No announcement yet.

La Liga fantasy

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ah perse ma osaleks hea meelega, aga see leht on lihtsalt nii munn, et ma ei viitsi nussima hakata.
    Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
    Algselt postitas taku*
    Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
      Ah perse ma osaleks hea meelega, aga see leht on lihtsalt nii munn, et ma ei viitsi nussima hakata.
      et mis seal siis probleem on?
      Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
        et mis seal siis probleem on?
        See flash jamab täiega.
        Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
        Algselt postitas taku*
        Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
          duubeldan .
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Võibolla peaks oma flashi uuendama vms? Mul töötas küll ilusti see.

Kommentaar

Minul kah. Reali vännid on lihtsalt saamatud:S
              Last edited by Karla; 30.08.08, 21:24. Põhjus: Mingi haug oli sees raisk

Kommentaar

Mitte, et ma Reali fänn oleks Aga mul ei ole fläshi probleem, lihtsalt sisselogimine-regamine nussib.
                Ahjaa, ma toetan Atleticot.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

vat ei saa kahjuks probleemile pihta aga noh lasta siis olla. loodetavasti saavad kõik huvilised siiski regatud
                  Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Mitte, et ma Reali fänn oleks Aga mul ei ole fläshi probleem, lihtsalt sisselogimine-regamine nussib.
                    Ahjaa, ma toetan Atleticot.
                    Vaheta avatar ära.

Kommentaar

tegelt märkasin siin just, et osasid üleminekuid pole see mäng kajastanud. nii et olge hoolikad, osasid mängijaid enam ei ole võimalik näha La Ligas mängimas!
                      Catalunya is not Spain!

Kommentaar

ja krdi faking see ka veel, et vigastatud mängijaid tuleb endal ise otsida. krt fakk ma ütlen
                        Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                          Vaheta avatar ära.
                          Hispaanias olen ma kõige enam Atletico poolt, aga Juvele ei saa miski vastu

Kommentaar

keegi siin mängib ka ikka veel aktiivselt?
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Ei
                              xoxoxoxo. ilgelt pask süsteem oli. neetud otsingud nõudsid flashplayerit ja üldse kogu skrollimine ja kõik muu imes vilinal. BOOOOO!!!

Kommentaar

liiga homo sait on jah, et viitsiks sellega tegeleda =)
                                pakun, et Lorenzo juhib tabelit päris kobeda eduga.
                                Joga Bonito!!!

Kommentaar

Working...
                                X