320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

tarbija/kliendi nutt ja hala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    Prisma e-pood.

    Minge uttivisse raisk.
    +1000.
    1. Ma ei tea, kuidas nüüd sellega tänaseks on, aga eelmise aasta lõpul sai toit ette tellitud Sikupilli uude toidukappi, töö juurest adekvaatne käia pärast tööd.
    a. Tuleb sõnum, et valmis, lendan kohale.
    b. Kus see kapp asub, milline välja näeb, fuck knows, ühtki juhendit polnud.
    c. Leian kapi, sõnumis pole koodi kättesaamiseks.
    d. Helistad infoliinile, keegi ei tea, uuritakse.
    e. Helistatakse Sikupilli Prismast tagasi, et kaup pole koos, komplekteerijatel pole aega piisavalt ja osad komponendid puudu alles. Keegi töötaja litsus liiga vara nuppu, mis sõnumi saatis. TRA
    f. Ootan, pea tund, tuleb sõnum uuesti koos koodidega, saan kauba kätte. Osad asjad ikka puudu. TRA

    2. Teist korda enam seda skeemi ei kasuta, nüüd võtaks Lasnast pick-up punktist peale.
    a) Õpetus ütleb, et punkt on maja taga. Kust läheneda, mis uks, fuck knows, basic õpetust pole. Lihtsalt, et maja taga on.
    b) Üks silt ikka leidub lõpuks, kättesaamiseks tuleb helistada x numbrile.
    c) Väga normaalne tegelane toob kotid.
    d) Meeletult kaupa puudu. TRA

    Rohkem nii loll pole sealt neil viisidel tellimisel. Ülitoores teenus.
    Once a Gooner, always a Gooner

    Kommentaar


      Lisaks on Prisma iseteenidus kõikidest võimalikest variantidest kõige ebaloogilisem ja ebamugavam kasutada.

      Kommentaar


        Algselt postitas zelee Vaata postitust
        Lisaks on Prisma iseteenidus kõikidest võimalikest variantidest kõige ebaloogilisem ja ebamugavam kasutada.
        Vaidlen vastu. Kindlasti on tegemist kõige kiirema lahendusega, võrreldes näiteks Rimiga, aga eelkõige Selveri või COOP-iga. Maxima interface ei meeldi minule isiklikult...

        Mustika Prisma vähemalt varasemalt on olnud peakontori jaoks kui "pilootpood" - seal katsetatakse üldiselt uusimad lahendused esimesena läbi ning kujutan ette, et sealsed probleemid peaks kõige kiiremini kontorisse jõudma...
        et temas tmingid man of the matchi küll ei tehta sellepärast,sest kui aus olla ega ta ju midagi väga erilist seal ei teinud,viis aint portugali poolfinaali

        Kommentaar


          Mustika Prisma on parim pood Eestis. Nostalgia, hea tahtmise juures, kui seal kõndida ning kuulatada. Võib kostuda kuidas põrand mõnes kohas kõmiseb ja keraamilisteplaatide vahelt piilumas näha endisi Kadaka turu kauplejaid. Põhiline siiski, et hiljem pärast shoppamist on variant Chow Kingi hinduga Eesti asju arutada ning ennem naisele lillede ostmist ideaalne võimalus, kohe Mustika küljes asuvas investeerimiskeskuses pere majandusliku seisu duubeldada.

          Kommentaar


            Selveri puuvilja letis asetan banaanid kaalule ning vajutan number 1. Tavapäraselt mulle triipkoodi masin ei väljasta. Mõtlen, et kaal katki ning lähen teise kaalu juurde. Teen täpselt sama, mis eelmise kaalugagi. Fakk tsekki ei tule!
            Seejärel näen ekraanil väikest kirja, et: "Tee oma ostud mugavalt iseteenindupuldiga ning skanneeri otse ekraanilt oma toode. Kui sul iseteenindus pulti ei ole, siis vajuta SELLEL nupul".

            Fakk, mul on sularaha ja ma vihkan selveri iseteeninduspulte. Te teete keset pandeemiat oma kaalu ekraanidele ühe liigutusega inimeste kontakte juurde, millega nad mõtlevad seal oma selveris??

