• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Natuke purjusinimesenalja kodumaalt.
    Newton Heath 1878

Kommentaar

[20:38:39] <Iceman> mida vittu
      [20:38:58] <Iceman> see vana inglise kuninganna lendas langevarjuga alla v?
      [20:39:02] <hofnar> ye
      [20:39:04] <Iceman> ma ei näinud seda avatseremooniat
      [20:39:09] <Iceman> nice
      Algselt postitas Iceman
      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
        [20:38:39] <Iceman> mida vittu
        [20:38:58] <Iceman> see vana inglise kuninganna lendas langevarjuga alla v?
        [20:39:02] <hofnar> ye
        [20:39:04] <Iceman> ma ei näinud seda avatseremooniat
        [20:39:09] <Iceman> nice
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jalgpalli mängides jalga vigastanud mehele määras arst raviks pitsi viina, mehe sõbral tuli minna poodi külmutatud pelmeenide järele.

Protseduuride saal oli hõivatud ja kuni seltskond istus koridoris, siis soovitas medõde panna jalale midagi külma, kuid seda «midagi külma» ta ei toonud. Aleksandri sõber jooksis lähimasse poodi külmutatud pelmeenide järele.
          «Arst ütles, et mul on lihtsalt valušokk ning mingu ma koju ja võtku pits viina ning lebagu,» rääkis mees.
          Balneomi juhatuse liikme Mihhail Issajevi sõnul võis soovitus võtta pits viina olla lihtsalt arsti asjakohatu nali. «Aga igas naljas on ka kübeke tõtt. Patsient oli trauma tõttu ärevil ning see erutus oli vaja maha võtta. Selleks saab kasutada nii rahusteid kui ka rahvameditsiinist tuntud võtteid, sh ka viina,» rääkis ta.
          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

After a meeting I was coming out of a hotel and I was looking for my car keys. They were not in my pockets. A quick search in the meeting room... it wasnt there.
            Suddenly I realized I must have left them in the car. My husband has shouted many times for leaving the keys in the ignition. My theory is, the ignition is the best place not to lose them. His theory
            is that the car will be stolen. Immediately I rushed to the parking lot, I came to a terrifying conclusion.
            His theory was right. The parking lot was empty.

I immediately called the police. I gave them my location, car number and description of the place where I parked etc. I equally confessed that I had left my keys in the car, and that it had been stolen.

Then I made the most difficult call of all, to my husband!!! "Honey," I stammered; I always call him "honey" in times like these.
            "I left my keys in the car, and it has been stolen."

There was a period of silence. I thought the call had been dropped, but then I heard his voice.
            "Idiot", he shouted, "I dropped you at the hotel !"

Now it was my time to be silent. Embarrassed, I said, "Well, come and get me." :$

He shouted again, "I will, as soon as I manage to convince this policeman!"
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

What do you call a Dog with no legs ?
              Doesent matter, hes not coming.
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kunstinäitus Pariisis. Picasso oli oma kutse koju jätnud ja teda ei lastud sisse. "tõestage, et te olete picasso!" Ühe pliiatsitõmbega joonistas ta rahutuvi ja ta lasti probleemideta sisse. Ka Nõukogude Liidu kultuuriminister Furtseva oli kutse maha unustanud ning tedagi ei lastud sisse. "Ma olen ju Nõukogude kultuuriminister." "Kuidas te seda tõestate? Näete, Picasso unustas ka kutse koju ja tal tuli joonistada." "Aga kes see Picasso on?" "Kõik on selge, proua kultuuriminister, astuge edasi!"

Kommentaar

Kommentaar

Hala Madrid !

Kommentaar

Kommentaar

Kui see tüdruk vaid teaks, kui tuntuks ta maailmas nüüd sai

Õpetaja: Juku, millest sõltub kui kiiresti kasvab tamm 6m pikkuseks?
                        Juku: Kobraste arvust.

Kommentaar

Ei teadnudki kohe mis teemasse panna.

Lisatud failid

Kommentaar

Algselt postitas xrip55 Vaata postitust
                            Ei teadnudki kohe mis teemasse panna.

Aa, nali tuli lõpus!

Kommentaar

miks proua põldaru nimi kuni viimase sõnumini peidetud oli?
                              Algselt postitas Iceman
                              Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
                                miks proua põldaru nimi kuni viimase sõnumini peidetud oli?
                                Muidu poleks naljakas olnud.

Kommentaar

Working...
                                X