Kustuta kõik

Kommentaar

õhuvõitlus Kolleri ja Lahmi vahel

Kommentaar

Kommentaar

The Magnificent Seven

(pildi autorid saksa ajalehest Bild)

Kommentaar

+ Hiina Löw, (koondise teema sügavustes) et ära ei kaoks, nendele, kes pole veel näinud.

Kommentaar

Kuna jalkat praegu eriti ei mängita!

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas jürks Vaata postitust
                  ericbana vä?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ja see ikka kestis.

Arsenal face Bayern Munich in the Champions League next week, and such is the confidence of the German giants that their goalkeeper Manuel Neuer doesn't bother manning his goal anymore.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      ericbana vä?
                      hehee. Märkasin seda pilti ja kommentaari alles nüüd. aga paraku pean kurvastama teid, sest habeme/vuntsikasv nii hea pole. küll aga tasub märkida, et Lõuna-Saksamaa staadionitel pole sarnased tüübid haruldus. Peaaegu samasuguseid tüüpe nägin isegi nii Freiburgis kui Stuttgartis

Kommentaar

See toimus pärast 3:0 ja 4:0 väravat ehk siis mitte otseselt mängu ajal. Siin liikuv pilt ka:

Kommentaar

Algselt postitas karljorks
                          [ATTACH=CONFIG]1913[/ATTACH]

Targad õpilased siis , pole midagi öelda...
                          Ja see on Saksamaa jalgpalliga kuidas seotud? Pigem soovitaks selle kuskile Off-topicusse postitada.

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

Algselt postitas Kurat Vaata postitust
                            Ja see on Saksamaa jalgpalliga kuidas seotud? Pigem soovitaks selle kuskile Off-topicusse postitada.
                            Vaata Karljõrri avatari ja mõistad isegi, et tegu puhta kibestumisega.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

So self aware so full of shit

Kommentaar

So self aware so full of shit

Kommentaar

Working...
                                X