallimas Uruguai U20 koondise eest ning on teinud seda paganama hästi: kuti saldoks on praegu seitse väravat kuues mängus, sh viimati küttis ta Tšiili noortele kübaratriki.

Kommentaar

Working...
                                X