            Kommentaar


              Algselt postitas Veel1v2rav Vaata postitust
              Selveri puuvilja letis asetan banaanid kaalule ning vajutan number 1. Tavapäraselt mulle triipkoodi masin ei väljasta. Mõtlen, et kaal katki ning lähen teise kaalu juurde. Teen täpselt sama, mis eelmise kaalugagi. Fakk tsekki ei tule!
              Seejärel näen ekraanil väikest kirja, et: "Tee oma ostud mugavalt iseteenindupuldiga ning skanneeri otse ekraanilt oma toode. Kui sul iseteenindus pulti ei ole, siis vajuta SELLEL nupul".

              Fakk, mul on sularaha ja ma vihkan selveri iseteeninduspulte. Te teete keset pandeemiat oma kaalu ekraanidele ühe liigutusega inimeste kontakte juurde, millega nad mõtlevad seal oma selveris??
              Sa saad ju ka iseteeninduspuldiga sularahas maksta. Enamus kliendid seda ei tea ja kordades kiirem minna lihtsalt sinna iseteeninduskassade juures oleva tavakassa juurde ja viibutada oma kaart läbi ja anda neile rull kätte.

              Ise käin kõige tihedamini Marienthali Selveris ja see tundub kõige halvem Selver olevat(käin lihtsalt seal, kuna töökoht lähedal). Vahet pole mis kell sa lähed, aga alati on ainult üks tavakassa lahti ja järjekord 5+ inimest suurte kärudega. Enamus on pensionärid, kes on umbes nagu Ida-Viru pensionärid, kelle jaoks on iseteeninduspuldi kasutamine umbes nagu Eesti vaktsiinidega, et "kui sputnikut ei saa, siis ma ei vaktsineeri". Nad lihtsalt ei ole nõus õppima seda puldi kasutamist ja mis tegelt ajab mind vahepeal väga närvi.

              Kommentaar


                Algselt postitas Väravavaht Vaata postitust
                Vaidlen vastu. Kindlasti on tegemist kõige kiirema lahendusega, võrreldes näiteks Rimiga, aga eelkõige Selveri või COOP-iga. Maxima interface ei meeldi minule isiklikult...

                Mustika Prisma vähemalt varasemalt on olnud peakontori jaoks kui "pilootpood" - seal katsetatakse üldiselt uusimad lahendused esimesena läbi ning kujutan ette, et sealsed probleemid peaks kõige kiiremini kontorisse jõudma...
                Kuidas Prisma puldiga IT kiirem on Selveri omast?

                Prisma puldiga IT kõige suurem ajuvabadus on see, et maksma pead ikka minema sinna tavalisse IT kassasse, kus tipptunnil on järjekorrad.
                Esmaspäeval Tartus Sõbra Prismas ka puldid ei töötanud. Õnneks oli vaja nädala sisseostud teha. Täiega äge oli pärast seal 10x10cm iseteenidus platvormile kaks kotti asju laduda.

                Ja sularaha? Ma vihkan jällegi sularaha.

                Kommentaar


                  Algselt postitas Väravavaht Vaata postitust
                  Vaidlen vastu. Kindlasti on tegemist kõige kiirema lahendusega, võrreldes näiteks Rimiga, aga eelkõige Selveri või COOP-iga. Maxima interface ei meeldi minule isiklikult...

                  Mustika Prisma vähemalt varasemalt on olnud peakontori jaoks kui "pilootpood" - seal katsetatakse üldiselt uusimad lahendused esimesena läbi ning kujutan ette, et sealsed probleemid peaks kõige kiiremini kontorisse jõudma...
                  mis seal COOPis aeglast või halvemat on??? coop mu lemmar pood ja võtan otse südamesse selle solvangu.

                  sularaha/kaardi iseteenindused olemas, lao juba kotti oste tehes.. ei mõista.
                  Je suis Nasfal

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                    mis seal COOPis aeglast või halvemat on??? coop mu lemmar pood ja võtan otse südamesse selle solvangu.

                    sularaha/kaardi iseteenindused olemas, lao juba kotti oste tehes.. ei mõista.
                    Mina olen enamalt jaolt kasutanud Coop'i ja puldiga ostmine väga mugav ja kiire, aga ei laida ka iseteeninduskassat, kuigi kasutan seda vaid siis kui 1-2 ostu vaja teha.
                    Nüüd õnneks Rimi ka suutnud puldiga skaneerimise teha. Prismast ei tea ma eriti midagi, sest satun sinna 1 korra kuus. Jutustav iseteeninduskassa muidugi natuke naljakas
                    Kui ostukontroll, siis Coop kontrollib 1-3 eset, aga Selveris oli varem terve toidukorv välja valada. Ükskord lõi vist kõigil korraga ostukontrolli ja päris armas mäsu tekkis ja kurnatusest näost hõõguvale kassapidajale võis ainult kaasa tunda. Kiire iseteenindus :P
                    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

                    Kommentaar


                      Mul pole veel Tartu ePrisma tellimustega probleeme olnud. Käin ise järgi ja ainuke mure on aegade vähesus.
                      Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

                      My spell checking is second to nine!

