320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Millal sa viimati kaklesid? Kuidas läks?

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

...Sen - kas sa ei tahaks siia teemasse midagi kriblada?
    RummaBastards!

Kommentaar

Algselt postitas jansa Vaata postitust
      ...Sen - kas sa ei tahaks siia teemasse midagi kriblada?
      Andsid Senile peksa või said tema käest?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
        Andsid Senile peksa või said tema käest?
        Titanic uppus, go check the news.
        When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Jama lugu.

Üleeile kutsus sõber vene kambale mendi, sest nad laaberasid ja jõid. (alaealised) Tuli siis politsei sinna, korjas nad peale, ma läksin autost eemale (ca 10 m) ja muigasin. Need tüübid nägid ja täna ütlesid mulle ja mu sõbrale, et saan peksa. Vot selline lugu.

Mis teha?
          slimm.ee

Kommentaar

Võta kurikas kuskilt ja käi käbe jõusaalis ära ja võta nad üksi ette.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
              Jama lugu.

Üleeile kutsus sõber vene kambale mendi, sest nad laaberasid ja jõid. (alaealised) Tuli siis politsei sinna, korjas nad peale, ma läksin autost eemale (ca 10 m) ja muigasin. Need tüübid nägid ja täna ütlesid mulle ja mu sõbrale, et saan peksa. Vot selline lugu.

Mis teha?
              ütle, et su isa Edgar Savisaar ja igaksjuhuks vaata seda video

Kommentaar

Või kui sa elad Rakveres, siis ütle, et sa tunned Kilkisid.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

koplis ma tean nii mõnda venda kes tahaks kakelda, äkki kutsun appi. kus kohas koplis elad täpsemalt.
                  forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

a tegelt neil oli raudselt mingi räige pohm ja mäluauk hommikul

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
                      koplis ma tean nii mõnda venda kes tahaks kakelda, äkki kutsun appi. kus kohas koplis elad täpsemalt.
                      Pärtli juurest 100 m. Puuvilla tänav.
                      slimm.ee

Kommentaar

okei, enamus kaklejaid elab ikka sirbi peatuses, mere poole minna ja garaažide taga. aga sa ei tea vist ühtegi seal elavat inimest.
                        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                          Jama lugu.

Mis teha?
                          saa peksa... kulub ära

Kommentaar

Miks?
                            Pigem annan täiega vastu.
                            slimm.ee

Kommentaar

Ära anna, muidu saad surma ka veel.

Kommentaar

Venelastega on sitt. Nende vastu ei saa bluffida - nad on kohe valmis tapma.

Kommentaar

Working...
                                X