• Show
Kustuta kõik

MInu tiim : ---------------------Kirkland--------------------------
    -----------Bosingwa-----------Carragher--------Skrtel--------Woodgate--
    -----------Gerrard-------------Mascherano-------Anderson---Mikel-------
    -------------------------------Torres------------Adebayor---------------

Kommentaar

Minu tiim: 4-4-2
      Reina, Aurelio, R. Ferdinand, Vidic, A. Cole, Giovanni, Scholes, Ballack, Ireland, Santa Cruz ja Vela.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Suuri staare ostma ei hakkanud, tegin sellise tasavägise tiimi, taktika 3-5-2

o2 Hapnikupoisid:

-----------------Friedel---------------------

--------Lescott----Ferdinand----Evra--------

-Essien--Anderson--Lennon--Petrov--Guthrie-

----------------Crouch-----Kuyt------------

Kommentaar

FC Lock 3-5-2

---------------Almunia---------------
          ---Steinsson---Lescott---Bosingwa---
          Fabregas-Duff-Walcott-Xabi-Hargreaves
          ----------Bendtner--Martins----------

Kommentaar

Nonii, seis peale esimest vooru:
            Rank Team Points
            1 FC Tofoa 62.00
            2 FC Socrates 60.50
            3 Midivuplid 57.00
            4 o2 Hapnikupoisid 55.50
            5 West-Wiru Wunderbra 54.00
            6 Fc # 66 50.50
            7 Liverbird 44.00
            8 FC Lock 40.50
            9 Manchester United 31.50
            10 Power S.C 0
            10 Keila Kurjad Koprad 0
            10 FC Monna United 0

Tegin ka ühe muutuse, müüsin Giovanni maha ja ostsin Hargreavesi
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hooaja algus polnud just kõige parem, panin GK ja ründajaga puusse, nüüd need koahd välja vahetatud.

Kommentaar

Tegin veel muutuseid kuna unustasin, et Hargreaves on vigastatud.
                Välja: Aurelio, Hargreaves, Vela
                Sisse: M. Ball, Deco, R. Garcia

Kommentaar

2011/2012

Tegu siis Fantasy Premier League´ga. Algul antakse 100 punkti pead meeskonna kokku panema

Võidab see kes on iganädal kõigerohkem punkte saanud , ning hooaja lõpus parimal poitsioonil.
                  Mängu point on ennustada siis, kes on nädala parimad mängijad, mängus jätkub põnevust , maskimaalselt peab käima vaid kord nädalas sees ja oma meeskonna üle vaatama.

Tegin siis Eestlastele mõeldud grupi.
                  Group ID; 3147 ja passwoed :123

Kommentaar

Liitusin ka siis: FC Sombreros on nimi.

Kommentaar

Working...
                    X