                      Kommentaar


                        See mõnus vaidlus iseteeninduskassade osas oli siin mõni aasta tagasi ära juba. Siis oli parim Selver ja sellest on nüüd vaikselt teised ka aru saanud. Coop on võrdväärne. Prisma endiselt dinosaurus ja Rimi vaeseke ei saa kunagi midagi mitte millestki aru (neil polnud toimivad e-poodi kui koroona esimene laine eelmine kevad tuli). Mingis suuremas Maximas pole ammu käinud, ei tea, kuidas neil, aga arvestades, kes on nende klientuur, siis ilmselt mingi pornjuhha rimi/prisma vol2.

                        Mis puudutab kojuvedu, siis mul on Tallinnas kõige positiivsem kogemus Barboraga. Alati leiab aega tänasesse/homsesse. X summast alates tarne tasuta. Kaup pea alati kõik olemas, kui miskit puudu, kirjutad meili ja saad raha tagasi. Coop ja Selver ka normaalsed, aga kuna mingi aeg ei olnud neil nii kiiret tarnet, nii odavat tarnet ja tihti oli asju puudu või asendatud mingi muu kaubaga, siis loobusin nende teenusest. Lisaks oli minu jaoks Barbora kodulehekülg kõige loogilisemalt üles ehitatud. Hüdrolol siinkohal muidugi Rimile jällegi.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          See mõnus vaidlus iseteeninduskassade osas oli siin mõni aasta tagasi ära juba. Siis oli parim Selver ja sellest on nüüd vaikselt teised ka aru saanud. Coop on võrdväärne. Prisma endiselt dinosaurus ja Rimi vaeseke ei saa kunagi midagi mitte millestki aru (neil polnud toimivad e-poodi kui koroona esimene laine eelmine kevad tuli). Mingis suuremas Maximas pole ammu käinud, ei tea, kuidas neil, aga arvestades, kes on nende klientuur, siis ilmselt mingi pornjuhha rimi/prisma vol2.

                          Mis puudutab kojuvedu, siis mul on Tallinnas kõige positiivsem kogemus Barboraga. Alati leiab aega tänasesse/homsesse. X summast alates tarne tasuta. Kaup pea alati kõik olemas, kui miskit puudu, kirjutad meili ja saad raha tagasi. Coop ja Selver ka normaalsed, aga kuna mingi aeg ei olnud neil nii kiiret tarnet, nii odavat tarnet ja tihti oli asju puudu või asendatud mingi muu kaubaga, siis loobusin nende teenusest. Lisaks oli minu jaoks Barbora kodulehekülg kõige loogilisemalt üles ehitatud. Hüdrolol siinkohal muidugi Rimile jällegi.
                          Rimi on väga viis (nii puldiga kui ilma), Selver ka (aga ilma puldita ei saa), Coopi kasutan harva, kuna maale väga ei satu, aga oli ka ok. Kristiine Prismas pulditšekkidega mässamine on siuke nullindate tase. Maximas-Barboras ei käi.

                          Mis puutub puuviljade kaalumisse, siis minu arust on nõme, et nii mõneski Selveris (ja ka Rimis) peab ikka veel kleepeka välja trükkima, et puldiga skännida saaks. Mõnes nüüd õnneks saab ekraanilt otse ka.

                          Kommentaar


                            Kõige rohkem ylekasutatud sõna on "mugav"

                            Kommentaar


                              Selveri uuendus, et kleepekat välja trükkima ei pea ja kassas on by default pabertšekile "ei", on väga viis.

                              Kuna kodule kõige lähemal on Maxima, siis olen aeg-ajalt ka sinna sattunud ning tuleb siinse diskussiooni elavdamiseks märkida, et sealne süsteem on viimasel ajal isegi Selverile mõnes mõttes ära tegemas. Määrdunud iseteeninduspuldi asemel saab kasutada omaenda kaameraga nutitelefoni ja kassas maksmiseks on ekraani vaja puudutada täpselt ühe korra. Bõstra i udobna!
                              Newton Heath 1878

                              Kommentaar


                                E-maili ei pea saatma tofoa, raha tuleb järgmine tööpäev millalgi niisama ka.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X