Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    Konsiiliumi otsus:
    Undi saab virtuaalse medali ja tugeva käebigistuse, aga kuna ma teda ilmselt kusagil ei kohta, siis Eesti Energia logoga rohelise T-särgi saab Mõnuagent
    Vabalt kohtab. Millisest EE kontorist läbi peab astuma? Tunnistan, et mu troll-o-meeter polnud sel hetkel just kõige paremini tuunitud

Kommentaar

Algselt postitas Undi Vaata postitust
      Vabalt kohtab. Millisest EE kontorist läbi peab astuma? Tunnistan, et mu troll-o-meeter polnud sel hetkel just kõige paremini tuunitud
      Noh kurat tellin XXL särgi, hüppate kahekesti sisse? Ses mõttes et mis suurust vaja on sulle? Peakontoris paiknen enamuse ajast

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
        Noh kurat tellin XXL särgi, hüppate kahekesti sisse? Ses mõttes et mis suurust vaja on sulle? Peakontoris paiknen enamuse ajast
        M sobib

Kommentaar

Algselt postitas Undi Vaata postitust
          M sobib
          Me ei mahuks sinna kahekesi sisse.

Kommentaar

Kurat, peale kahe FC ei meenu midagi, millega ma alljärgneva välja teeniks.
            Steve Jobsi Kuldse Puudutuse auhind alapealkirjaga Autoriteet Maksab? läheb Mõnudannar007'le peaaegu sisutute teemade enneolematult populaarseks muutmise eest.

Kommentaar

ja su mussiteema...
              pealegi - need ei ole ju üldse halvustavad auhinnad. äkki maailm on nendega teemade abil/tõttu (+ipad ja iphone4s for that matter) parem koht.
              buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Algselt postitas H.M Murdock Vaata postitust
                Foorumlane, keda tahaksid kõige enam kohata, kuid pole seda veel teinud? dianat või billyt, siis ei peaks järmine aasta seda kõige olulisemat kohalikku tiitlit umbropsu panema.
                Aga kujutame ette, et kohtad üht neist, või isegi mõlemat, ja selle põhjal otsustad olulisema tiitli saaja. Siis võid kohe ka solvukaru auhinna ette ära anda.
                Supplies!

Kommentaar

No üks siblib Brad Fittiga ja teine mingi saaremehega. Saaremehed on kaugemal ehk Billy saab aru...

Kommentaar

ei, selli mõte väga õige. selline tegumood (daamidega kohtumine ja seejärel ilusama nimetamine) on ebahärrasmehelik, matslik isegi.
                    muudatused on sisse viidud. ilusat hommmiku jätku!
                    buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Alati saab nimetada kellegi kolmanda.
                      BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                        Alati saab nimetada kellegi kolmanda.
                        Hea küll, elx, mina hääletan sinu poolt.

Kommentaar

võib ka nii
                          BVB - Vaprus

Kommentaar

count, mis sa tegid nüüd tagasi või?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              count, mis sa tegid nüüd tagasi või?
                              kellele? mille eest? kuidas?
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                kellele? mille eest? kuidas?
                                I got no reward from you
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X