Veits nalja

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Mis siin taustal toimub (videos 1:48-1:51)?

Tallinn kavatseb järgmiseks suveks rajada Lasnamäele Tondiraba pargi, mis koosneb nii spordirajatistest kui ka võimalusest vaadelda loodust. Linna eelarves on pargi rajamiseks ette nähtud üle kuue miljoni euro.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Mis siin taustal toimub (videos 1:48-1:51)?

https://www.err.ee/1197238/tallinnal...suured-plaanid
        Kallale tung teisele inimesele, mis siin naljakat on?
        Ela ja tunne, et elad
        see on kõige lihtsam
        filosoofia, mis toimib
        sule silmad ära vaata
        tagasi, hinga sügavalt ja
        hüppa üle iseenda varju
        tule koos minuga.

Kommentaar

mäletan, kui ühes Vembu-Tembu osas olid nad lumelinnas ja siis taamal mingid teismelised tegid suitsu - 80ndatel läks tsensuurist läbi sihuke asi.

Kommentaar

https://leht.postimees.ee/7127011/16...554.1568117267 hea nalts.
            Je suis Nasfal

Kommentaar

Ma nüüd ei saagi aru, kas tegemist on naljaga või on Roobal kangemat sorti naljatsoon millest ongi raske arusaada

https://sport.delfi.ee/news/suusatam...ga?id=92009775

Kommentaar

Mis konkreetselt?
                Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Spordiüldsus teeb liiga meie sportlastele ja peaksime rohkem kiitma ja ei tohiks kritiseerida nii palju, sest noh, me oleme ju väike riik.

Kommentaar

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

See ikka hea
                        “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust

♫ Woke Sidney Poitier teaches nuns how to say, "Amen." ♩- Context: Methodist Pastor (hahahaha, "pastor") says amen and "awoman" after prayer in Congress.

Kes oleks siis arvanud, et USA kongressis hakkabki metodisti pastor palvuses hindu jumalast rääkima ja löpetuseks tösimeeli amen and awoman ütleb

Julge lüke muidugi Ben Shapirot jagada
                            “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Ben Shapiro on väga hea. Kahjuks on tal ka libastumisi.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Ben Shapiro hääl on talumatu.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X