Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Keegi uut saadet on näinud? Kuidas meeldis?
    Väljavõte Guardiani live-blogist

"This whole show feels like someone used the internet to translate Top Gear from English to Swahili and then back into English again. The intention is right but the execution is buggered beyond all belief."

Ise pole näinud ja arvatavasti ei hakka ka. Mingi "supi soojendamine mikrokas" käib.
    Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Minu meelest on veider, et nad formaati nii üks-ühele edasi teevad, oleks ju võinud siis kogu asja värskemaks teha. Samas on nüüd hea lihtne võrrelda esimest osa 'vana hea top geariga' skaalal ühest kümneni, kus kümme on, noh, 'vana hea top gear'.

Evans - 4/10. Stuudios ok, filmis puine. Üritab olla Clarkson.
      Joey - 6/10. Stuudios puine, Arieli filmis avanes päris hästi. Ei ürita olla Hammond.
      Sabine - 5/10. Kui ainus, kes actually sõita oskab, saab ainult paar mintsa eetrit lolli skripti ette lugemiseks, on see ikka puhas raiskamine. Ilmselgelt ei ürita olla May.
      Stsenaarium - 1/10. Saade on sama naljakas kui mütsitäis perseauke, nagu öeldakse. Ja sama sisukas nagu see müts, kui sealt need augud välja kloppida.
      Mõistliku hinnaga rallikrossiauto - 11/10. Jee, innovatsioon.
      Produktsioon - 7/10. Päris nii cool ja ilus nagu enam ei ole, aga tubli sooritus siiski.

All in all paras pask nagu manku Moyese all, aga noh, vaatame edasi.
      We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Ummm, ma mõtlesin uut saadet vana kolmikuga. Kas selle uus osa ei tulnud just välja?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Selle nimi on The Grand Tour ja esimene tuleb sügisel kunagi.

Kommentaar

Vaatasin ka selle uue jubeduse ära. Väga harjumatu oli. Kuna saate nimi on ikkagi Top Gear, siis paratamatult tekib võrdlusmoment vana Top Geariga, aga siin pole midagi võrrelda. Kui nad oleks mõne uue nime saatele välja mõelnud ja formaati natukene rohkem muutnud, siis võibolla polekski nii okse olnud.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Ummm, ma mõtlesin uut saadet vana kolmikuga. Kas selle uus osa ei tulnud just välja?
              Tee uus teema, nagu tavatsetakse öelda.
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                Tee uus teema, nagu tavatsetakse öelda.
                Pigem peaks see uus Fake Top Gear omale uue teema leidma.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                X